آموزش بازی فری فایر برای تازه کارها 

اگر به تازگی علاقه مند به بازی فری فایر شده اید و چند مسابقه را انجام دادید اما هنوز نمی دانید چگونه می توان به بهترین نحو در این مسابقات پیروز شد، لازم نیست نگران باشید؛ کم نیستند بازیکنان تازه کاری که با مشکلات بازی فری فایر بر می خورند و در ادامه  به یک گیمر حرفه ای تبدیل می شوند. در صورتی که با ما همراه شوید با آموزش بازی فری فایر از پایه در کنار هم خواهیم آموخت.

کلیات بازی فری فایر

بازی فری فایر یک بازی مسابقه ای است که شما را در برابر 49 بازیکن دیگر قرار می دهد و شما باید در مقابل تمام این افراد پیروز شوید. انتخاب نقطه صحیح فرود در جزیره می تواند برگ برنده شما برای بازی باشد؛ به این منظور باید تجربه کافی کسب کنید و تمام مناطق را بشناسید.

علاوه بر این توجه به مپ یا نقشه بازی برای پیروزی در بازی فری فایر از اهمیت بالایی برخوردار است. در مینی مپ بازی هر کس که به سمت شما نشانه گرفته است نشان داده می شود و شما با توجه به آن می توانید از نقطه ضعف خود آگاه شوید. در چند مرتبه اول بازی شما باید تمام کلیدها و امکانات بازی را امتحان کنید تا به مرور به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید.

اصلی ترین تکنیک های بازی فری فایر برای تازه کارها

7 تا از اصلی ترین تکنیک هایی که اگر تازه کار هستید خیلی سریع میتواند شما را در این بازی به موفقیت برساند.

شخصی سازی بازی مهم ترین بخش فری فایر است!

این قابلیت تنها جنبه جذابیت بازی است و تاثیری در کیفیت بازی شما ندارد. در واقع شخصی سازی شخصیتی که با آن بازی می کنید، مثل تی شرت، کلاه، شلوار یا چهره هیچ تاثیری در نحوه بازی شما ندارند و جنبه تزئینی دارند. پس جم های خود را برای این موارد هدر ندهید  و زمانی که از نظر ظاهر شخصیت خود را استاندارد کردید به همان شخصیت کفایت کنید؛ چرا که جم و ارزهای داخل بازی را می توانید در زمینه های بهتری صرف کنید.

کاراکترهای بازی را دست کم نگیرید

برخلاف قسمت قبل کاراکترهای داخل بازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند؛ چرا که هر کدام از آنها ویژگی های متفاوتی دارند و می توانند نقش پر رنگی در نحوه بازی شما ایفا کنند. 2 کاراکتر اصلی بازی که از همان ابتدا آنلاک هستند، یعنی Eva و Adam ویژگی خاصی ندارند اما می توانند تا مراحل زیادی شما را به عنوان قهرمان جلوه دهند. ویژگی های شش شخصیت دیگر موجود در بازی شامل:

        • میشا: افزایش 2%  سرعت رانندگی
        • نیکیتا: افزایش 4% سرعت پر کردن خشاب
        • کلی: افزایش سرعت دویدن به اندازه 1%
        • اولیویا: به دست آوردن توانایی احیا سایر بازیکنان
        • اندرو: کاهش دوام جلیقه دشمن و آسیب پذیری او
        • فورد: 4% کاهش آسیب پذیری در خارج از منطقه ایمن (Safe zone)

این کاراکترها را می توان هم با ارزهای داخل بازی و هم الماس آنلاک کرد. البته میشا (misha  ) تنها از طریق جم فری فایر آنلاک می شود. بنابراین شما می توانید با خرید جم فری فایر در کوتاه ترین زمان ممکن پیشرفت کنید و به قهرمان این بازی تبدیل شوید.

چشمی سلاح بهترین دوست شماست

زمانی که چشمی یا دوربین سلاح برای مدت کوتاهی قرمز می شود بازی به شما اعلام می کند که دشمن در مقابل شما وجود دارد. بهترین فرصت برای شلیک زمانی است که چشمی سلاح قرمز می شود. شما با دقت و توجه به این بازی می توانید بیشترین آسیب را به دشمنان خود وارد کنید و حداقل دیرتر شکست بخورید. البته توجه دائمی به چشمی هم توصیه نمی شود اما زمانی که حدس می زنید ممکن است با دشمن مواجه شوید این بهترین کار است.

 دائما در حرکت باشید

بازی فری فایر برای کسانی که در نقطه ای ثابت می مانند بسیار سخت است؛ با این حال کسانی که با موبایل بازی می کنند نمی توانند همزمان حرکت و شلیک کنند. بنابراین در مرتبه اول توصیه می کنیم با نصب بازی فری فایر روی کامپیوتر بیشترین کارایی را در بازی به دست آورید. اما در قسمت دوم باید ذکر کنیم تا زمانی که در حال حرکت هستید دشمنان سخت تر می توانند به شما شلیک کنند.

پاسخ هر مبارزه ای همیشه شلیک نیست

در صورتی که با دشمنان خود مواجه شدید همواره سعی کنید بقا را به مبارزه ترجیح دهید. برخی بازیکنان مبتدی همواره سعی می کنند به صورت حماسی همه بازیکنان را شکست دهند که در این صورت هیچ یک پیروز نمی شوند. اما شما باید دقت داشته باشید که گاهی فرار بر قرار ارجحیت دارد و می توانید کشتن حریف را به یک رقیب دیگر واگذار کنید.

وسایل نقلیه را فراموش نکنید

جزیره ای که در آن بازی می کنید از مساحت زیادی برخوردار است و استفاده از وسایل نقلیه به منظور حرکت سریع بهترین کار است. چه در حال فرار، چه در جستجوی موقعیت مناسب و چه در حال مبارزه باشید، بهترین کار استفاده از وسایل نقلیه داخل بازی است. بنابراین توصیه می کنیم تا زمانی که وسیله نقلیه شما سپر مناسبی دارد داخل آن بمانید و یک موقعیت مناسب پیدا کنید.

شلیک بدون لرزش را تجربه کنید

زمانی بازیکنان از حالت مبتدی به حرفه ای تبدیل می شوند که شلیک به موقع را در اولویت قرار می دهند. بازی فری فایر حرکت روان بسیار مناسبی دارد و شما با افزایش تجربه خود می توانید شلیک های پشت سر هم دقیقی داشته باشید. به این منظور توصیه می کنیم قبل از هر چیزی به اندازه کافی شلیک را تمرین کنید.

خرید جم فری فایر

یکی از بهترین راهکارها برای پیشرفت سریع در بازی و تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای خرید جم فری فایر است. با استفاده از خرید الماس های فری فایر می توانید بین هشت شخصیت بازی بهترین را انتخاب کنید و اسلحه های خود را به روز کنید. همچنین شما می توانید از امکانات مختلف بازی مثل اسکین ها، پت ها و ابزارهای متنوع به پیشرفت بازی کمک کنید. به این دلایل توصیه می کنیم خرید جم را در این بازی مد نظر قرار دهید.

مشکلات بازی فری فایر

رایج ترین مشکلات بازی فری فایر به صورت خلاصه قطعی سرور، مشکل پرداخت بازی، نشان داده شدن بازیکنان آنلاین به صورت آفلاین و خرابی بازی است. در بسیاری از این موراد شما می توانید با تازه کردن اتصال ( روشن و خاموش کردن حالت(Airplane mode) مشکل را رفع کنید. در غیر این صورت می توان گفت که مشکل از اینترنت شماست که باید چاره ای برای بهبود پینگ آن بیاندیشید. توصیه می کنیم برای بهبود مهارت خود در بازی فری فایر از ما یاری بجویید.

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx