قوی ترین سلاح ها در بازی فری فایر کدامند؟

blank

یکی از موارد مهم در بازی های جنگی داشتن تفنگ و اسلحه مناسب برای ادامه و کسب امتیاز است. به همین دلیل سازندگان بازی های جنگی نیز از این نکته مهم استفاده کرده و تفنگ های پرطرفدار و قدرتمند را به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار نمی ‌دهند.

 

در اینجا منتخبی از اسلحه‌های برتر رایگان بازی که نیاز به خرید جم فری فایر برای تهیه آن ها نیستند و دارای آمار متعادل و هندلینگ عالی هستند آورده شده اند.

1.   MP40

 

MP40 بهترین SMG در بازی است و معمولا بازیکنان حرفه ای به آن آگاهی کامل دارند. MP40 با سرعت شلیک دیوانه‌وار و سرعت شگفت‌انگیز برای کشتن در نبردهای نزدیک، قطعا گزینه ای عالی برای دوستداران SMG است. علاوه بر این، با سبک بازی اکثر کاربران مطابقت دارد.

2.   M1014

 

می توان گفت M1014 بهترین تفنگ ساچمه ای در بازی فری فایر است. بازیکنان می توانند از این تفنگ کشنده و عالی در فاصله نزدیک تا سرعت آتش مناسب، به راحتی بجنگند و رقیبان خود را از بین ببرند. علاوه بر این، چیزی که آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند این است که هنگام فرود به راحتی در دسترس است.

3.   AWM

 

AWM برای مدت طولانی مورد علاقه بازیکنان فری فایر بوده است. اول از همه، همیشه به یک تفنگ تک تیرانداز قابل اعتماد است و این یک گزینه عالی در Garena Free Fire بدون خرید جم فری فایر است. این تفنگ با برد طولانی در کنار یک خروجی فوق العاده، در میدان نبرد بسیار کشنده است.

4.   M60

 

این اسلحه همان LMG معروف است که قطعا باید درGarena Free Fire از آن استفاده کنید و در عین حال مراقب آن باشید. اعداد باورنکردنی شدت و پخش گلوله مطمئنا نیرویی است که می توان روی آن حساب کنید.

5.   AK47

 

هیچ لیستی بدون AK47 در آن کامل نیست. یک اسلحه با آسیب و شدت زیاد. اگر شما فردی هستید که به راحتی می توانید عقب نشینی عمودی را کنترل کنید، این بهترین تفنگ در Garena Free Fire است.

6.  اسکار

 

بهترین اسلحه گارنا اسکار آتش رایگان که بدون خرید جم فری فایر قابل دسترسی است. SCAR اساسا یک نسخه از AK47 است. این تفنگ بسیار پایدار و قابل اعتماد برای استفاده است. با این حال، با پیوست های سطح 3 در بهترین حالت خود قرار دارد.

7.  فاماس

 

بهترین اسلحه گارنا آتش رایگان معروف در فری فایر که بدون خرید جم فری فایر قابل دسترسی است. این یک تفنگ تهاجمی انفجاری است و هر بار 3 گلوله شلیک می کند. فاماس سرعت آتش عالی و دقت خوبی برای استفاده مبتدیان و کیسه کشی دارد.

8.   M4A1

 

بهترین اسلحه گارنا آتش آزاد m4a1 که پایدارترین تفنگ تهاجمی بازی برای مبتدیان است. علاوه بر این، اگر مبتدی هستید، به آمار اسلحه اهمیت زیادی نمی دهید و فقط می خواهید با دوستان لذت ببرید، M4A1 اسلحه مناسب شماست. علاوه بر این، قدرت این تفنگ حتی بدون هیچ گونه مورد اضافه ای بسیار متعادل است و آن را به یک انتخاب مناسب برای مبتدیان تبدیل می کند.

9.  گروزا

 

بهترین اسلحه گارنا آتش آزاد که احتمالا بهترین تفنگ تهاجمی در Garena Free Fire است. با این حال، دلیل قرار گرفتن آن در پایین این لیست، در دسترس بودن آن است. اسلحه فقط از طریق قطرات آب در هوا در دسترس است و این استفاده از آن را سخت می کند.

10.  M79

 

M79 وحشیانه ترین سلاح انتخابی در بازی است. با این حال، مشکل این است که یافتن آن در میدان جنگ سخت است. اما اگر آن را پیدا کنید، هیچ چیز شبیه آن وجود ندارد. این نارنجک انداز به معنای واقعی کلمه مردم را منفجر می کند و می تواند یک تغییر دهنده بزرگ در بازی شما باشد.

اهمیت استفاده از  قوی ترین سلاح

برای آنکه تشخیص دهید که سلاح‌های به درد بخور برای شما کدامند باید با قوانین بازی بیشتر آشنا شوید. راه بروید، با مناظر متفاوت روبه رو شوید و هم زمان دشمنانتان را نیز از بین ببرید. از آنجا که مساحت بازی نسبتا کوچک و تعداد افراد حاضر در آن زیاد است؛ باید کمترین زمان ممکن را برای کشتن دشمنان خود در نظر بگیرید.

بهتر است بیشتر از چند ثانیه در یک مکان نایستید و همین موضوع نیز باعث می‌شود، انتخاب سلاح مطمئن و قوی انجام دهید. با این اوصاف سعی کنید از تفنگ ‌های با شتاب بالا و سنگین استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله آموزش کامل خرید تفنگ در بازی فری فایر رجوع کنید.

خرید جم فری فایر با آسان جم

راه دیگر خرید و استفاده از بهترین اسلحه های این بازی، خرید جم فری فایر است. در این بخش شما را با نحوه خرید جم فری فایر اشنا خواهیم کرد. برای یادگیری خرید تفنگ همچنین می توانید آموزش صفر تا صد خرید تفنگ در بازی فری فایر را مطالعه نمایید.

مهم ترین بخش آموزش خرید جم فری فایر به صورت مستقیم و سریع، استفاده از آیدی شخصی بدون هیچگونه خطا می باشد. برای خرید جم فری فایر طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • روی بسته موردنظر خود برای خرید کلیک نمایید.
  • اطلاعات اکانت خود را به طور صحیح در صفحه ای که برای شما باز می شود، وارد کنید.
  • در صفحه پرداخت وارد شوید تا خرید خود را تکمیل کنید.

نام کاراکتر شما در بازی، اهمیتی ندارد و حتما شماره آیدی خود را به صورت صحیح وارد کنید تا در هنگام خرید و واریز الماس ها، به مشکل بر نخورید.

وبسایت آسان جم با فراهم کردن محیطی امن برای خرید جم ارزان فری فایر به شما این امکان را میدهد که بتوانید با سرعت بیشتری بازی خود را جلو ببرید، با دوستان خود رقابت کنید و در نهایت برنده این رقابت ها باشید.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله