آموزش دریافت کاراکترهای بازی جم فری فایر

بازی فری فایر یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های موبایلی دنیا است که رقابت تنگاتنگی با بازی هایی نظیر پابجی و کالاف دیوتی دارد. کاربران باید برای دسترسی به هر کدام از آیتم ها، کاراکترهای بازی و خرید جم فری فایر از روش های مختلفی استفاده کنند. در ادامه این مطلب به بررسی بهترین روش های به دست اوردن کاراکترهای بازی فری فایر خواهیم پرداخت.

 

آموزش گرفتن کاراکتر در فری فایر بدون خرید جم فری فایر

در بازی فری فایر تعداد زیادی کاراکتر وجود دارد که هر کدام مهارت ها و قابلیت های مختلفی را در بازی بتل رویال دارند. وجود این تفاوت ها چالش های جذابی را برای گیمر ها به همراه دارد. کاربران از روش های مختلفی می توانند این کاراکتر های را به دست آورند.

خرید جم فری فایر اصلی ترین راه به دست آوردن این کاراکتر ها است. اما ترفندهایی نیز وجود دارد که می توانید بدون نیاز به خرید جم فری فایر، با این شخصیت ها بازی کنید. از بهترین روش های به دست آوردن کاراکتر های بازی فری فایر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· Top- Up Events 

در زمانی که بازی فری فایر یک کاراکتر جدید اضافه می کند، کاربران می توانند شاهد Top- Up Events یا یک رویداد جدید باشند. Top-Up Events در واقع رویدادی است که بازیکنان می توانند مقدار زیادی جم فری فایر را به عنوان پاداش به دست آورند و شخصیت های بازی را رایگان امتحان کنند. در رویداد جدید گیمر ها می توانند با خرید جم فری فایر به میزان مشخصی، جوایز و پاداش های مختلفی را نیز دریافت کنند.

به طور مثال در ماه آوریل، شخصیت Kapella معرفی شد که به دنبال آن یک رویداد تکمیل کننده نیز وجود داشت. کاربران برای دریافت این کاراکتر تنها می بایست در ماموریت های مختلف 100 جم فری فایر کسب کنند.

با این کار بازیکنان عملا می توانند بدون خرید جم فری فایر، به صورت رایگان کاراکتر مورد نظر خودشان را دریافت کنند و از چالش های جذاب پیش رو لذت ببرند. برای شناخت بیشتر بازی فری فایر می توانید به مقاله آموزش بازی فری فایر برای تازه کارها مراجعه کنید.

· سیستم جدید Patch

استفاده از به روز رسانی Patch یکی از روش های دریافت کاراکترهای بازی فری فایر است. در زمانی که یک به روز رسانی جدید و بزرگ در بازی فری فایر به وجود بیاید، garena رویدادی جدید برگزار می کند. در این رویداد بزرگ این امکان به کاربران داده می شود تا به صورت رایگان بتوانند شخصیت های جدید و قدیمی را به دست آورند.  به عنوان مثال در آخرین به روز رسانی که در بازی فری فایر انجام شد، هر کاربری که در طول روز به حساب کاربری خود وارد می شد، می توانست کاراکتر Wolfrahh  را به صورت رایگان دریافت کند.

برخی از مواقع کاراکترهای رایگانی نیز در دسترس کاربران قرار می گیرند که از مدت ها قبل در بازی منتشر شده اند. گیمر ها برای به دست آوردن این شخصیت ها تنها کافی است وارد بازی شود. البته این نکته نیز حائز اهمیت است که اگر کاربران در زمان مقرر از کاراکتر ها استفاده نکنند، ممکن است در هنگام نیاز مجبور به خرید جم فری فایر برای استفاده از آنها شوند.

·  دریافت جوایز رایگان از بازی

در صورتی که کاربران در بازی به دنبال کاراکترهایی هستند که آن ها را در رویدادهایی که پیش از این معرفی شد، از دست داده اند، می توانند از این راهکار استفاده کنند. این روش رایگان بوده و بازیکنان باید از طریق برنامه های مختلف اقدام به دریافت جوایز و جم فری فایر نمایند.

هر چند میزان جم فری فایری که از این روش به دست می آید زیاد نیست، اما پس از چندین بازی افزایش پیدا می کند و مقدار لازم برای خرید یک کاراکتر می رسد. برای شناخت بیشتر بازی فری فایر می توانید به مقاله ترفندهای بازی فری فایر برای گیمر های حرفه ای مراجعه کنید.

 

آموزش گرفتن کاراکتر در فری فایر با خرید جم فری فایر

الماس، ارز اصلی بازی فری فایر است. این الماس ها ارز اصلی برای دریافت همه شخصیت‌ها در فری فایر و همچنین خرید مهارت‌ها، چرخش رویال‌ها و اساساً دسترسی به هر محتوایی از فروشگاه است. برای بدست آوردن سریع جم فری فایر، راهی جز خرید وجود ندارد.

البته برای کسانی که در شبکه های اجتماعی فعال هستند، این امکان وجود دارد که هدایای مورد نظر خود را از استریمرهای حرفه ای در صفحات رسمی فری فایر و در رویدادها و مسابقات قهرمانی که توسط Garena تبلیغ می شود، دریافت کنند.

اگر تبلیغ الماس های رایگان را در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی مشاهده کردید که وعده دور زدن ساختار بازی را می دهند، به شدت از این سایت ها دوری کنید. علاوه بر به خطر انداختن امنیت حساب کاربری و حتی تلفن همراهتان، همچنین می توانید از بازی محروم شده و هر کاری را که تا به حال انجام داده اید یا خریده اید از دست بدهید. سایت آسان جم به عنوان بهترین سایت خرید جم فری فایر، محیطی امن برای خرید جم ارزان برای شما فراهم کرده است. این وبسایت به شما این امکان را می دهد که با سرعت بیشتری بازی را جلو ببرید و از رقبا پیشی گیرید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله