معرفی کامل کاراکتر Wolfrahh در فری فایر

در بازی فری فایر باید ابتدا اکانت فری فایر مخصوص خود را ساخته و با استفاده از امکانات موجود پیش روی کنند. هر چقدر سطح نبرد افزایش پیدا کرده و کیفیت اکانت فرد بالا تر می رود، کاراکتر های بهتر و قدرتمند تری در اختیار او قرار می گیرد. یکی از مشهور ترین کاراکتر ها در بازی فری فایر، ولفرا (Wolfrahh) نام دارد.

به دلیل نبود شناخت کافی از این کاراکتر، اکثریت افراد از قدرت ها و عملکرد بی نظیر این کاراکتر غافل می شوند؛ بنابراین به شما توصیه می کنیم ابتدا شناخت کامل در مورد این کاراکتر منحصر به فرد به دست بیاورید و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید. در این صفحه از فروشگاه آنلاین آسان جم، مشخصات و نحوه عملکرد ولفرا برایتان شرح داده می شود تا با اطمینان بیشتری از این کاراکتر در میادین نبرد فری فایر استفاده کنید؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

کاراکتر ولفرا (Wolfrahh)

با وجود این که کاراکتر ولفرا نسبت به کاراکتر های دیگر بازی فری فایر جدید تر است؛ اما می توان آن را یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین کاراکتر های موجود در بازی فری فایر شمرد. این کاراکتر که شخصیت گرگ مانند دارد، ستاره ویروسی است که مستقیما در نتیجه رقابت ها تاثیر دارد. افرادی که می خواهند از ظاهر بی نظیر و عملکرد خارق العاده آن بهره مند شوند، می توانند قفل این کاراکتر را باز کنند.

کاراکتر ولفرا نیز همانند تمام کاراکتر های دیگر بازی فری فایر، سطوح مختلفی دارد. هر چقدر سطح این کاراکتر بالا تر می رود، عملکرد آن بهبود یافته و قابلیت های بیشتری به آن اضافه می شود؛ بنابراین بهترین تصمیم برای شما این است که ابتدا کاراکتر ولفرا را بخرید و سپس به دنبال افزایش سطح و قابلیت های این کاراکتر باشید. در حال حاضر این کاراکتر 8 سطح دارد.

توانایی های کاراکتر ولفرا در سطوح مختلف

همان طور که ذکر شد، کاراکتر ولفرا در 8 سطح متنوع دارای توانایی ها و قابلیت های مختلفی است. با توجه به سهولت بالا بردن سطح کاراکتر ولفرا، شما می توانید رفته رفته به توانایی ها و قابلیت های این کاراکتر بی نظیر بیفزایید و با آن در میادین نبرد رقابت کنید. برای تشخیص قابلیت ها و توانایی های ولفرا در هر کدام از این سطوح، ادامه متن را مطالعه کنید:

1. سطح 1 ولفرا

دمیج وارده به کاراکتر از طریق هدشات 3 الی 25 درصد کاهش یافته و دمیج وارده به کاراکتر دشمن 3 الی 15 درصد افزایش پیدا می کند.

2. سطح 2 ولفرا

دمیج وارده به کاراکتر از طریق هدشات 3.5 الی 25 درصد کاهش یافته و دمیج وارده به کاراکتر دشمن 3.5 الی 15 درصد افزایش پیدا می کند.

3. سطح 3 ولفرا

دمیج وارده به کاراکتر از طریق هدشات 4 الی 25 درصد کاهش یافته و دمیج وارده به کاراکتر دشمن 4 الی 15 درصد افزایش پیدا می کند.

4. سطح 4 ولفرا

دمیج وارده به کاراکتر از طریق هدشات 4.5 الی 25 درصد کاهش یافته و دمیج وارده به کاراکتر دشمن 4.5 الی 15 درصد افزایش پیدا می کند.

5. سطح 5 ولفرا

بعد از باز شدن قفل سطح 5 کاراکتر ولفرا، شما می توانید از  Summon Airdrop Playcardاستفاده کنید.

6. سطح 6 ولفرا

دمیج وارده به کاراکتر از طریق هدشات 4.5 الی 30 درصد کاهش یافته و دمیج وارده به کاراکتر دشمن 4.5 الی 20 درصد افزایش پیدا می کند.

7. سطح 7 ولفرا

بعد از باز شدن قفل سطح 7 کاراکتر ولفرا، شما می توانید از  Game streamer bannerاستفاده کنید.

8. سطح 8 ولفرا

دمیج وارده به کاراکتر از طریق هدشات 5 الی 30 درصد کاهش یافته و دمیج وارده به کاراکتر دشمن 5 الی 20 درصد افزایش پیدا می کند.

نحوه به دست آوردن کاراکتر ولفرا

همان طور که می دانید، آموزش دریافت کاراکترهای بازی فری فایر یکی از ضروری ترین مطالبی است که شما باید مطالعه کنید؛ چرا که استفاده از بهترین کاراکتر ها در بازی فری فایر می تواند تا حد زیادی روی عملکرد شما تاثیر بگذارد. در حال حاضر شما می توانید با استفاده از فرصت هایی که در اختیار شما قرار می گیرند، کاراکتر ولفرا را از آنِ خود کرده و از آن در میادین نبرد استفاده کنید.

همانند بسیاری از کاراکتر های موجود در بازی فری فایر، برخی روش های پولی نیز برای خرید کاراکتر ولفرا وجود دارند؛ برای مثال، شما می توانید با خرید جم فری فایر و استفاده از آن ها برای باز کردن قفل کاراکتر ولفرا در فروشگاه داخل بازی، به این شخصیت دسترسی پیدا کنید. مسلما این کار نیازمند شناخت یک منبع موثق و قابل اعتماد برای خرید جم فری فایر به تعداد زیاد است. به همین دلیل مراجعه به سایت خرید جم فری فایر همچون فروشگاه آسان جم را به شما پیشنهاد می کنیم تا با امکانات این وبسایت ضریب موفقیت خود را در بازی افزایش دهید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله