معرفی مهمترین نقشه های بازی فری فایر

فری فایر یک بازی اکشن در سبک بتل رویال است که قابلیت آن را دارد که در انواع نقشه های فری فایر فرود بیاید. کاربران باید  برای دسترسی به هر کدام از آیتم ها، کاراکترهای بازی و خرید جم فری فایر، از روش های مختلفی استفاده کنند. در ادامه این مطلب به بررسی مهمترین نقشه های بازی فری فایر خواهیم پرداخت. برای اطلاع از قیمت جم فری فایر می توانید به سایت آسان جم مراجعه کنید.

مهم ترین مپ های بازی فری فایر

تمام نقشه های بازی فری فایر جذاب و مهیج بوده و هر کدام تجربه منحصر به فردی را در اختیار کاربر قرار می دهد. در ادامه به معرفی این نقشه ها خواهیم پرداخت:

نقشه برمودا فری فایر(Bermuda)

مپ برمودا یکی از معروف ترین و جذاب ترین مپ های بازی فری فایر است. این مپ برخلاف سایر مپ ها از ابتدای بازی برای تمامی گیمرها وجود دارد. به دلیل یافتن راحت لوت در نقشه، بیشتر کاربران این مپ را ترجیح می دهند. بخش های شمالی این نقشه، مکانی مناسب برای فرود در Nam village و Outpost است. این بخش ها نسبت به سایرین، کاربران بسیار کمتری دارند.

Cape  و Kota tuaبهترین مکان ها در نقشه برمودا برای فرود هستند. در صورتی که در مناطق جنوبی نقشه قرار داشته باشید، حتما توصیه می شود در یکی از این مکان ها فرود بیایید.

نقشه ریفاینری فری فایر (Refinery)

نقشه ریفاینری نسبت به سایر مپ های بازی فری فایر، کوچک تر است اما ساختمان ها و مکان های ورودی بسیار متنوعی دارد. ترجیح بیشتر کاربران این است که در این مناطق فرود بیایند. در مپ ریفاینری گیمر های زیادی مشغول بازی هستند و جنگیدن در این منطقه بسیار بیشتر است. The Sub یکی از بهترین مکان ها برای تک تیرانداز ها است. چرا که این منطقه بین دو کوه واقع شده است و شانس بیشتری برای امتیازگیری به شما می دهد.

نقشه پرگتوری مپ‌ قفل فری فایر (Purgatory)

تنها با رسیدن به سطح پنجم، قفل مپ پرگتوری باز خواهد شد. این نقشه منحصر به فرد بوده و تعداد زیادی زیپ لاین دارد. این زیپ لاین ها قسمت های مختلف نقشه را به هم وصل می کند. همچنین این نقشه به وسیله ی یک کانال به دو نیمه تقسیم می شود. برای راهنمای کامل مکان های مخفی در نقشه Purgatory بازی فری فایر به مقاله موجود در سایت مراجعه کنید.

نقشه کالاهاری فری فایر  (Kalahari)

مپ کالاهاری از جدید ترین مپ های بازی فری فایر است. این نقشه مهیج از صحرای کالاهاری الهام گرفته است. این مپ کاملا متفاوت از سایر نقشه های بازی فری فایر است. همچنین حال و هوای خاصی را به بازی اضافه می کند که می توانید از آن لذت ببرید.

کالاهاری فری فایر مساحت زیادی ندارد اما دارای ساختمان های زیادی است. کاربران باید در این ساختمان ها با یکی دیگر به مبارزه بپردازند. درست است که مساحت کوچکی دارد، اما باید مسافت های طولانی را برای  پیمودن صخره ها و تپه ها طی کنید.

با توجه به نوع سبک بازی که انجام می دهید، مکان فرود شما در نقشه می تواند متفاوت باشد. برخی از کاربران علاقه دارند در مکان هایی با جمعیت زیاد فرود بیایند و شروع به مبارزه کنند. اما برخی دیگر مکان های خلوت تر و به دور از مبارزه در زمان فرود را ترجیح می دهند. در حال حاضر تعداد افرادی که در این نقشه مشغول به مبارزه هستند، 50 گیمر است.

نقشه ریل رود فری فایر (Railroad)

در نقشه راه آهن، ایستگاه به عنوان نقطه مرکزی اصلی به همراه چندین کابین که روی سکو قرار دارند در نظر گرفته شده است.  فرقی نمی‌کند روی بدنه اصلی ایستگاه باشید یا سکو، باید برای پرواز با ارتفاع برای فرماندهی نقطه اصلی  با سایر گیمرها رقابت کنید.

نقشه داک فری فایر (Dock)

در محوطه این مپ به جز دو انبار، ساختمان دیگری وجود ندارد. در کنار اینها، ساختاری متشکل از تعداد بساری کانتینر را مشاهده خواهید کرد که می توانید حین بازی برای غارت کردن و مخفی شدن استفاده کنید.

نقشه ریور موس فری فایر (River Mouth)

در این نقشه از فری فایر خانه‌ های کنار رودخانه به ‌صورت نزدیک و منظم توزیع شده‌اند. شناسایی مکان های این مپ بسیار راحت است. می توانید اسلحه و سایر امکانات بازی را به راحتی در این نقشه غارت کنید. به‌دلیل پوشش کم ریور موس ، ممکن است سایر کاربران یا رقبا شما را در خیابان به راحتی پیدا کنند.

نقشه فوژن فری فایر (Fusion)

فیوژن مکانی مختلط است. در این مپ یالن مرکزی به عنوان نقطه اصلی بازی وجود دارد و توسط ساختمان های دیگر احاطه شده است. ساختار این نقشه لایه ای است. به همین دلیل نمی توانید آزادانه از ورودی سطح زمین به ساختمان ها نزدیک شوید. برای وارد شدن به ساختمان ها لازم است ابتدا از قسمت پله ها وارد محدوده پی شوید.

خرید جم فری فایر با آسان جم

در بازی محبوب فری فایر در صورتی می توانید قابلیت های مختلف آن را ارتقا بخشید که پول مخصوص این بازی را به دست آورید. بازی کردن در هر مرحله و تهیه گیفت کارت هی جم فری فایر، راهکار خوبی برای کسب جم محسوب می شود. سایت آسان جم بهترین سایت خرید جم فری فایر، محیطی امن برای خرید جم برای شما فراهم کرده است. این وبسایت به شما این امکان را می دهد که با سرعت بیشتری بازی را جلو ببرید و از رقبا پیشی گیرید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله