دریافت کاراکتر جديد Luqueta فری فایر

هر یک از نسخه های بازی فری فایر از قابلیت ها و شخصیت های منحصر به فردی برخوردار هستند. از طریق کاراکتر های حرفه ای بازی فری فایر می توانید بفهمید در هر نسخه چه شخصیت جدیدی اضافه شده و یکی از جدید ترین بازیکنان، Luqueta است.

آشنایی با جدید ترین شخصیت Luqueta در Free Fire

آخرین نسخه این بازی دست خوش تغییرات زیادی بود. کاراکتر جديد Luqueta یکی از جدید ترین تغییرات این بازی است. در نسخه OB23 که جدید ترین نسخه فری فایر است؛ بازیکنان Evelyn و Elite Hayato حضور دارند. البته برای ارتقا قابلیت های هر بازیکن و پیروزی در میدان نبرد، کافی است از طریق سایت خرید جم فری فایر برای خرید جم این بازی اقدام کنید.

 

چگونگی دریافت کاراکتر جديد Luqueta

از طریق آموزش دریافت کاراکتر های بازی جم فری فایر می توانید هر یک از شخصیت های این بازی را به صورت جداگانه به دست آورید. از طریق خرید جم فری فایر نیز امکان خرید سلاح با لباس های بیش تر برای بازیکن فری فایر فراهم می شود. اما سوال اینجاست که کاراکتر جدید Luqueta را چگونه به دست آورید؟ برای داشتن این بازیکن، تنها ۲ راه دارید:

۱) به دست آوردن این کاراکتر جدید با پرداخت ۲۰۰ جم فری فایر که در این روش، کاراکتر جدید شما فاقد هرگونه مهارت و تکنیک خاصی است. البته با خرید جم فري فاير و هزینه اضافی، می توانید بازیکن خود را برای نبرد کاملا آماده کنید.

۲) کاراکتر جديد Luqueta را با پرداخت ۵۰۰ جم فری فایر به دست آورید که در این روش به تمام مهارت ها و قابلیت های خود مجهز است. با پرداخت جم بیش تر، دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اضافی ندارید. البته اگر هنوز جم های بازی شما به عدد ۵۰۰ ترسیده است؛ می توانید این سکه های مخصوص را از سایت خرید جم فری فایر تهیه کنید. ما در آسان جم تمامی جم های فری فایر را با قیمتی مناسب به فروش می رسانیم. همچنین می توانید از تخفیفات خوبی بهره مند شوید.

قابلیت های کاراکتر جديد Luqueta

این کاراکتر از قدرت خوبی در نابودی دشمنان برخوردار است. بنابراین اگر یک گیمر حرفه ای هستید و می خواهید تعداد زیادی از بازیکنان حریف را نابود کنید؛ کافی است از قابلیت قدرتمند این شخصیت استفاده نمایید.

یکی از قابلیت های ویژه این کاراکتر، ارتقای HP سایر بازیکنان از ۸ تا ۳۵ است. این ویژگی دلیل خوبی برای تمایل زیاد کاربران به انتخاب شخصیت جدید Luqueta به حساب می آید. بنابراین از طریق پرداخت جم فری فایر می توانید این بازیکن را انتخاب کرده و در نبرد جدید ترین نسخه بازی فری فایر پیروز شوید.

شاید شما هم برای ارتقای قابلیت های بازیکن خود یا به دست آوردن کاراکتر های جدید به تعداد زیادی سکه مخصوص این بازی نیاز داشته باشید. پس می تواند پک های جم فری فایر در وبسایت ما را مشاهده کنید.

 

توانایی ارتقا HP در سطوح مختلف

قابلیت افزایش اچ پی در سایر بازیکنان از طریق شخصیت Luqueta، به قابلیت هتریک مشهور است که میزان افزایش آن در سطوح مختلف، متفاوت است.

سطح اول: ۸ تا ۳۵

سطح دوم: ۱۰ تا ۳۵

سطح سوم: ۱۲ تا ۳۵

سطح چهارم: ۱۴ به ۳۵

سطح ششم: ۱۶ به ۳۵

سطح هشتم: ۱۸ به ۳۵

تاثیر گذاری بر میزان HP بازیکنان، کاراکتر Luqueta را به یکی از قوی ترین شخصیت های این بازی تبدیل کرده است. زیرا این نیرو به صورت دائمی وجود دارد و پیشنهاد می دهیم در ترکیب خود برای حمله به دشمن، از آن استفاده کنید. در این صورت نیاز دارید جم زیادی خرج کنید که کافی است به سایت خرید جم فری فایر سری بزنید. در آسان جم، سکه های مخصوص فری فایر نیز به فروش می رسد و تعداد زیادی جم فری فایر با قیمت مناسبی به حساب شما ریخته خواهد شد.

ترفندی برای پیروزی با شخصیت Luqueta

با حضور شخصیت های جدید در بازی فری فایر، کار برای بازیکنان کمی سخت خواهد شد. بنابراین نیاز دارید که بدانید چطور این کاراکتر را استفاده کنید تا به پیروزی برسید. پیشنهاد ما استفاده از شخصیت Luqueta به صورت ترکیبی با کاراکتر هایی مانند Alok،  Wolfrahو kepella است. ترکیب هتریک با این بازکنان باعث قدرت بیش تر شما شده که بدون شک پیروزی را به همراه خواهد داشت.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله