آموزش کامل خرید تفنگ در بازی فری فایر

یکی از موارد مهم در بازی های جنگی داشتن تفنگ و اسلحه مناسب برای ادامه و کسب امتیاز است. به همین دلیل سازندگان بازی های جنگی نیز از این نکته مهم استفاده کرده و تفنگ های پرطرفدار و قدرتمند را به صورت رایگان در اختیار گیمر ها قرار نمی ‌دهند.

از طرف دیگر نیز بازیکنان به دنبال راهی برای کسب امتیاز بیشتر و خرید راحت تر تفنگ ها و یا راهی برای خرید تفنگ در بازی فری فایر به صورت رایگان هستند. در این مطلب از آسان جم به معرفی راه هایی برای خرید تفنگ بدون خرید جم فری فایر و همچنین تهیه آن با خرید جم فری فایر خواهیم پرداخت.

نحوه خرید تفنگ بدون خرید جم فری فایر

همانطور که اشاره شد، در بازی فری فایر عمدتا امکانات درون برنامه ‌ای مانند خرید تفنگ به صورت رایگان و بدون خرید جم فری فایر در اختیار کاربران قرار نمی گیرد. در منوی این بازی در آیکون ‌ها به جای استفاده از واژه امکانات و یا وسیله ‌ها، از واژه اسکین (skin) استفاده می شود.

هرکدام از اسکین های موجود در منو بازی، قابلیت ها و جذابیت های خاص خود را دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

        • اسکین های تفنگ و اسلحه
        • اسکین بالن
        • اسکین اسکیت
        • اسکین شکل ظاهری مانند لباس

البته می توان این اسکین‌ ها را به صورت رایگان و بدون خرید جم فری فایر نیز دریافت کرد.

·  مراحل خرید تفنگ بدون خرید جم فری فایر

جهت خرید تفنگ در بازی فری فایر بدون خرید جم فری فایر ، باید مراحل زیر را طی کنید:

        1. در ابتدا برنامه Lulubax را از گوگل پلی دانلود و آن را اجرا کنید.
        2. بازی مورد نظر خود را که فری فایر است، انتخاب و ران کنید.
        3. گزینه Lunch را انتخاب کنید.

حال وارد صفحه شده و اسکین مورد نظر خود را به صورت رایگان دانلود کنید.

این قابلیت برای کاربران فری فایر وجود دارد که هر کدام از اسکین‌ ها را در یک گروه و با دسته بندی منظم کنار یکدیگر قرار دهند.

محبوب ترین تفنگ های فری فایر

در بازی فری فایر تنوع تفنگ و مهمات به سبب محبوبیت بالای آن بسیار زیاد است، بنابراین تفنگ‌ ها و اسلحه ‌ها در رده‌ های مختلفی قرار می‌ گیرند. برخی از آن ها عبارتند از:

        • تفنگ های نزدیک زن
        • اسلحه های پرشتاب
        • تفنگ هایی با گلوله های ارکار
        • شاتگان یا MP40

توجه داشته باشید در انتخاب تفنگ تجربه شما نیز اهمیت دارد.

هد زدن در بازی فری فایر و دریافت تفنگ‌ های پیشرفته ‌تر

یکی از راه‌ هایی که در دریافت و بهره مندی از اسلحه ‌ها و تفنگ ‌های پیشرفته‌ به شما کمک می کند، هد زدن در بازی است.

هرچه در بازی خود، نشانه گیری ‌های درست ‌تر و بهتری داشته باشید؛ امتیازات بالاتری کسب خواهید کرد و در نتیجه می توانید مهمات بهتری را خریداری کنید. استفاده از تجربیات دیگر افراد هم گروه با شما در بازی نیز می تواند به دردتان بخورد.

در این بازی گروهی هر کس هدشات را زودتر انجام دهد، امتیاز بیشتری کسب خواهد کرد. منظور از بازی گروهی، بازی 4 نفری نیست؛ بلکه فری فایر یک بازی آنلاین است که وجود افراد بیشتر، هیجانات موجود را افزایش خواهد داد.

هد زدن در این بازی باعث می ‌شود به راحتی و با هیجان بالا به مهمات و اسلحه‌ های خوبی دست یابید. بنابراین هنگام خرید تفنگ در فری فایر این موضوع را فراموش نکنید. همچنین شما با خرید جم فری فایر نیز می توانید به راحتی امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

خرید فوری جم فری فایر

در خرید جم فری فایر به صورت مستقیم و سریع دقت کنید و آیدی شخصی خود را بدون هیچگونه خطایی وارد نمایید. برای خرید جم فری فایر طبق مراحل زیر عمل کنید:

        • روی بسته موردنظر خود برای خرید کلیک نمایید.
        • اطلاعات اکانت خود را به طور صحیح در صفحه ای که برای شما باز می شود، وارد کنید.
        • وارد صفحه پرداخت شوید و خرید خود را تکمیل کنید.

نام کاراکتر شما در بازی، اهمیتی ندارد و حتما شماره آیدی خود را به صورت صحیح وارد کنید تا در هنگام خرید و واریز الماس ها، به مشکل بر نخورید.

وبسایت آسان جم با فراهم کردن محیطی امن برای خرید جم ارزان فری فایر به شما این امکان را میدهد که بتوانید با سرعت بیشتری بازی خود را جلو ببرید، با دوستان خود رقابت کنید و در نهایت برنده این رقابت ها باشید.

سخن پایانی

در این مطلب به چگونگی خرید اسلحه در بازی فری فایر پرداختیم. ترفندهای بازی فری فایر برای گیمر های حرفه ای بسیار زیاد است و شما عزیزان برای اطلاع از این ترفند ها و همچنین خرید جم فری فایر می توانید به سایت آسان جم مراجعه نمایید.

از نکات مهم در این بازی، ذخیره هرچه بیشتر امتیاز و الماس‌ است که منجر به پیشرفت سریع تر شما و در نتیجه لذت بیشتر از این بازی گردد. برای آموزش های بیشتر بازی فری فایر می توانید به بخشهای مختلف سایت آسان جم و آموزش بازی فری فایر برای تازه کارها یا ترفندهای موجود برای افراد حرفه ای مراجعه کنید.

 

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx