راهنمای کامل مکان های مخفی در نقشه Purgatory بازی فری فایر

اگر می خواهید به عنوان یک گیمر حرفه ای فعالیت داشته باشید؛ باید نقاط کلیدی نقشه نبرد را بشناسید تا بتوانید پیروز میدان شوید. بنابراین بعد از معرفی مهمترین نقشه های بازی فری فایر حتما نقاط مخفی آن را شناسایی کنید. شما قطعا یکی از بازیکنان خوش شانس بازی Free Fire هستید؛ زیرا در این مطلب قصد داریم مکان های مخفی مپ Purgatory که دوباره به بازی برگشته است را بررسی کنیم.

 

غافلگیری حریفان از بلند ترین نقطه ساختمان های جنوبی

قرار گیری در بالا ترین نقطه از این ساختمان ها، باعث می شود دسترسی رقیبان به شما کم شود. پس ممکن است هرگز به راحتی مورد اصابت گلوله آن ها قرار نگیرید و در امان باشید. همچنین وجود بیش ترین آیتم ها در این نقاط، غارت منابع را برای شما امکان پذیر می کند. برای این کار، یک نارنجک پرتاب کنید و همه چیزی که وجود دارد را برای خود کنید.

رصد رقبا از ساختمان های شمالی زمین گلف بازی فری فایر

یکی از بخش هایی که بازیکنان در نقشه Purgatory، به رقابت می پردازند؛ زمین گلف است. بنابراین مکان مخفی این نقطه نیز می تواند تاثیر زیادی در پیروزی شما داشته باشد. پس یک ماشین اسپرت به دست آورید و با قرار دادن آن در بخش انتهایی یکی از ساختمان ها، وارد ماشین شوید و کنترل همه امور را به دست بگیرید. زیرا هیچ کس متوجه حضور شما در این ماشین نخواهید شد.

جرثقیل ها به عنوان نقطه مخفی بازیکنان در فری فایر

یکی دیگر از خاص ترین استراتژی های مکان های مخفی این نقشه از بازی فری فایر، همین دستگاه های جرثقیل هستند. البته داشتن نارنجک به اندازه کافی نیز برای برنده شدن در این مناطق الزامی است. اگر نارنجک کافی ندارید از پول رایج درون برنامه ای این بازی استفاده کنید که می توانید آن را از آسان جم به عنوان سایت خرید جم فری فایر تهیه کنید. بنابراین با ایجاد یک دیوار Gloo در کنار جرثقیل ها، می توانید خود را به قسمت بالایی آن برسانید و از این ارتفاع تمام محیط را زیر نظر بگیرید. دراز کشیدن دراین بخش به شما کمک می کند شانس موفقیت تان در برنده شدن افزایش یابد.

 

بخش فوقانی تریلر در مجاورت Brasilia نقشه Purgatory فری فایر

این منطقه در مرکزی ترین ناحیه از این بخش بازی قرار گرفته است که چالش های زیادی را به همراه دارد. اولین راهکار برای غافلگیری دشمنان، مخفی شدن در نقاط ویژه است. پس یک Gloo Wall بسازید و در بخش بالایی تریلر ها قرار بگیرید. سپس از این نقطه تمامی حریفان را زیر نظر بگیرید. اما آیا تنها شرط برنده شدن، مخفی شدن در این نقاط است؟ خیر.

شما باید بتوانید بهترین امکانات و تجهیزات را داشته باشید تا بعد از مخفی شدن و غافلگیری، دشمنان را با چند گلوله از میدان نبرد خارج کنید. پس اگر به اندازه کافی جم فری فایر دارید، این اسلحه ها را آزاد کرده و دشمنان را مورد هدف قرار دهید. در صورت نداشتن این سکه ها به مقدار کافی، سری به سایت ما بزنید. قیمت جم فری فایر در آسان جم را بررسی کرده و برای خرید آن بهترین پک وبسایت ما را تهیه کنید.

 

ساختمانی با ساختار جرثقیل روی Forge

تمام راهکار هایی که برای جرثقیل ها توصیه شد، در این ساختمان ها نیز موثر است. با این تفاوت که شاید نتوانید به اندازه کافی مثل حالت های قبلی تسلط داشته باشید. ولی برای پیروزی در این مسابقه، کمک بزرگی است. پس در این موقعیت مستقر شوید، تمامی رقبا را زیر نظر بگیرید و با استفاده از سلاح هایی که از طریق جم فری فایر تهیه کردید؛ دشمنان را هدف قرار دهید.

در امن ترین نقاط Purgatory فرود بیا

پیش از آنکه بخواهید در نقاط مخفی این مپ فری فایر مستقر شوید؛ لازم است در بهترین نقطه های این نقشه فرود بیایید. بنابراین با فرود در این منطقه ها و قرار گیری در موقعیت های مخفی نقشه Purgatory، قطعا برنده می شوید.

Crossroads

یکی از امن ترین منطقه هایی که می توانید فرود بیایید؛ منطقه Crossroads است که ضمن وجود کم ترین بازیکنان، از بیش ترین منابع برخوردار است. بنابراین بدون هیچ مشکلی، این غنائم برای شما خواهند بود. وسعت زیاد آن باعث شده به خوبی رو همه بخش ها تسلط داشته باشید و به ویژه در ایستگاه مترو قرار گرفته در بخش شمال غربی، منابع بیش تری موجود است.

Mt. Villa

برای بازیکنان مبتدی و کسانی که فرود در امن ترین نقطه را ترجیح می دهند؛ Mt. Villa بهترین پیشنهاد است. همچنین ساختمان های بلند آن کمک می کند کمپ بزنید و کمین کنید و دشمنان خود را از بین ببرید.

Quarry

این منطقه در نزدیکی کوه و جنوب غربی نقشه Purgatory قرار گرفته است. با خرید جم فری فایر نیز می توانید رقابت های خود در منطقه Quarry را ارتقا دهید.

Fire Brigade

از طریق پنجره های ساختمان ها در این بخش می توانید دشمنان خود را زیر نظر بگیرید.

Moathouse

ساختمان های بسیار مرتفعی در منطقه Moathouse وجود دارد که پوشش خوبی در برابر رقبا محسوب می شود. همچنین غنائم زیادی در این بخش وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

بنابراین با شناسایی این نقاط و بهترین سلاح ها، بدون شک یک بازی حرفه ای خواهید داشت و پیروز می شوید. ولی اگر به اندازه کافی جم فری فایر ندارید؛ حتما محصولات جم فری فایر در آسان جم را ببینید و تعداد مورد نیاز برای خرید جم فری فایر را انتخاب کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله