آشنایی با ترفندهای شخصیت Evelyn فری فایر

همه چیز درباره کاراکتر Evelyn در بازی فری فایر

گرافیک باکیفیت، موسیقی متن جذاب، شخصیت پردازی درست، امکان بازی آنلاین با سایرین و… از جمله ویژگی هایی است که بازی Free Fire را منحصر به فرد می کند. اما هیچ چیز به اندازه استفاده از کاراکتر های حرفه ای، این بازی را متمایز نمی کند. از جم های محدود رایگانی که در اختیارتان قرار می گیرد؛ استفاده کنید. همچنین با خرید از آسان جم به عنوان سایت جم فری فایر نیز هر چقدر که می خواهید جم فری فایر بخرید.

آشنایی با سطوح مختلف کاراکتر Evelyn برای کسب جم فری فایر

این شخصیت مانند سایر شخصیت ها دارای مهارت و توانمندی هایی است که در سطوح مختلف بازی، متفاوت می باشند. بنابراین کاراکتر های حرفه ای بازی فری فایر می تواند در هیجانی تر کردن این بازی نقش مهمی داشته باشد.

 

        • سطح اول: در سطح اول Evelyn قادر است طی مدت 5 ثانیه، موقعیت دشمنانی را که در وضعیت خوابیده نیستند؛ به نمایش بگذارد.
        • سطح دوم: طی مدت 5/5 ثانیه، موقعیت دشمنانی که در فاصله 35 متری بازیکن قرار دارند را نشان می دهد.
        • سطح سوم: Evelyn به مدت 6 ثانیه می تواند موقعیت بازیکنان حریف که در فاصله 40 متری بازیکنان قرار دارند را نشان دهد.
        • سطح چهارم: این کاراکتر در این سطح نیز همانند سطح 3، این قابلیت را دارد تا موقعیت بازیکنان دشمن را طی مدت 6 ثانیه از فاصله 40 متری نمایش دهد. همچنین بازیکن می تواند از Summon Airdrop Playcard استفاده کند.
        • سطح پنجم: کاراکتر Evelyn بازی فری فایر این امکان را دارد تا موقعیت بازیکنان دشمن را طی مدت 5/6 ثانیه از 45 متری نمایش دهد.
        • سطح ششم: در این سطح Evelyn می تواند موقعیت بازیکنان دشمن که در فاصله 50 متری بازیکنان قرار دارند را به مدت 5/6 ثانیه نشان دهد.

 

اگر به صورت گروهی در بازی فری فایر شرکت می‌کنید؛ با داشتن کاراکتر Evelyn در بازی درصد شانس موفقیت تان را افزایش می دهید. جم فری فایر می تواند درصد پیروزی شما را افزایش داده و به برنده شدن شما، سرعت دهد. شما می توانید با سایت خرید جم فری فایر آسان جم، به هدف پیروزی در این بازی هیجان انگیز نزدیک شوید.

توانایی های متنوع Evelyn در فری فایر

یکی از کاراکتر های فوق العاده این بازی هیجان انگیز، Evelyn نام دارد که از نسخه OB23 بازی در اختیار بازیکنان قرار گرفت و محبوبیت زیادی هم از بین 50 کاراکتر بازی فری فایر من پیدا کرد. با چیدن یک استراتژی درست و داشتن شخصیت Evelyn در بازی فری فایر، به راحتی حرکات دشمن را شناسایی کرده و این گونه بر حریف خود غلبه کنید تا به پیروزی در این بازی برسید.

شخصیت Evelyn به عنوان شخصیت اصلی فری فایر، خانم کارآگاهی بوده که دارای قابلیت های فوق العاده ای در بازی می باشد. این کاراکتر می تواند به شناسایی موقعیت بازیکنان دشمن روی نقشه بپردازد. در واقع شخصیت Evelyn در بازی فری فایر هیچ مبارزه ای ندارد و بیش تر  برای موقعیت یابی استفاده می شود. قابلیت هایی که این بازیکن دارد باعث شده تا گیمر ها روی این کاراکتر سرمایه گذاری کنند و از طریق سایت خرید جم فری فایر آسان جم، برای ارتقا بیش تر این کاراکتر، جم فری فایر بخرند.

با انتخاب Evelyn، جم فری فایر را برای خود کنید!

کاراکترهای محبوب بازی فری فایر به علت داشتن مهارت، توانایی، قابلیت و ویژگی های منحصر به فرد از طرفداران بی شماری برخوردار شده اند و با وجود آن ها در کنار تمام ویژگی های خوب دیگر فری فایر، ما با یک بازی جذاب و هیجان انگیز رو به رو هستیم.

شما با آموزش دریافت کاراکترهای بازی جم فری فایر از طریق وب سایت آسان جم، می توانید کاراکتر مورد نظرتان را به دست آورید. کاراکتر Evelyn با توانمندی شناسایی موقعیت در کم ترین زمان ممکن به بازیکن محبوب گیمر ها تبدیل شده است.

در کنار تمام توانمندی هایی که کاراکتر Evelyn خودش دارد؛ سایت ما، محیطی را فراهم کرده تا به آسانی با خرید جم فری فایر بتوانید قابلیت های این کاراکتر را ارتقا دهید. خرید جم فری فایر این اجازه را می دهد تا با آن سلاح های تان را به روز کنید و نمونه های پیشرفته را خریداری کنید و این گونه در بازی پیشرفت کنید و حریف های تان را شکست داده و پیروز شوید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله