پیدا کردن یار در بازی فری فایر

بازی های آنلاین با این هدف عرضه شده اند که ما با کمک گرفتن از دوستان واقعی و مجازی خود بتوانیم بیشترین لذت را از بازی کسب کنیم. بازی فری فایر نیز یکی دیگر از بازی های آنلاین است که در آن یار شدن با سایر افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این مطلب به نحوه یار شدن در بازی فری فایر آشنا می شویم.

 

اهمیت یار شدن در بازی فری فایر

تنها بازی کردن تا جایی لذتبخش است که بازی تکراری نشده و هنوز جذابیت های خود را داشته باشد؛ آن هم در بازی که آنلاین و بتل رویال نیست و سلسله مراتب خاصی دارد. بازی های بتل رویالی مثل فری فایر معمولاً مراحل تکراری دارند که نمی تواند تا ابد شما را سرگرم کند. به همین دلیل اگر این بازی را با فرد دیگری، خواه هم تیمی خواه دشمن انجام دهیم، بازی لذت بخش تر خواهد شد. همچنین خرید جم فری فایر با افزایش تجهیزات و امکانات بیشتر باعث ارتقا سطح کیفی و تنوع بازی می شود و بازی را از حالت تکرار خارج می کند.

یار شدن با سایر افراد در بازی فری فایر به معنای آن است که دوستان خود را از طریق آیدی پیدا کنیم و با دعوت از او، با مشارکت یک دیگر بازی را ادامه دهیم. برای یار شدن در فری فایر علاوه بر اینکه می توانید دوستان خود را در جایگاه هم تیمی قرار دهید، قادر خواهید بود که در قالب رقیب با او رقابت کنید.

یافتن یار در بازی فری فایر

برخی از بازیکنان تازه وارد تصور می کنند که یار شدن در بازی فری فایر شامل مراحل پیچیده و خسته کننده ای است که ارزش پیگیری کردن ندارد؛ اما به منظور یار شدن در این بازی یا دعوت از سایر افراد کافی است یک سری مراحل ساده را طی کنید که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

      1. ابتدا بازی فری فایر را اجرا کنید و اجازه دهید بارگذاری (Loading) کامل شود.
      2. پس از بارگذاری بازی گزینه آدمک مانندی که در گوشه راست تصویر وجود دارد را لمس کنید.
      3. صفحه جدیدی باز می شود که در آن می توانید لیست دوستان خود را مشاهده کنید یا اینکه در بازی به آنها بپیوندید؛ در واقع این آیکون مخصوص یار پیدا کردن است.
      4. در قسمت Request می توانید درخواست های دوستی خود را مشاهده کنید و با قبول کردن آنها، این افراد را به لیست دوستان خود اضافه کنید؛ بعد از این مرحله می توانید پس آنلاین شدن هر بازیکن با او بازی کنید.
      5. اگر بخواهید فرد خاصی (مثل یکی از دوستانتان) با شما یار باشد، باید از گزینه Add استفاده کنید.
      6. بعد از انتخاب گزینه Add یک قسمت معین باز می شود که شما می توانید آیدی دوستانتان را جستجو کنید؛ با ارسال درخواست و قبول کردن بازیکن، او به لیست دوستان شما اضافه می شود.
      7. در صورتی که در کنار اسم آنها علامت جمع (+) وجود داشت، می توانید آنها را به بازی ایجاد شده خود دعوت کنید؛ در غیر این صورت یعنی این افراد آنلاین نیستند و برای بازی کردن باید منتظر بمانید.

چرا برخی بازیکنان پیشنهاد دوستی را قبول نمی کنند؟

تمام بازیکنان فری فایر سعی می کنند با افزودن بازیکنان حرفه ای به لیست دوستان خود، گروه یا اسکوادهای قدرتمندی تشکیل بدهند که در بازی به آنها کمک کند. در واقع حرفه ای بودن یار شما باعث می شود که کاپ خود را افزایش دهید و سطح بالاتری در بازی فری فایر داشته باشید. بنابراین اصلاً غیره منتظره نیست که بازیکنان حرفه ای درخواست دوستی بازیکنان ضعیف را قبول نکنند.

در صورتی که احساس می کنید هنوز به سطح خوبی در بازی فری فایر نرسیده اید، خرید جم فری فایر را به شما پیشنهاد می کنیم. جم فری فایر  به شما کمک می کند سریع تر در بازی ارتقا پیدا کنید و به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید که همه بازیکنان برای او درخواست دوستی ارسال می کنند. علاوه بر این توصیه می کنیم نکات مربوط به آموزش بازی فری فایر برای تازه کارها را مطالعه کنید تا از تکنیک های حرفه ای بازی بهره مند شوید.

چگونه در فری فایر یک بازی را با یار خود شروع کنیم؟

در قسمت قبل به صورت کامل با یار شدن در بازی فری فایر آشنا شدیم. در این بخش به نحوه شروع بازی با دوستانی که پیدا کرده ایم می پردازیم:

به این منظور باید دوباره آیکون گوشه سمت راست بازی را انتخاب کنید و دکمه بازی با دوستان را لمس کنید. سپس حالت بازی را بر روی یکی از گزینه های Squad تنظیم کنید تا بازی چند نفره شود. بعد از این مرحله منوی دوستان را در صفحه جانبی مشاهده می کنید که برای افزودن هر یک از آنها می توانید روی نماد + ضربه بزنید. در صورت قبول کردن دعوت نامه توسط دوستان، می توانید یک بازی را شروع کنید.

چطور با دوستان خود حرفه ای تر بازی کنیم؟

داشتن دوستانی که در کنار شما بازی کنند یکی از مزایای بازی فری فایر است؛ در صورتی که همراه با دوستان خود نشسته اید و حوصله تان سر رفته، می توانید یک بتل اسکواد را آغاز کنید و از نزدیک با یک دیگر هماهنگ شوید. در این صورت هیچ یک از تیم ها نمی توانند با شما رقابت کنند و قطعاً سطح بازی شما افزایش خواهد یافت.

علاوه بر تمام این موارد برای پیشرفت در بازی و دستیابی به سلاح ها و تجهیزات پیشرفته می توانید خرید جم فری فایر را در نظر بگیرید. به این منظور می توانید به معتبرترین سایت خرید جم فری فایر، یعنی آسان جم مراجعه کنید. در صورت خرید جم از سایت آسان جم خیال شما از نظر قیمت و امنیت کاملاً آسوده خواهد بود.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله