معرفی اسلحه CG15 بازی فری فایر

طراحان Free Fire تمام تلاش خود را کرده اند تا با اضافه کردن شخصیت ها، سلاح ها و ویژگی هایی مانند حیوانات خانگی، این بازی را از سایر رقبا متمایز کنند. این کمپانی اسلحه آینده نگر و تخیلی را به این بازی اضافه کرده است که CG15 نام دارد. این اسلحه یکی از منحصر به فرد ترین اسلحه ها در تیراندازی های Free Fire است. در این مقاله هر آنچه را که باید در مورد این اسلحه از آمار، طراحی، استراتژی، خرید جم فری فایر و غیره بدانید را به شما خواهیم گفت.

معرفی اسلحه CG15

 

در فری فایر انواع مختلفی از سلاح ها وجود دارد که برای بازی ابتدا باید آنها را بررسی کنید. با آشنایی سلاح ها، بهتر می دانید که چگونه دشمن را سریع بکشید. در فری فایر، هر سلاحی قابلیت های متفاوتی دارد و می تواند در ادامه بازی به شما کمک بسیاری کند. از بین همه سلاح ها، CG15 یک سلاح منحصر به فرد است، زیرا این سلاح قابلیت های یک SMG و یک تک تیرانداز را به طور همزمان دارد، اما به عنوان یک تک تیرانداز موثرتر است. بنابراین برای شکست دادن دشمن، با استفاده از این سلاح باید با حریف، از فاصله نزدیک مبارزه کنید.

اسلحه CG15 آسیب، سرعت حرکت و سرعت شلیک مشابه با سایر سلاح های کلاس خود را دارد. در ازای ۱۰ تا ۲۰ گلوله کمتر در یک خشاب، CG15 دارای برد، سرعت بارگیری مجدد و دقت بسیار بالاتری است که شبیه به یک اسلحه تهاجمی می شود. این بدان معناست که اگر هنوز اسلحه ای را پیدا نکرده اید، این گزینه بهترین است. این اسلحه برای مبارزات برد متوسط بسیار عالی عمل می کند و همچنین می توانید با جم فری فایر و خرید این اسلحه از حالت Sniper استفاده کنید.

توانایی و استراتژی اسلحه CG15

CG15 دارای توانایی ویژه ای برای شلیک یک گلوله شارژ شده است که می تواند به اندازه گلوله تک تیرانداز آسیب وارد کند. پس از اینکه آن را برای چند ثانیه شارژ کردید، خسارت وارد شده بر اساس زمان شارژ شما خواهد بود و حداکثر آن ۳ ثانیه است.

 

اگر دشمن خود را غافلگیرانه به دام بیندازید، این یک راه عالی برای مبارزه خواهد بود، زیرا آسیب اضافی می تواند یک مزیت بزرگ باشد. این توانایی فقط زمانی فعال می شود که شما وارد میدان بشوید. گیم رها باید قبل از شلیک شارژ شده، کمی تمرین کنند زیرا در ابتدا استفاده از آن تا حدودی مشکل است. شلیک ویژه همچنین برد بیشتری نسبت به شلیک های معمولی دارد. برای خرید این اسلحه با جم فری فایر میتوانید از آموزش کامل خرید تفنگ در بازی فری فایر استفاده نمایید.

طراحی اسلحه CG15

در مورد طراحی CG15، فقط یک چیز می توان گفت، با لوله نسبتاً بلند، هیچ کسی در نگاه اول باور نمی کند که CG15 در واقع یک SMG است. Free Fire انواع سلاح ها را برای کاربران در اختیار دارد. اسلحه ها دسته های مختلفی دارند و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. SMG یکی از دسته بندی هایی است که بسیاری به دلیل سرعت بالای شلیک، آن را ترجیح می دهند. CG15 یک SMG است که به دلیل ماهیت و عملکرد منحصر به فرد خود توسط گیمرها بهتر و بیشتر انتخاب می شود.

انواع شلیک اسلحه CG15

مزیت این سلاح طراحی آن است که می توانید در ۲ حالت تیراندازی کنید.

        • حالت اول تیراندازی سلاح CG15 مانند سایر سلاح های SMG است، که می توان به مدل های P90، MP5 و غیره اشاره کرد.
        • حالت دوم این سلاح آسیب تا ۱۸۰ است اما باید در حالت اسکوپ باشد، نگه دارید، فشار دهید و منتظر بمانید تا سلاح تا ۱۰0 درصد شارژ شود، که حدود ۳ ثانیه زمان لازم دارد.

البته دقت داشته باشید، آسیبی که اسلحه به دشمن وارد می کند بستگی به مدت زمان شارژ قبل از شلیک دارد. حالت دوم که تک تیرانداز است، بازی را هیجان انگیزتر می کند. توجه داشته باشید وقتی از حالت اسکوپ استفاده نمی کنید، CG15 مانند یک SMG معمولی عمل می کند. با مراجعه به سایت خرید جم فری فایر و استفاده از جم می توانید از این اسلحه بهره مند شوید.

تک تیراندازی با اسلحه CG15

وقتی با اسلحه CG15 می خواهید شلیک کنید، ۳ ثانیه طول می کشد تا این سلاح قدرت خود را شارژ کند. هدف قرار دادن دشمن با استفاده از این سلاح نسبتاً دشوار است. اما اگر برای تک تیراندازی دلتنگ می شوید، همیشه حواستان به محیط اطراف باشد. البته اگر از تنظیمات Headshot Free استفاده کنید، ممکن است دشمن به سرعت بمیرد.

 نکات تک تیراندازی با اسلحه CG15

تیراندازی با استفاده از حالت تک تیرانداز در سلاح CG15 واقعاً به تمرکز و آرامش نیاز دارد. اگر عصبی هستید، حتما گلوله های زیادی را از دست خواهید داد و سبب میگردد که دشمن شما نمی میرد. در این صورت شما توسط دشمن دیگری کشته می شوید، چرا که دشمنی که با صدای شلیک گلوله از مکان شما مطلع است، شما را هدف قرار می دهد. اگر آرام باشید، می توانید به درستی به دشمن شلیک کنید تا دشمن به سرعت بمیرد. توصیه می شود هنگام استفاده از این حالت، سر (Headshot) را هدف بگیرید. این آسیب می تواند دشمن را به سرعت بکشد.

آشنایی با آمارهای اسلحه CG15

        • میزان آسیب در CG15، ۵۰ است.
        • میزان آتش CG15، ۶۹ در نظر گرفته شده است.
        • محدوده CG15، حدود ۷۱ است.
        • سرعت بارگیری مجدد CG15 ، ۶۲ است.
        • مجله در CG15، ۲۰ است.
        • دقت CG15، ۶۰ تخمین زده شده است.
        • سرعت حرکت CG15، نیز ۶۳ است.

برای خرید این اسلحه با جم میتوانید به سایت جم فری فایر مراجعه نمایید و پس از خرید جم فری فایر این اسلحه را سفارش دهید.

سخن پایانی

اسلحه  CG15 را می توان به عنوان یک اسلحه دستی معمولی با برد متوسط در نظر گرفت، اما می توان آن را برای آسیب رساندن بسیار زیاد با برد دورتر نیز شارژ کرد. این سلاح سرعت شلیک و دقت بالایی دارد.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله