کاراکترهای حرفه‌ای بازی فری فایر

انتخاب کاراکتر مناسب و توانمند برای رقابت در میادین نبرد بازی فری فایر، یک اقدام حائز اهمیت است که می تواند تا حدودی درصد پیروزی هر کدام از کاربران را تغییر دهد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای انتخاب بهترین کاراکتر در بازی فری فایر، ابتدا شناخت خود را از هر شخصیت بازی افزایش دهید. برای تسهیل پیدا کردن شناخت از کاراکتر های حرفه ای بازی فری فایر، قصد داریم توضیحاتی جامع از هر کدام برای شما شرح دهیم؛ پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی کاراکتر های بازی فری فایر

افرادی که وارد بازی فری فایر می شوند، حق انتخاب کاراکتر مورد علاقه خود را دارند و می توانند از بین شخصیت های موجود، یکی را به دلخواه برگزینند. برای این کار، بهتر است توانایی های هر کدام از این شخصیت ها را شناسایی کنید و ویژگی های آن ها را با توانایی های خود تطبیق دهید. از آن جایی که تعداد شخصیت های بازی فری فایر چندان زیاد نیست، می توانید با یک بار مطالعه مشخصات هر کدام شناخت کافی از آن ها پیدا کنید. در ادامه، کاراکتر های بازی فری فایر به شما معرفی می شوند:

· جوتا (Jota)

اولین کاراکتر بازی فری فایر که قصد داریم معرفی کنیم، جوتا نام دارد. داستان زندگی کاراکتر جوتا به این شکل بیان شده که این مرد 31 ساله در یک خانواده از طبقه متوسط جامعه متولد شده و برای احساس آزادی بیشتر، به کوهنوردی روی آورده است. قابلیت جوتا در میدان نبرد، بازیابی مقدار HP برای کاربر در هنگام استفاده از سلاح بوده که می تواند تاثیر به سزایی بر ضریب موفقیت شما در میادین نبرد داشته باشد.

· جای (Jai)

همان طور که می توان از ظاهر کاراکتر جای در بازی فری فایر متوجه شد، این شخصیت شباهت زیادی به بازیگران هندی بالیوود دارد. در حالی که جای در بازی فری فایر عنوان کاپیتان SWAT را دارا است، برای عدالت شدیدا اهمیت قائل می شود. قابلیت منحصر به فرد این کاراکتر Furious Reload نام دارد که امکان بارگیری سلاح در حین تیراندازی و کشتار دشمنان را برای شما فراهم می سازد.

در خصوص دستیابی به برخی از شخصیت ها به جم نیاز دارید و میتوانید آن را از سایت خرید جم فری فایر تهیه کنید.

· کلی (Kelly)

کلی، نام دختری 17 ساله در بازی فری فایر است که به دویدن علاقه بسیار زیادی دارد. با توجه به جثه کوچک و بدن فرز کلی، به جرئت می توان گفت این کاراکتر یکی از سریع ترین ها است و کاربران می توانند با انتخاب آن، در میادین نبرد بدرخشند. به همین دلیل شاید برایتان روشن و واضح باشد که نیرو و قابلیت اصلی کلی در بازی فری فایر، افزایش سرعت دویدن تا حد قابل توجه است.

·کرونو (Chrono)

کاراکتر کرونو، دارای یک قابلیت به نام Time turner است که از آسیب رساندن دشمنان به کاربر جلوگیری می کند و موجب تسریع عملکرد کاراکتر در مدت زمانی محدود می شود. این اتفاق در زمان درگیری های تن به تن و پر فشار می تواند مزایای قابل توجهی برای شما به همراه داشته باشد.

· دی جی آلوک (DJ Alok)

یکی از جالب ترین شخصیت های موجود در بازی فری فایر، یک دی جی برزیلی است که محبوبیت فراوانی بین کاربران دارد. دی جی آلوک، عادت دارد تا در جزیره میدان نبرد کنسرتی برای طرفداران خود برگزار کند. قابلیت این کاراکتر در میدان نبرد، Drop The Beat  نام دارد. این قابلیت موجب ایجاد شدن یک هاله در وسعت 5 متر در دور کاراکتر می شود که سرعت او را افزایش داده و موجب بهبود اچ پی می شود.

· کلا (Kla)

شخصیت کلا یک رزمی کار تایلندی است که در رشته ورزشی موی تای مهارت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل افراد می توانند از قابلیت افزایش دمیج ضربه های کلا استفاده کنند.

· رافائل (Rafael)

رافائل، نام قاتل زنجیره ای در بازی فری فایر است که می خواهد عدالت را در میادین نبرد این بازی حفظ کند. به همین دلیل قابلیتی دارد که موجب افزایش آسیب به دشمنان شده و آن ها را آسیب پذیر تر می سازد. برای به دست آوردن این کاراکتر، بهتر است ابتدا به دنبال آموزش دریافت کاراکترهای بازی جم فری فایر باشید.

· کلو (Clu)

کاراگاه خصوصی به نام کلو در بازی فری فایر وجود دارد که در خانواده ای ثروتمند بزرگ شده است. قابلیت این شخصیت، شناسایی مکان دقیق دشمنان برای درگیری با آن ها بوده که مسلما ارزش به سزایی در میدان نبرد دارد.

· نیکیتا (Nikita)

نیکیتا، محافظ دختر رئیس سازمان فری فایر است که تجربه بسیاری در حفاظت از افراد مختلف دارد. از آن جایی که نیکیتا نیازمند داشتن سرعت بسیار بالا در عملکرد خود است، قابلیت بارگیری سریع مسلسل را دارد.

· کاپلا (Kapella)

طراح شخصیت کاپلا از سبک خوانندگان کی پاپ برای طراحی این کاراکتر الهام گرفته و قابلیت های درمانی را به او داده است. کاپلا در زمینه تک تیر اندازی استعداد دارد و می تواند بهترین نسخه از خود را با اسنایپر به نمایش بگذارد.

· ولفرا (Wolfrah)

آخرین شخصیت بازی فری فایر که قصد داریم به شما معرفی کنیم، ولفرا است. ولفرا یکی از هوشمند ترین و بهترین کاراکتر های بازی فری فایر شمرده می شود که می تواند دمیج ضربات به دشمنان را تا حدود قابل توجهی افزایش داده و دمیج آسیب های دشمنان به کاربر را به همان میزان کاهش دهد.

در مطلب فوق، شما را با کاراکتر های بازی فری فایر آشنا کردیم. حال می توانید با خرید جم فری فایر از سایت آسان جم، ضریب موفقیت خودتان در این بازی را افزایش دهید.

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx