آشنایی با ترفندهای شخصیت Paloma فری فایر

وجود نقش ها و کاراکتر های متعدد با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد در بازی فری فایر، همان چیزی است که اکثر گیمر ها به آن نیاز دارند. شما از طریق خرید جم فری فایر می توانید قابلیت های بیشتری به کاراکتر مورد نظرتان بیفزایید. سایت خرید جم فری فایر این امکان را می دهد تا به روش های مختلفی مثل خرید جم فری فایر با ایدی احتمال پیروزی تان را افزایش دهید.

سطوح مختلف شخصیت پالوما برای به دست آوردن جم فری فایر

یکی از کاراکتر های محبوب این بازی، پالوما می باشد که به عنوان یک شخصیت کلیدی در خرید و فروش تسلیحات شناخته می شود و می‌تواند سلاح AR را با خود حمل کند. چنانچه این امکان را داشته باشید که بتوانید شخصیت پالوما را به روز رسانی کنید و سطح وی را به شش برسانید؛ این اجازه به شما داده می شود تا از توانایی ‌های بیشتر این شخصیت پر طرفدار استفاده کنید.

 

از جمله قابلیت هایی که باعث شده تا این کاراکتر مورد توجه بازیکنان قرار بگیرد؛ قابلیت حمله گلوله آن بوده است. تعداد گلوله ای که کاراکتر پالوما در هر سطح حمل می کند؛ متفاوت است و دارای تعداد مشخصی باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

        • سطح اول: ۳۰ گلوله
        • سطح دوم: ۶۰ گلوله
        • سطح سوم: ۹۰ گلوله
        • سطح چهارم: ۱۲۰ گلوله
        • سطح پنجم: ۱۵۰ گلوله
        • سطح ششم: ۱۸۰ گلوله

در این بازی، کاراکتر پالوما به خاطر داشتن کوله پشتی که می تواند تجهیزات مختلفی را حمل کند؛ به عنوان یک شخصیت پشتیبان شناخته می‌شود. اگر می خواهید یک کاراکتر پشتیبان در بازی داشته باشید؛ بهتر است کاراکتر Paloma در بازی فری فایر را انتخاب کنید. داشتن تجهیزات متعدد و متناسب با موقعیت، این شانس را به شما می‌دهد که بتوانید در بازی، قدرتمندانه تر عمل کنید.

paloma یکی از ۵ کاراکتر برتر بازی

آشنایی با کاراکتر های حرفه ای بازی فری فایر بهترین گزینه برای کمک به پیروزی در این بازی است. پالوما یکی از بازیکن های توانمند فری فایر می باشد. این کاراکتر که از سال 2019 وارد بازی فری فایر شد؛ به عنوان یک شخصیت قدرتمند شناخته می‌شود که سختی ‌ها و چالش های بسیار زیادی را در زمان گذشته تحمل کرده است.

 

این شخصیت محبوب که بعد از کشته شدن خانواده توسط یکی از بزرگ‌ ترین گانگستر های شهر به فرزند خواندگی در آمد؛ یکی از بزرگ ‌ترین فروشنده ‌های تسلیحات نظامی در بازی فری فایر شناخته می شود. حمل مهمات سلاح های AR بدون داشتن فضای کافی امکان پذیر نیست. اما با وجود کاراکتر پالوما می توانید مهمات اضافی مربوط به این سلاح را حمل کنید.

علاوه بر آن، این کاراکتر امکان حمل کیت های کمک های اولیه و سایر موارد کاربردی را نیز دارد. جم فری فایر می تواند در ارتقا این کاراکتر کمک کرده و شما را به پیروزی در بازی نزدیک تر کند. شما می توانید به راحتی با خرید جم فری فایر از سایت آسان جم، این سکه درون برنامه ای را دریافت کنید.

پالوما از بهترین کاراکتر های مپ کالاهاری

بازیکنان فری فایر با کمک آیتم و امکانات ویژه ای که در بازی وجود دارد؛ می ‌توانند از روش های مختلفی برای شکست دشمنان در بازی استفاده کنند. نقشه های مختلفی که در بازی فری فایر موجود است؛ باعث شده تا بازیکنان برای بازی با یک محیط هیجان انگیز روبه رو باشند.

نقشه‌ های بازی فری فایر دارای شخصیت‌های متفاوتی هستند که بازیکنان با افزایش شناخت هر شخصیت، می‌توانند شانس پیروزی خود را در بازی افزایش دهند. یکی از این مپ ها، مپ کالاهاری می باشد که درای 5 کاراکتر است. اگر شما عاشق رقابت هستید و دوست دارید در میدان نبرد پیروز باشید؛ بهتر است نحوه بازی با کاراکتر پالوما را بلد باشید و از قابلیت های ویژه آن استفاده کنید.

تاثیر Paloma در کالاهاری

در کنار محیط هیجان انگیزی که این بازی برای گیمر ها فراهم کرده است؛ وجود کاراکتر های متعدد در بازی باعث شده تا افراد با انتخاب کاراکتر مورد نظرشان، درصد شانس پیروزی را در بازی افزایش دهند. پس آموزش دریافت کاراکتر های بازی جم فری فایر را به خوبی یاد بگیرید و از این طریق جم فری فایر زیادی را به دست آورید. در آخر، می توانید پیروز بازی شوید.

کاراکتر Paloma در بازی فری فایر از جذاب ترین و منحصر به فرد ترین کاراکتر ها می باشد که با داشتن قابلیت ها و مهارت های خاص خود می تواند نقش مهمی را در بازی ایفا کند و بازیکنان از آن به عنوان یک شخصیت پشتیبان استفاده می کنند. شما با سایت خرید جم فری فایر آسان جم می توانید این کاراکتر را ارتقا دهید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله