آموزش ترفندهای تقلب در فری فایر

بازی فری فایر یکی از بازی های جذاب و هیجان انگیز در میان جوانان است. یادگیری ترفندها و راه های تقلب در این بازی یکی از بهترین روش ها برای عبور از مراحل سخت و پیشرفت در این بازی است. یکی از رازهای این بازی زنده ماندن تا آخرین مرحله است که برای حفظ آن باید راه های گریز و تقلب را به طور کامل بشناسید.

روش های تقلب در بازی فری فایر

برای بقای همیشگی در این بازی، بایستی با یادگیری شیوه های تقلب به آن برسید که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

1- فرود در مکان های خلوت

اگر می خواهید با نبرد کمتری روبرو شوید، بهتر است در هنگام فرود مکان ها خلوت تر را مورد هدف قرار دهید. در مکان های شلوغ باید منتظر رقبای بیشتر و در نتیجه نبردهای بیشتری باشید، که در این صورت احتمال زنده ماندن بسیار پایین می آید.

2- استفاده از حرکت زیگزاگی

بازی فری فایر یکی از نبردهای شلوغ و مهیج است که در صورت غافل ماندن از آن ممکن است توسط شلیک یکی از رقبا جان خود را از دست بدهید. به همین دلیل بهتر است در مکان شلوغ بازی از حرکت زیگزاگی برای نبردی بهتر و برنده شدن استفاده کنید. با این ترفند رقیب نمی تواند موقعیت دقیق شما را شناسایی کرده و شلیک آن به هدف نمی خورد.

3- اردو زدن در بهترین مکان

از دیگر روش های تقلب در بازی فری فایر، اردو زدن در بالاترین نقطه ممکن است. بنابراین اگر قصد این کار را دارید، بهتر است مکان های بالا چون پشت بام ها و یا بلندترین نقطه ساختمان ها را انتخاب کنید. معمولا این نقاط در دید دشمن قرار ندارد و برای کمین و تسلط بر آنها بسیار مناسب و امن است.

4- استفاده از پوشش دفاعی مناسب

بهتر است برای شرکت در نبردهایی که احتمال برد آن نزدیک است، از یک پوشش دفاعی مناسب استفاده کنید. این روش احتمال شکست در آن نبرد را کاهش می دهد. پوشش دفاعی با توجه به محیط رقابت شما انتخاب می شود. ممکن است در محیطی که قرار دارید از پله ها، ستون ها و یا دیوار به عنوان پوشش دفاعی استفاده کنید.

5- استفاده از دیوارهای Gloo در فضای باز

از دیگر ترفندهای گیج کننده و غافلگیری رقیب در فضای باز استفاده از درخت ها و دیوارهای gloo به عنوان پوشش دفاعی می باشد. در واقع استفاده از چندین دیوار به عنوان پوشش، باعث سردرگمی رقیب شده و زمان مناسبی برای حمله به آن می باشد.

6- مدیریت کوله پشتی از طریق جم فری فایر

از دیگر روش های تقلب در بازی فری فایر، مدیریت کوله پشتی و نگهداری اشیا پیدا شده در آن است. بهتر است در کوله پشتی خود ابزارها و مهمات جنگی را ذخیره کنید. همچنین بخشی از کوله را برای سلاح های جدید که ممکن است پیدا کنید، خالی بگذارید.

7- به کارگیری کاراکتر  Wukong

از دیگر ترفندهای بازی فری فایر برای گیمر های حرفه ای، استفاده از کاراکتر Wukong است. با استفاده از این ترفند می توانید پیروزی و موفقیت خود را در نبرد افزایش دهید. استفاده از این ترفند در مقابل حملات دشمن، باعث افزایش شانس پیروزی و برنده شدن شما می شود.

8- به کارگیری کد تقلب از طریق خرید جم فری فایر

از دیگر روش های تقلب در میان بازیکنان این بازی این است که از کد تقلب جم فری فایر استفاده کنند. بازیکنان از این طریق می توانند شانس خود را امتحان کرده و اقدام به دریافت جم فری فایر کنند. همچنین با استفاده از این کد میتوانید با توجه به شانس خود، جم و یا هر نوع آپشن دیگری که برای شما ارائه می شود را انتخاب کنید.

9- استفاده از هدفون برای شروع بازی

از دیگر ترفندهای جالب و مهیج برای تقلب در بازی Free Fire این است که بازی را با صدای بلند شروع کنید. برای این کار بهتر است از هدفون استفاده کرده تا صدای حرکت وسایل نقلیه و یا تیراندازی را بهتر متوجه شوید. بنابراین در این مواقع متوجه خواهید شد که بهتر است در نبرد بمانید و یا محل را ترک کنید.

10- بهره گیری از کمک های کوچک در مسیر نبرد

استفاده از کمک های کوچک در این بازی ممکن است احتمال برنده شدن شما را افزایش دهد، بنابراین نباید آنها را نادیده بگیرید. با این حال در هنگام نبرد با دشمن، باکس های کوچکی جهت کمک برای شما فرستاده می شود که ممکن در آن سلاح یا نقشه مسیر راه باشد. همچنین در برخی مواقع ممکن است مسیر درست شلیک گلوله را برای شما مشخص کند.

11- استفاده از نارنجک های Gloo در مسیرهای آبی

اگر در مسیرهای آبی مشغول رقابت با حریف بودید، می توانید از نارنجک های gloo برای محافظت از خود استفاده کنید. با پرتاب نارنجک ها درون آب، فضایی توخالی در آن ایجاد شده و سپس دیواری به وجود می آید که می توانید به عنوان یک سد در مقابل دشمن استفاده کنید.

توجه داشته باشید اگر برای برخورداری از امکانات بیشتر در بازی نیاز به خرید جم فری فایر دارید، با این کار می توانید شانس برنده شدن خود را افزایش دهید.

12- استفاده از کاراکتر Joystick در فری فایر

از دیگر ترفندهای تقلب در این بازی، بکارگیری کاراکتر Joystick در هنگام شلیک به سمت دشمن است. بنابراین بهتر است برای مقابله با دشمن هنگام تیراندازی ساکن نباشید و با کشیدن Joystick به سمت چپ و راست باعث سردرگمی حریف از محل دقیق استقرار خود شوید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله