معرفی بهترین کاراکترهای مپ کالاهاری در فری فایر

یکی از چیز هایی که شما را در بازی فری فایر حرفه ای می کند؛ شناخت ویژگی های مپ های مختلف در این بازی است. هر یک از این نقشه ها، ویژگی های منحصر به فردی دارند. بنابراین علاوه بر معرفی مهمترین نقشه های بازی فری فایر باید بتوانید کاراکتر های آن را شناسایی کنید.

تجربه رانندگی عالی بازی فری فایر با کاراکتر Misha

گسترده بودن مپ کالاهاری در این بازی، باعث می شود گیمر ها به سمت استفاده از وسایل نقلیه بروند. بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر شما هم قصد دارید ادامه مسیر را با وسیله های نقلیه طی کنید؛ حتما از کاراکتر میشا کمک بگیرید. حالت های Duo و Squad در مپ کالاهاری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. پس قدرت خوب رانندگی میشا کمک می کند بسیار پر کاربرد باشد.

مخفی شدن از دید رقبا با کاراکتر Wukong

بازیگوشی کاراکتر Wukong به قدری است که همه گیمر های حرفه ای با این بازیکن حرفه ای مپ کالاهاری آشنایی دارند. قدرت خوبی در استتار دارد که همین باعث می شود از دید دشمنان پنهان شده و آن ها را مورد هدف قرار دهد.

وجود قدرت بدنی بالا در کاراکتر Paloma

میزان قدرت جسمانی زیاد در این شخصیت، باعث می شود توانایی خوبی در حمل اسلحه ها و تجهیزات داشته باشد. بنابراین اگر شما هم جم فری فایر به اندازه کافی دارید؛ بهترین و سنگین ترین اسلحه ها را تهیه کنید و نگران هیچ چیز نباشید. البته در صورت عدم وجود جم به اندازه ای که لازم دارید، باید به سایت خرید جم فری فایر سر بزنید. ما در آسان جم، پول درون برنامه ای این بازی مهیج را با قیمتی مناسب می فروشیم.

با قدرت خوب Paloma، مهمات تمامی سلاح های AR به حداقل رسیده و استفاده از بهترین تجهیزات مانند  Medkits و Gloo Grenades  هیچ مشکلی ندارد. پس اگر می خواهید جزء برترین نفرات این نقشه باشید؛ حتما از این کاراکتر منحصر به فرد استفاده کنید.

پیروزی در نبرد های دوربرد فری فایر با کاراکتر  Laura

قابلیت های منحصر به فرد این کاراکتر کمک می کند سلاح های قدرتمندی را در نبرد هایی دوربرد مورد استفاده قرار دهید. بنابراین بعد از خرید جم فری فایر باید قدرتمند ترین اسلحه ها مانند AWM را تهیه کنید. کاراکتر میشا با استفاده از این اسلحه های قوی، در نبرد هایی با دور ترین فاصله شرکت کرده و با دقت بالا در شلیک، رقیبان خود را مورد هدف قرار داده است.

کشتن رقبا در مخفی ترین حالت با کاراکتر Rafael

یکی از قابلیت های منحصر به فرد این شخصیت، تیراندازی در خفا می باشد. این ویژگی در رقابت های تیمی به خوبی مشخص می شود بنابراین بعد از پذیرفتن درخواست دوستی از طریق یاران خود، این کاراکتر را استفاده کنید. زیرا دشمنان هرگز به راحتی قادر به شناسایی موقعیت این شخصیت نخواهند بود.

سرعت و قدرت بالا با کاراکتر Kelly

بازی فری فایر به عنوان اولین شخصیت زن در بازی خود از کاراکتر Kelly رونمایی کرد. توانایی های فوق العاده آن باعث شده بهترین یار شما برای پیروزی در نبرد محسوب شود. همچنین از سرعت خوبی در حرکت و قدرت خوبی در کشتن حریفان برخوردار است. یکی دیگر از مواردی که این شخصیت را به بهترین کاراکتر مپ کالاهاری تبدیل کرده است؛ توانایی استفاده او از سلاح های دیگر می باشد.

پس اگر نمی توانید بهترین اسلحه ها و تجهیزات را تهیه کنید؛ حتما در بخش جم فری فایر آسان جم، محصولات مختلفی را ببینید. البته نگران نباشید، ما در مجموعه خود هرگز اطلاعات شخصی یا رمز اکانت شما را نمی خواهیم. برای خرید جم فری فایر فقط کافی است آیدی اکانت خود را وارد کنید.

آگاهی از موقعیت رقبای بازی فری فایر با کاراکتر Moco

یکی دیگر از بهترین بازیکنان مپ کالاهاری بوده که حاوی قابلیت Hacker’s Eye است. کاراکتر  Moco با این ویژگی می تواند موقعیت دیگر بازیکنان را به خوبی مورد بررسی قرار دهد. ارزش و اهمیت زیاد این بازیکن به گونه ای است که امکان حمله غافلگیر کننده دشمنان را خنثی می کند.

بنابراین به راحتی در طول بازی حرکت کنید و نگران کشته شدن نباشید. زیرا کاراکتر Moco می تواند امکان موقعیت یابی دیگر بازیکنان را فعال کرده و شما را از حرکت بعدی دشمنانتان آگاه کند. پس زمان کافی برای دفاع از خود یا حمله غافلگیرانه مجدد، خواهید داشت.

حضور ستاره موسیقی برزیلی در فری فایر با کاراکتر DJ Alok

در نقشه معروف کالاهاری، استفاده از کاراکتر DJ Alok کمک می کند تاثیر زیادی در بازیکنان و میزان پیروزی آن ها داشته باشد. این نوازنده معروف متعلق به کشور برزیل بوده و در افزایش سرعت تاثیر زیادی خواهد داشت.

جمعی از بهترین کاراکتر های مپ کالاهاری

اما بعد از اینکه به طور کامل با این کاراکتر ها آشنا شدید؛ سوال اصلی اینجا است که چگونه این کاراکتر ها را به دست آوریم. برای این کار، به پول درون برنامه ای نیز نیاز پیدا خواهید کرد. پس به اندازه کافی جم فری فایر خریده و نگران بازی نباشید. در این مطلب سعی کردیم علاوه بر معرفی هر یک از این شخصیت ها، آموزش دریافت کاراکتر های بازی فری فایر را توضیح دهیم. پس به سایت ما مراجعه کنید و با چند کلیک، انواع جم فری فایر آسان جم را بخرید.

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx