ترفندهای بازی فری فایر برای گیمر های حرفه ای

 

می توان به جرات فری فایر را یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های بتل رویال دانست. از آنجا که افراد حرفه ای بسیاری در فری فایر حضور دارند، یکی از چالش های افراد تازه کار، حرفه ای شدن هرچه سریع تر در این بازی و در نتیجه لذت بردن بیشتر از آن است. در ادامه به معرفی ترفندهای بازی فری فایر برای گیمر های حرفه ای خواهیم پرداخت.

· دقت نشانه گیری

در صورتی که نشانه گیری شما ضعیف است، می توانید از حالت  default aim precision  بدون دوربین یا با دوربین، استفاده کنید. به این ترتیب هدشات های بیشتری داشته و نشانه گیری شما به صورت خودکار به سوی هدف حرکت می کند.

· جدی گرفتن قارچ ها

نقش قارچ ها در این بازی به میزان بسیار زیادی مهم است. سعی کنید تا حد امکان قارچ ‌ها را در بازی ذخیره کرده تا شانس زنده ماندن خود را افزایش دهید. لقب این قارچ ها در بازی فری فایر سخت کننده جان است؛ پس هرچه ذخیره آن‌ ها را در بازیتان بیشتر کنید، در مراحل سخت و مواقعی که احساس خطر می کنید، می توانید از آن ها استفاده کنید.

· هرگز در فضای باز به loot کردن آیتم ها نپردازید

با انجام این کار در فضای باز دشمنان به راحتی شما را پیدا کرده و در حالی که مشغول جمع آوری جم های محبوبتان هستید شما را از بین می برند! برای پیشگیری از آنکه به راحتی کشته شوید، آنالوگ را به طور مداوم در هنگام Loot کردن به طرفین حرکت دهید. به این ترتیب نشانه گیری شما برای هدشات شدن تا حدود بسیاری غیر ممکن خواهد شد.

· جمع آوری و دریافت جم به میزان کافی

یکی از مهم ترین ترفد های بازی فری فایر برا ی گیمر های حرفه ای، جمع آوری جم و امتیاز بازی است. در هر بازی گرفتن الماس، یک امتیاز مثبت در نظر گرفته می شود. به همین دلیل جمع آوری  و دریافت جم در این بازی بسیار حائز اهمیت است. هرچه جم بیشتری داشته باشید امتیاز شما و در نتیجه لول شما و درنهایت لذت شما از بازی بیشتر خواهد بود.

برای خرید جم فری فایر هم میتوانید به سایت آسان جم مراجعه کنید

· تغییر تنظیمات و حساسیت  (Settings and sensitivity)

زمان واکنش در این بازی به میزان بسیاری به تنظیمات حساسیتی که شما انجام داده اید وابسته است. بنابراین یکی از ترفندهای بازی فری فایر برای گیمر های حرفه ای انتخاب تنظیمات حساسیت مناسب با استایل بازیشان است. استفاده از تنظیمات بازی دیگران احتمالا به بازی شما آسیب خواهد زد.

همچنین مورد مهم دیگری که در تنظیم حساسیت مطرح است، RAM  شماست. اگر  دستگاهی با ۲ گیگابایت RAM  دارید، حساسیت را در بالا ترین حد ممکن تنظیم کنید.

          • General: 100
          • Red Dot: 30
          • ۲x Scope: 52
          • ۴x Scope: 66
          • AWM Scope: 82
blank

· استفاده از کاراکتر مناسب

اینکه از چه کاراکتری استفاده می کنید و یا از ترکیب قابلیت کدام کاراکتر ها با هم لذت می برید و بیشتر احساس راحتی می کنید، بسیار مهم است. فری فایر کاراکتر های بسیاری دارد و اگر نتوانید از این کارکتر ها به خوبی و طبق استایل بازی خودتان استفاده کنید، احتمالا هرگز بازی راحت و حرفه ای نخواهید داشت.

· هرگز در مواقع غیر ضروری  jump shoot  نکنید

بسیاری از افراد به صورت افراطی و به میزان زیادی از jump shoot استفاده می کنند. برای استفاده از این عمل باید پرش های بسیار حساب شده ای داشته باشید. چرا که این حرکت می تواند به راحتی بر نشانه گیری شما تاثیر بدی بگذارد. سعی کنید در اتاق های  Custom این حرکت را تا زمانی که در آن حرفه ای شوید تمرین کنید.

blank

· مبارزه در Shrink zone

بسیاری از افراد در هنگام  shrink zone ، حتی در لحظه های اولیه بسیار مضطرب شده و معمولا در میانه نبرد سریعا، از ادامه آن منصرف می شوند. بهتر است اگر برتری داشته و قدرتمند تر هستید، مبارزه را تا انتها انجام دهید، در غیر این صورت کلا بیخیال مبارزه شده و به سمت ZONE حرکت کنید.

· تقویت نشانه گیری با تک تیر اندازی

روش دیگر حرفه ای شدن در فری فایر آن است که تک تیر اندازی و اسنایپ را به خوبی یاد بگیرید. استفاده از تک تیر انداز در زمان هایی که باید رقیب را از دور از پای دراورید بسیار مهم و کاربردی است و در موفقیت شما نقش بسیار مهمی دارد. اسنایپر با ملزومات مناسب را بردارید و هر روز در بازی تک نفره کمی تمرین کنید.

· انتخاب فرود مناسب

سعی کنید در هنگام فرود بهترین مکان را از نظر تراکم جمعیت انتخاب کنید. در بازی فری فایر هرچقدر منطقه ای که در آن فرود می آیید کم جمعیت تر باشد و دشمنان کم تری در آن وجود داشته باشد، راحت ‌تر می‌ توانید نقشه را بپیمایید.

blank

جمع بندی

در این مطلب به معرفی مهم ترین روش ها و ترفند های حرفه ای شدن در بازی فری فایر پرداختیم. دریافت جم، جدی گرفتن قارچ ها، دقت در انجام برخی تکنیک های بازی و انتخاب کاراکتر های مناسب و همچنین هم تیمی های حرفه ای از این ترفند ها محسوب می شوند. امیدواریم موارد گفته شده به پیشرفت شما در این بازی و در نتیجه لذت بخش شدن بیشتر آن برای شما بینجامد.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله