هر آنچه که باید درباره شخصیت Kapella فری فایر بدانید

در بازی فری فایر، شخصیت های زیادی وجود دارند که باعث می شوند گیمرها آزادی عمل داشته باشند. هر کدام از این شخصیت ها قابلیت ها و قدرت هایی دارند و بازیکنان می توانند با توجه به موقعیتی که دارند از توانایی های هر یک استفاده کنند. قطعاً بازیکنان هر چه شناخت بیشتری از این شخصیت ها داشته باشند، به همان نسبت می توانند بازی بهتری ارائه دهند. یکی از این شخصت ها Kapella است که در ادامه راجع به آن صحبت می کنیم.

 

شخصیت Kapella در فری فایر و توانایی های آن

با هر بار به روز رسانی این بازی، شخصیت هایی نیز به آن اضافه می شوند، شما می توانید با کاراکترهای حرفه ای بازی فری فایر و توانایی های آنها، کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید. یکی از آنها کاراکتر Kapella است که نقش کلیدی در فری فایر دارد و در آپدیت 21OB به بازی اضافه شده است. Kapella دختر 21 ساله کره ای است که خواننده پاپ بوده و دارای ظاهری خوب و موهای نقره ای است.

توانایی های شخصیت Kapella در فری فایر

از توانایی های این شخصیت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

        • این کاراکتر در بازی فری فایر پاداش های خوبی را نصیب بازیکنان می کند
        • Kapella دارای ظاهری متفاوت با سایر کاراکترهای فری فایر است و توانسته محبوبیت زیادی بین بازیکنان به دست بیاورد.
        • این کاراکتر آواز می خواند، اما آواز خواندن آن فقط برای لذت بردن نیست.
        • مهارت Healing Song دارد و با آوازهایی که می خواند باعث بهبود زخم های بازیکنان می شود، به همین دلیل آواز های این خواننده با نام آهنگ شفابخش شناخته می شوند.

سطوح مختلف شخصیت Kapella در فری فایر

سطوح مختلف کاراکتر Kapella به شرح زیر است:

سطح یک: توانایی افزایش میزان بهبودی آیتم ها %10 و میزان مهارت ها 10 درصد. کاهش HP هم تیمی ها تا %20

سطح دو: توانایی افزایش میزان بهبودی آیتم ها %12و میزان مهارت ها 10 درصد. کاهش HP هم تیمی ها تا %24

سطح 3: توانایی افزایش میزان بهبودی آیتم ها %14 و میزان مهارت ها 10 درصد. کاهش HP هم تیمی ها تا %2

سطح 4: توانایی افزایش میزان بهبودی آیتم ها %16 و میزان مهارت ها 10 درصد. کاهش HP هم تیمی ها تا %26

سطح 5: توانایی افزایش میزان بهبودی آیتم ها %18 و میزان مهارت ها 10 درصد. کاهش HP هم تیمی ها تا %28

سطح 6: توانایی افزایش میزان بهبودی آیتم ها %20 و میزان مهارت ها 10 درصد. کاهش HP هم تیمی ها تا %30

نکات سطوح شخصیت Kapella

هر شخصیتی در بازی سطح بندی هایی دارد که بازیکنان می توانند با افزایش سطح آن، توانایی خود را افزایش دهند. اگر سطح Kapella به پنج برسد، یک Summon Airdrop Playcard نصیب بازیکن می شود و با رساندن آن به سطح شش، ترمیم سلامتی بازیکنان افزایش یافته و در سطح هفت به این کاراکتر یک Kpop Stardom Banner اضافه می شود. هر چقدر که بازیکن بتواند سطح این کاراکتر را افزایش دهد، شاهد توانایی های بیشتر این کاراکتر خواهد بود.

 

چه زمانی باید از Kapella استفاده شود؟

تأثیر این کاراکتر در بازی های تیمی است؛ چرا که در بازی های انفرادی بازیکنان مستقیما کشته می شوند که این یک نقطه ضعف برای این کاراکتر محسوب می شود؛ بنابراین استفاده از آن در بازی های V11 باعث پیروزی بازیکن نمی شود؛ چون قابلیت های آن به گونه ای است که در بازی های تیمی و در حالت تدافعی و حمایتی به بازیکنان کمک می کند.

نحوه دریافت کاراکتر Kapella فری فایر

برای داشتن کاراکترهای مختلف باید قبل از هر چیز اقدام به خرید جم فری فایر نمایید، سپس با بررسی مهارت ها، توانایی ها و ویژگی های هر کاراکتر، با هزینه کردن الماس، کاراکتر مورد نظر را دریافت کنید. برای باز کردن قفل کاراکتر Kapella نیز 300 الماس نیاز است. با پرداخت الماس بیشتر نیز می توانید بسته های ویژه و اسلحه اختصاصی این کاراکتر را بگیرید و میتوانید الماس مورد نظر را از سایت خرید جم فری فایر دریافت کنید.

در بازی فری فایر یک بسته نرم افزاری به اسم لوکس وجود دارد که 1199 الماس هزینه دارد و حاوی کاراکتر Kapella، لباس و یک کارت کاراکتر سطح 4 می باشد.

با توجه به اینکه در جم فری فایر کاراکترهای مختلف هزینه های مختلفی دارند، میتوانید به آموزش دریافت کاراکترهای بازی جم فری فایر در همین سایت مراجعه کنید.

حیوانات همراه شخصیت Kapella

استفاده از حیوانات خانگی می تواند منجر به کسب نتیجه بهتر برای بازی شود. از این حیوانات خانگی می توان به Detective Panda و Spirit Fox اشاره کرد. یکی از راه های دریافت حیوانات همراه این شخصیت استفاده از جم است و میتوانید با خرید جم فری فایر با ایدی در مدت زمان کوتاهی آن را دریافت کنید.

اسلحه مناسب برای شخصیت Kapella

این شخصیت می تواند از سلاح های مختلفی استفاده کند اما سلاح هایThompson  ،MP40 ، UMP و SMG بیشتر از بقیه به کار او می آیند.

برای استفاده از بازی جم فری فایر و استفاده از شخصیت های مختلف آن باید اقدام به خرید جم فری فایر نمایید. شما می توانید برای کار به سایت خرید جم فری فایر مراجعه کرده و این بازی را سفارش دهید تا به اکانت شما اضافه شود.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله