ترفند های اضافه کردن گربه به بازی فری فایر

برای اینکه بتوانید در بازی فری فایر، گربه  یا سایر حیوانات را به بازی خود اضافه کنید، باید در جشنواره حیوانات شرکت کنید و یا باید طلا داشته باشید. همچنین می توانید نرم افزار پاداش نظرات گوگل یعنی Google Opinion Reward App را نصب کنید. در این نرم افزار با داشتن تعداد کمی جم فری فایر، گربه یا هر حیوان دیگر را به بازی خود اضافه کنید.

نحوه گرفتن گربه در بازی فری فایر

اولین و راحت ترین راه برای اینکه گربه را به بازی خود اضافه کنید این است که آن را از فروشگاه بازی بخرید. اگر حرفه ای باشید که به نفع شما است. می توانید بدون استفاده از جم فری فایر و با داشتن طلا به صورت رایگان، حیوانات مختلف را در بازی همراه خود داشته باشید.

اگر مبتدی باشید، می توانید به آموزش بازی فری فایر برای تازه کار ها مراجعه کنید. نکات، ترفند ها و نحوه خرید جم فری فایر و سایر موارد را بیاموزید تا برای خرید گربه آماده شوید. می توانید کمی منتظر بمانید تا طراحان بازی حیوانات جدید را معرفی کنند و در این شرایط، فری فایر استفاده از حیوانات جدید را برای مدتی به صورت رایگان یا دمو در اختیار شما قرار می دهد.

اگر روزانه فری فایر بازی می کنید، حتما با جشنواره ها مواجه شده اید. این بازی هر روز جشنواره ای را برای بازیکنان ارائه می دهد. اگر بتوانید ماموریت های موجود در آن جشنواره را به انتها برسانید می توانید پوسته، جم و اسلحه رایگان دریافت کنید. تا از این نیرو های کمکی برای پیشبرد بازی استفاده کنید.

اهمیت افزودن حیوانات به بازی فری فایر

در بین انواع حیواناتی که در بازی فری فایر وجود دارند، هر کدام عملکرد و مسئولیت متفاوتی دارند. از بین مجموع حیوانات چند تا از آن ها کاربردی تر هستند و محبوب بازیکنان شده اند.

        • اترو (Ottero) یک دابل بلابر است و برای بازیکنانی که از A124 استفاده می کنند مناسب است.
        • حیوان بعدی فالکو (Falco) است. حضور فالکو در بتل رویال یک ضرورت است و این حیوان سرعت سر خوردن را تا بیش از 15% افزایش می دهد. سرعت غواصی بعد از باز شدن چتر نجات در سطح اول را نیز تا 25% افزایش می دهد.
        • آقای وگر ( Waggor) حیوانی است که در درگیری های مسلحانه نیرو ها را پوشش می دهد. در سطح اول، هر 120 ثانیه نیروها را با دیواری کاور می کند.

جم فری فایر

برای اینکه آزادی عمل بیشتری در بازی داشته باشید. یا بتوانید موفق عمل کنید و مراحل را راحت تر بگذرانید، بهتر است سعی کنید جم فری فایر، طلا، الماس، کارت هدیه یا گیفت تهیه کنید. جم فری فایر به شما کمک می کند تا همیشه از نظر سلاح، حیوانات و نیروهای کمکی به روز باشید. بهتر مبارزه کنید و شرایط ایده آل تری را در حین بازی طی کنید.

این بازی یک محصول بین المللی است. به همین دلیل مراوده مالی و خرید به طور مستقیم برای کشور ما که تحت تحریم است عملا غیر ممکن است اما نگران نباشید. سایت های واسطه بسیاری میانجی بین شما و فری فایر شده و میتوانید به سایت خرید جم فری فایر مراجعه نمایید.

نحوه خرید جم فری فایر

برای خرید جم فری فایر از طریق سایت خرید جم فری فایر آسان جم می توانید از چند روشی که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم استفاده کنید. آسان جم وب سایتی است که خریدی امن و بی دغدغه را برای شما مهیا می کند.

        • آیدی تگ

استفاده از آیدی تگ یکی از روش های دریافت جم در بازی فری فایر است. خرید از طریق آیدی کمی گران تر از روش های دیگر است. اما، سرعت دریافت جم و تعداد جم ها در این روش بسیار بیشتر از دو حالت دیگر است.

        • اطلاعات اکانت شما

استفاده از اطلاعات اکانت روشی است که در آن، شما اطلاعات اکانتتان که شامل اطلاعات اکانت فیسبوک، جی میل یا Vk است را در اختیار سایت واسطه قرار می دهید. از آنجایی که، اطلاعات شما باید محرمانه تنها در اختیار شما باشد، بهتر است از وب سایتی امن برای این کار کمک بگیرید.

        • Google Opinion Reward App

نرم افزار Google Opinion Reward App به شما کمک می کند تا آنچه لازم دارید را در بازی فری فایر تهیه کنید. در این روش، فقط کافی است این نرم افزار را از گوگل پلی دانلود کنید. به چندین سوالی که از شما می پرسد پاسخ دهید تا پروفایل یا اکانتی را برای شما ایجاد کند.

سپس، بعد از اینکه اکانت ایجاد شد، اعتباری را برای هر بازیکن اختصاص می دهد. به کمک آن می توانید الماس، جم یا حیوانی را که می خواهید تهیه کنید.

به عنوان نکته کمکی این را در نظر بگیرید؛ می توانید منتظر بمانید تا سوپر ایر دراپ بیاید تا بتوانید الماس را با قیمتی ارزان تر تهیه کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله