معرفی کاراکتر Moco بازی فری فایر

انتخاب مهارت های مختلف برای کاراکتر ها و وجود شخصیت های متفاوت در بازی فری فایر، باعث شده گیمر های زیادی به سراغ شناخت این شخصیت ها بروند. کاراکتر Moco یکی از بهترین ها بوده که قابل توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. با پرداخت 499 پول رایج درون برنامه ای می توانید این شخصیت را برای خود کنید. ولی اگر به اندازه کافی پول ندارید؛ با خرید جم فری فایر از وبسایت ما، می توانید این کار را انجام دهید. اما سوال اصلی اینجا است که آیا کاراکتر موکو ارزش هزینه کردن دارد؟

 

با Moco، مثل یک سایبری در بازی فری فایر رفتار کن

سلاح ها و تجهیزات مختلفی در اختیار بازیکنان قرار دارد که شخصیت های حرفه ای، مهم ترین امکاناتی است که برای پیروزی بر رقبا در اختیار تان قرار می گیرد. طراحی منحصر به فردی برای بازیکن موکو در نظر گرفته شده و در رنگ های مختلفی قابل انتخاب است. البته تم اصلی این بازیکن، رنگ سبز می باشد. این بازیکن را می توانید به عنوان هکر در فری فایر انتخاب کنید که نقش آن از سایبری ها الهام گرفته شده است.

شما می توانید این کاراکتر را در ایونت های مختلفی از این بازی به دست آورید. ولی اگر می خواهید از قابلیت های منحصر به فرد شخصیت Moco برای شناسایی موقعیت رقبا استفاده کنید؛ پیشنهاد می کنیم با استفاده از جم فری فایر، آن را بخرید. اگر 499 واحد پول درون برنامه ای ندارید، می توانید از آسان جم؛ سایت خرید جم فری فایر، مقدار مورد نیاز سکه های این بازی را تهیه کنید.

قابلیت های موکو در Free Fire و موقعیت مکانی رقبا

اگر شما هم قصد دارید رقبای خود را به طرز غافلگیرانه ای از میدان نبرد حذف کنید؛ پس مهارت های بازیکن موکو را مورد استفاده قرار دهید. این شخصیت کمک می کند برای 5 ثانیه از موقعیت آن ها آگاه شوید و به راحتی آن ها را مورد حمله قرار دهید. با این کار حتی می توانید متوجه شوید که دشمنان در حال فرار یا پنهان شدن هستند. پس، از موقعیت های مخفی آن ها نیز با خبر می شوید.

شاید عدم تاثیر بر HP ها نظر منفی بعضی کاربران را به همراه داشته باشد. ولی گیمر های حرفه ای خوب می دانند چطور با تسلط روی این بازیکنان می توانند بر دشمنان چیره شوند. با شخصیت Moco در سطح اول، برای مدت 2 ثانیه از موقعیت حریفان آگاه خواهید شد. اما با پیشرفت و رسیدن به مراحل پنجم، می توانید این زمان را تا 5 ثانیه ارتقا دهید.

مهارت passive کاراکتر هکر فری فایر

این کاراکتر به معنای واقعی یک ردیاب فوق العاده است که از مهارت پسیو نیز برخوردار است. این توانایی شخصیت فوق سری Moco کمک می کند بعد از شلیک به دشمن، تا 12 ثانیه موقعیت او را ردیابی کرده تا موقعیت حقیقی حریفان خود را پیدا کنید. البته حرفه ای ها خوب می دانند که برای ناک اوت کردن حریف، باید از این مهارت passive موکو کمک بگیرند. پس با جم فری فایر بهترین اسلحه ها و این کاراکتر را بگیرید، سپس ببینید که چطور پیروز میدان می شوید.

با شخصیت موکو مثل حرفه ای ها رفتار کن

        • اگر با دوستان خود تمایل دارید به صورت گروهی بازی کنید، رمز پیروزی تیم شما در دستان شخصیت موکو با قابلیت های سایبری گونه در بازی فری فایر است.
        • کمتر کسی پیدا می شود که تمایلی به برد در این بازی نداشته باشد. پیشنهاد ما ترکیب فوق العاده Joseph’s Nutty و Jota به همراه شخصیت موکو است. البته هر یک از این بازیکنان می توانند کاربرد فوق العاده ای در کنار این بازیکن داشته باشند.
        • بازیکنان ترجیح می دهند سلاح های قدرتمندی مانند AR و SMG را مورد استفاده قرار دهند یا بعد از استفاده از قدرت فوق العاده نارنجک ها، سریعا در گوشه ای از بازی مخفی شوید.
        • در نبرد های دور برد که از سلاح های تک تیرانداز استفاده کرده اید، هرگز کاراکتر موکو را انتخاب نکنید. زیرا در این نبرد ها چندان کاربردی نداشته و برای اطلاع از وضعیت دشمنان، بهترین زمان استفاده است.

بنابراین در این مقاله فهمیدیم که استفاده از موکو در نبرد ها، موقعیت های متنوعی را برای کاربر ایجاد می کند و در تسهیل برد شما تاثیر گذار است. با شناخت شخصیت ها و مطالعه آموزش دریافت کاراکترهای بازی جم فری فایر و خرید جم این بازی، بهترین بازیکنان را استفاده کرده و پیروز میدان شوید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله