جم فری فایر

خرید جم فری فایر یکی از روش هایی هست که می توانید در بازی پر طرفدار فری فایر (Gerena Free Fire)، قابلیت های آن را ارتقا ببخشید و با تجهیزات پیشرفته تری مبارزه کنید و همواره پول مخصوص این بازی را داشته باشید. بازی کردن و عبور از هر مرحله و تهیه گیفت کارت الماس این بازی، راهکار های خوبی برای کسب جم فری فایر محسوب می شود.

 خرید جم فری فایر

تحریمات موجود در ایران باعث شده استفاده از اکانت های بین المللی با محدودیت روبرو شود. بنابراین به سایت های واسطه مراجعه نمایید و با پرداخت مبلغ تعیین شده به اضافه مقداری کارمزد نسبت به خرید جم فری فایر اقدام نمایید. یکی از بهترین و معتبرترین سایت های جم فری فایر، آسان جم می باشد.

کاربرد جم فری فایر در بازی

8 شخصیت در فری فایر وجود دارد که هرکدام ویژگی های مربوط به خود را دارند و شما می توانید متناسب با مرحله و میزان الماس فری فایر شخصیت های بازی خود را انتخاب کنید. هرکدام از شخصیت ها با ویژگی های منحصر به فرد خود امکان برنده بودن را برای شما بیشتر می کنند. البته این ویژگی ها قابل ارتقاء هستند و شما می توانید با استفاده از جم فری فایر، ویژگی های شخصیت خود را در بازی ارتقا دهید. نیکیتا، میشا، فورد، اندرو، کلی، اولیویا و آدم و حوا از شخصیت های فری فایر هستند. به عنوان نمونه خرید میشا فقط از طریق خرید با الماس فری فایر امکان پذیر است.

برای همیشه زنده ماندن، شما احتیاج دارید متناسب با مرحله ای که در آن قرار دارید سلاح های خود را به روز کنید و نمونه های پیشرفته را خریداری کنید. خرید تجهیزات سلاحی به روز و ارتقا یافته از طریق جم فری فایر ممکن می شود. این پول مجازی به شما کمک می کند با در دست گرفتن سلاح ها بتوانید به صورت مستمر در بازی پیشرفت کنید و حریفان خود را در میدان نبرد از بین ببرید.

همچنین خرید GEM Free Fire به شما این امکان را می دهد علاوه بر اسلحه؛ پوسته های مختلف، حیوان خانگی و وسایل دیگر فروشگاه را خریداری کنید. حیوانات خانگی نیز در فری فایر می توانند برای بازیکنان مفید باشند و شما باید با توجه به ویژگی های آن ها و همچنین نیاز خود، مورد دلخواه را انتخاب کرده تا بتوانند شما را در بازی همراهی کنند. شما تنها می توانید یک حیوان خانگی را همراه خود به نبرد ببرید، بنابراین باید یک انتخاب صحیح داشته باشید.

وبسایت آسان جم با فراهم کردن محیطی امن برای خرید جم فری فایر ارزان به شما این امکان را می دهد که بتوانید با سرعت بیش تری بازی خود را جلو ببرید، با دوستان خود رقابت کنید و در نهایت شما برنده این رقابت ها باشید.

اموزش خرید جم فری فایر

راه های مختلف برای خرید جم فری فایر

با مراجعه به این صفحه می توانید برای خرید الماس فری فایر اقدام نمایید. آسان جم یکی از معتبر ترین سایت های خرید جم فری فایر است که باعث می شود خریدی مطمئن داشته باشید و همیشه در بازی فری فایر از سایر رقبا پیشی بگیرید. راه های مختلفی برای خرید GEM در بازی Free Fire وجود دارد.

1) جم فری فایر با ایدی

نام کاربری و آیدی شما در بازی، تنها اطلاعاتی است که برای خرید جم فری فایر با آیدی نیاز دارید. شاید قیمت جم فری فایر با آیدی نسبت به روش معمولی آن بیش تر باشد، اما سرعت دریافت و تعداد آن ها بیش تر است.

2) استفاده از اطلاعات اکانت

خرید جم فری فایر ارزان از طریق این شیوه ممکن است و برای این کار باید مشخصات اکانت بازی خود را مانند فیسبوک، جیمیل یا اکانت VK را در اختیار سایت بگذارید. سپس تا خریداری آن با استفاده از سرور ها منتظر بمانید. البته یکی دیگر از مزیت های این شیوه، عدم ایجاد هر گونه مشکل در بازی است.

3) استفاده از گیفت کارت

خرید جم فری فایر با استفاده از گیفت کارت تنها از طریق گوگل پلی امکان پذیر است. اما کاری خطرناک می باشد، زیرا امکان مسدود شدن حساب و از دست رفتن پول تان وجود دارد. بنابراین بهترین شیوه خرید جم برای این بازی، استفاده از روش هایی است که از طریق وبسایت آسان جم امکان پذیر است.

قیمت جم فری فایر

خرید جم فری فایر فوری

مهم ترین بخش آموزش خرید جم فری فایر به صورت مستقیم و سریع، استفاده از آیدی شخصی بدون هیچگونه خطا می باشد. برای خرید جم فری فایر در 3 دقیقه کافی است طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • روی بسته ای که قصد دارید خریداری کنید، کلیک نمایید.
  • در صفحه ای که برای شما باز می شود، اطلاعات اکانت خود را به طور صحیح وارد کنید.
  • در صفحه پرداخت وارد شوید تا خرید خود را تکمیل کنید.

البته دقت کنید که نام کاراکتر شما در بازی، اهمیتی ندارد و حتما شماره آیدی خود را به صورت صحیح وارد کنید تا در هنگام خرید و واریز الماس ها، مشکلی ایجاد نشود.

وبسایت آسان جم با فراهم کردن محیطی امن برای خرید جم فری فایر ارزان به شما این امکان را میدهد که بتوانید با سرعت بیشتری بازی خود را جلو ببرید و با دوستان خود رقابت کنید و در نهایت شما برنده این رقابت ها باشید.

بازی های مشابه فری فایر

بازی فری فایر در سبک اکشن و بر پایه زنده ماندن ساخته شده است. بازی‌های زیادی وجود دارند که در این سبک هستند که مشهور و پرطرفدارند.

یکی از این بازی‌ها، بازی پابجی می‌باشد؛ بازی پابجی نیز دقیقا مانند فری فایر سبک اکشن دارد و شما همراه چند بازیکن دیگر داخل یک جزیره فرود می‌آیید. در این جزیره شما باید بتوانید سایر بازیکنان را که در حقیقت دشمن شما هستند از میان بردارید و در نهایت فقط یک نفر باید زنده بماند و آن یک نفر نیز پیروز خواهد بود. این دو بازی چند تفاوت دارند که با هم بررسی می‌کنیم: تعداد بازیکنانی که در جزیره فرود می‌آیند در فری فایر 49 نفر و در پابجی 99 نفر هستند، برای ارتقا و خرید تجهیزات، شما نیاز به خرید جم فری فایر دارید که پول رایج این بازی است ولی در بازی پابجی شما برای ارتقا و خرید تجهیزات نیاز به خرید یوسی پابجی موبایل دارید که پول رایج این بازی است، در بازی فری فایر شما می‌توانید یک حیوان خانگی به عنوان نیروی کمکی با خودتان ببرید و از مهارت‌های آنها استفاده کنید در صورتی که در بازی پابجی همچین امکانی وجود ندارد.

از دیگر بازی‌هایی که شبیه بازی Free Fire هستند می‌توان به بازی فورتنایت اشاره کرد. این بازی نیز سبک اکشن دارد و برای پیروزی در آن باید زنده بمانید. در این بازی نیز 99 بازیکن همراه شما در یک جزیره فرود می‌آیید ولی تفاوتی که این بازی با فری فایر دارد در نوع پول بازی است؛ پول بازی به شما کمک می‌کند تا سلاح و تجهیزات بخرید یا آنها را آپدیت کنید، ویباکس نام دارد و شما می‌توانید نسبت به خرید ویباکس فورتنایت اقدام کنید.

اگر به دنبال بازی در همین سبک هستید، یعنی بازی اکشن، ولی دوست دارید فضای جنگی قابل لمس‌تر و واقعی‌تری را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما بازی کالاف دیوتی است. این بازی نیز اکشن است و به خوبی فضای جنگ را برای شما بازسازی می‌کند. تفاوتی که این بازی با بازی فری فایر دارد در نوع پول آن است؛ بله! کالاف دیوتی نیز پرداخت درون برنامه‌ای دارد و اگر می‌خواهید آپدیت‌های بازی را به موقع انجام دهید و تجهیزات مناسب خریداری کنید باید اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی نمایید و با استفاده از سی پی کالاف، آپدیت‌ها و خریدهای درون برنامه‌ای‌تان را انجام دهید.

95 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
حسام
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

خوبه سریع بعد از خرید جم بازی بعد ۱۰ دقیقه به حسابم واریز شد خیلی هم برام شانس داشته ولی یه مشکل داره اونم اینه که بعد خرید بهت امتیاز نمیده تا بتونی بعدا با امتیازات خرید کنی

9020038484
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

عاشقتونم
من نوچه همه شما کارکنان هستم
سایتتون از هر لحاظ عالی
دوستون دارم
راستی پشتیبانی عزیز
من که خیلی دوست دارم

989038695450
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

عالییی

9036997100
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

عالی از همه لحاظ

Game Over
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

بهتر از همه جا

محمّدحسان
2 سال گذشته

از آسان جم خیلی ممنونم من تا الآن 2 تا بسته جم 110 تایی فوری فری فایر خریدم و خیلی راضیم

9945675572
2 سال گذشته

بهترین ها شمایید

مهدیار
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

بهترین ها شمایید

m.. s.. n
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

با سلام
بهترین سایت هست از نظر همه چی فقط لطف کنین هم شماره ثابت رو فعال کنین هم زود تر پشتیبانی جواب بده ممنون

9945675572
1 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

بهترین سایت دنیا همیشه از سایت آسان جم خرید میکنم اگه میشه یه کد تخفیف بدهید ممنون🙏

Abolfazl
1 سال گذشته

سلام یه سوال دارم در مورد ساپر وی ای پی

اول ۱۳ دلاری بود خریدم العان ۲ دلاره اگه ۲ دلاری بخرم هم ماهانه و هفتگی فعال میشه؟

989300654430
1 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

خیلی عالی فقط بعضی وقت ها دیر واریز میشه

Cojo_b
1 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

جم با ایدی در عرض دو دقیقه میاد😐
بنازم سرعت 😂

Elias . _ . 007
1 سال گذشته

سلام ، چرا شما پکیج ۲۰۰ جم با اطلاعات اکانت ندارید؟

9214304715
1 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

آسان جم بهترین سایت ok

989367415145
1 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

ممنون از سایت خوبتون محصولاتتون عالییه

989909497607
1 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

خیلیییییییییی بینظیره،من مامان بابام همیشه فکر می کنم سایت ها کلاه برداری میکنن ولی وقتی برام خریدن و فهمیدن جمم‌ واریز شد بابام همیشه برام از سایت شما می‌خره❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥
مرسییییییییییی خیلی سایتتونو‌ خودتونو دوست دارممممممم

eeemm311
1 سال گذشته

سلام ببخشید لطفا دوباره به سفارش #۱۰۷۸۶۸۹ رسیدگی کنید ممنون

ᵗʰᵉ᭄ꪑꪖꫝᦔⅈ𓆉︎
1 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

سلام. واقعا سایتتون‌ عالیه 😍❤ قیمت ها هم خارق‌العاده هستن.

bakhshyes
1 سال گذشته

سلام عالیه سپاسگزارم فقط کاش امتیاز و تخفیف واسه خرید های بعدی بدید.

989367415145
1 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

سلام بهترین سایت فروش جم جم فوری زدم شمردیم دقیق تو ۴۸ ثانیه واریز شد جونم به سرعت 😍😍😍😍👌👌👌👌فقط تا بحال بقرآن راست میگم اندازه ۱ میلیون جم فری فایر زدم جایزه نمیدید بخاطر اینهمه خرید؟

amir sharifi
1 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

خوبه سایتتون من نزدیک 4 کا ازش جم گرفتم خوبه

ولی من لول اپ پس که خریدم هنوز برام انجام نشده

9925502486
1 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

فوق‌العاده من حدود 5میلیون خرید کردم هیچ مشکلی ندیدم

989307922835
1 سال گذشته

سایت عالی هست

989307922835
1 سال گذشته

خیلی سایت خوبیه

989055870817
1 سال گذشته

کارتون‌بینظیره

mobin bigdliyan
1 سال گذشته

سلام آسان جم عزیز واقعن ادمین راضیم ازتون تا الان1ساله دارم ازتون خرید میکنم شیرمادر و نان پدر حلالتون👑♥️🚶
مبینم 😂👑

samiye zarif
1 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

سلام
اقا از هر جهت حساب کنی
اسان جم
بهترین سایت جم فروشیه
دمشون گرم واقعا
هرموقع شفارش
انجام میدم سریع برام واریز میکنن
من ۲ساله دارم از اسان جم خرید میکنم.

مبین
1 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

خوبه از همه لحاظ عالیه من جم میزنم بعد از 5 دقیقه واریز میشه برام من خیلی راضی هستم حالا چرا یک ستاره کم چون قیمت های جمش خیلی گرونه ولی شاپ های دیگه جم هاشون ارزونه من برای اطمینان زدم تبر هم نخوردم هم جم منفی نخوردم لطفاً یک تخفیف بدین

Omid.nj24
11 ماه گذشته
امتیاز من به محصول :
     

سایتتون خیلی عالی هست
فقط خیلی گرون شده هم جم فری فایر هم سی پی کالاف
ولی از هر لحاظ عالیه سایتتون

989044658506
10 ماه گذشته

واقعا از نظر قیمت و سرعت علی هستین امیدوارم در آینده کد لباس و گان …. را هم برای فروش بزارید با قیمت مناسب ❤️🙏❤️

متین
9 ماه گذشته
امتیاز من به محصول :
     

واقعا سایت آسان جم بهترین سایت از نظر من از لحاظ ریختن جم و سرعت پشتیبانی و قیمت عالی خسته نباشید میگم به کارمند های سایت آسان جم♥️

9390524346
9 ماه گذشته
امتیاز من به محصول :
     

عالی

9945199009
9 ماه گذشته
امتیاز من به محصول :
     

این همه واژه، کلمه داریم ولی تنها چیزی که میتونم این سایت رو توصیف کنم. 🗿 عالیه 🗿

Yasin.abbasi
8 ماه گذشته
امتیاز من به محصول :
     

سرعت واریز خوبه ولی پشتیبان گاهی پیش میاد پاسخگو نیست اگه این مشکل حل بشه عالی میشه

alicesmith
7 ماه گذشته

سلام خسته نباشید من دیروز جم زدم زنگ زدن اطلاعاتم اشتباه بود رفتم داخل سایت جیمیل درست براتون فرستادم بعدش زنگ زدید من حواسم نبود قط شد سفارش 1526296 پیگیری کنید ممنون میشم

عرشیا
2 ماه گذشته
امتیاز من به محصول :
     

سلام لطفا پیگیری کنید
کد :1725868

بازی‌های بیشترآرشیو بازی ها

95
0
لطفاً نظر دهیدx