چگونه در فری فایر حرفه ای بازی کنیم؟

بازی های سبک بتل رویال پرطرفدارترین بازی های موبایلی هستند که همه بازیکنان مایلند از دیگران حرفه ای تر باشند. خبر خوب این است که بازیکنان فری فایر با رعایت برخی نکات و استفاده از ترفندهایی خاص می توانند سطح بازی خود را ارتقا بخشند. ترفندهای بازی فری فایر برای گیمرهای حرفه ای علاوه بر یادگیری به تجربه هم احتیاج دارند. با آسان جم همراه شوید تا جدیدترین ترفندهای حرفه ای شدن در فری فایر را بررسی کنیم.

انواع ترفندهای حرفه ای بازی فری فایر

ترفندهایی که بازیکنان حرفه ای خودشان آنها را کشف کرده اند باعث بهبود بازی و پیشرفت آنها شده است. این ترفندها اکنون با آموزش های رایگان در اختیار تمام بازیکنان قرار دارند تا بتوانند لذت بیشتری از فری فایر را تجربه کنند. البته باید توجه داشته باشید که بسیاری از بازیکنان حرفه ای که مبهوت بازی آنها می شوید، با خرید جم فری فایر توانسته اند به چنین سطحی برسند. با این حال می توان با برخی تکنیک ها سطح بازی بازیکنان مبتدی را بهبود بخشید. در ادامه با ما همراه شوید تا به این ترفندها بپردازیم:

· نحوه حرکت کردن شخصیت

اولین تکنیکی که باید برای حرفه ای شدن در بازی باید رعایت کنید،  نحوه حرکت است. شما باید به گونه ای حرکت کنید که احتمال کمتری برای هدف قرار گرفته شدن داشته باشید. توصیه بازیکنان حرفه ای این است که تا جای ممکن از راه رفتن خطی پرهیز کنید و با خطی راه رفتن یا جست و گریز، در نقاط کور قرار بگیرید. با رعایت این تکنیک متوجه می شوید بدون خرید جم فری فایر و تجهیزات پیشرفته نیز می توان کمتر آسیب دید.

· استفاده از Gloo wall

دیوار گلو یکی از امکانات منحصر به فرد بازی است که به شما کمک می کند سپر دفاعی خود را بسازید. در شرایط تیراندازی  شما می توانید یکی از این دیوارها را بسازید و زمانی که به خشاب گذاری یا استفاده از کیت های سلامتی احتیاج داشتید پناه بگیرید. البته باید توجه داشته باشید که این دیوار ها در مقابل نارنجک آسیب پذیرند و باید هوشیار باشید.

· مدیریت فضای کوله پشتی

یکی از ترفند های بازی فری فایر برای بازیکنان حرفه ای که تنها با تجربه ها از آن استفاده می کنند، مدیریت فضای کوله پشتی است. شما باید در طول بازی تنها تجهیزات و سلاح های متناسب با نیازتان را نگهداری کنید تا در موقعیت های مختلف همه چیز را در اختیار داشته باشید. بنابراین توصیه می کنیم تجهیزات قدیمی و سلاح هایی که از آن استفاده نمیکنید را در یک محل امن حذف کنید.

· از برج اسنایپر استفاده کنید

در بازی فری فایر بازیکنان سرگردان اند و با جابجایی مداوم سعی می کنند بهترین موقعیت را پیدا کنند. بازیکنانی که قادرند به خوبی از اسلحه اسنایپر استفاده کنند، می توانند با استفاده از برج های اسنایپر نتایج فوق العاده ای دریافت کنند. البته باید هشدار دهیم که نسبت به بازیکن هایی که ممکن است در برج کمین کرده باشند یا از آن بالا بیایند، هوشیار باشید. توصیه می کنیم بعد از ورود به برج، آن را بمب گذاری کنید.

· بمب گذاری در زیپ لاین ها

یکی از ترفندهای محبوب بازیکنان حرفه ای فری فایر بمب گذاری در زیپ لاین یا همان سیم های ارتباطی است که کاراکتر را به قسمت دیگری منتقل می کند. شما می توانید با بمب گذاری در این لاین ها باعث افزایش تعداد کشته های دشمن شوید و امتیاز بیشتری به دست بیاورید؛ چرا که قطعاً و حداقل یکبار از این زیپ لاین ها استفاده می شود و شما می توانید از آن سود ببرید.

برای بمب گذاری کافی است سوار زیپ لاین شوید و در پایان خط بمب را کار بگذارید.

· بیشتر از نارنجک استفاده کنید

بسیاری از بازیکنان حوصله استفاده از نارنجک را ندارند و به همین دلیل ممکن است شکست بخورند. حتی اگر امکان خرید جم فری فایر را ندارید، توصیه می کنیم حتماً به تجهیزاتی مثل نارنجک اهمیت بدهید. نارنجک ها در موقعیت هایی حساس مثل راه پله یا موقعیت هایی که دید کافی ندارید بسیار مفید هستند؛ حتی در مواردی یک اسکواد کامل تنها با یک نارنجک از پا درآمده اند.

· خرید جم فری فایر

در نهایت به مهم ترین ترفند حرفه ای شدن در بازی یعنی خرید جم فری فایر میرسیم. داشتن تجهیزات قدرتمند اصلی ترین ترفندی است که به شما کمک می کند راحت تر و سریع تر به پیروزی برسید. از طرفی دستیابی به تجهیزات پیشرفته به صورت سریع، تنها با خرید جم فری فایر امکانپذیر است. بنابراین اگر از تکراری بودن بازی خسته شده اید، توصیه می کنیم حتماً از سایت خرید جم فری فایر استفاده کنید.

بازیکنان حرفه ای از شخصیت مناسب استفاده می کنند!

با بررسی نحوه بازی بازیکنان حرفه ای فری فایر متوجه می شوید که شخصیت مورد استفاده آنها کاملاً اختصاصی و هماهنگ با تکنیک های بازی آنهاست؛ چرا که به جز دو شخصیت اول، سایر شخصیت ها ویژگی های منحصر به فردی دارند. بنابراین به شما هم توصیه می کنیم بعد از آگاهی نسبت به ویژگی های شخصیت های مختلف بازی، متناسب با سبک بازی خود شخصیت فری فایر را انتخاب کنید.

نکات حرفه ای در بازی فری فایر

        • در هنگام بازی کردن از قارچ ها ساده نگذرید و آنها را جمع آوری کنید؛ قارچ ها شانس شما را برای زنده ماندن در بازی چند برابر می کنند.
        • اگر در مکان کوری مثل راه پله یا تونل های تنگ گیر کرده اید، از نارنجک استفاده کنید.
        • اسلحه و تجهیزات بازی را متناسب با موقعیت خود به کار ببرید.
        • همیشه خونتان را در بالاترین میزان نگه دارید
        • از جمع آوری کیت های سلامتی و کمک های اولیه غافل نشوید
        • سعی کنید با تمرین و تکرار نقشه را بیشتر بشناسید و تجربه بیشتری به دست بیاورید
        • تیمی کار کنید و در صورت لزوم به هم تیمی های خود کمک کنید
        • هر زمان که احساس کردید نمی توانید پیشرفت کنید، با خرید جم فری فایر لذت بازی را دو چندان کنید.

در پایان باید بگوییم که آموزش دیدن یکی از اصلی ترین ترفندهای بازی فری فایر است. بنابراین حتی اگر احساس می کنید حرفه ای هستید، از آموزش خجالت نکشید. شما عزیزان می توانید برای افزایش دانش و اطلاعات خود در مورد بازی ها و خرید جم فری فایر با کمترین قیمت، با آسان جم ارتباط برقرار نمایید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله