معرفی اسکین های فری فایر

کسانی که به بازی های سبک بتل رویال از جمله فری فایر علاقه مند هستند، می توانند در این بازی از سلاح ها، نقشه ها، اسکین ها، مهمات، تجهیزات و … استفاده کنند که ما در این مقاله می خواهیم به موضوع اسکین های فری فایر بپردازیم.

 

بهترین اسکین های فری فایر

همان طور که می دانید، یکی از کاربردی ترین و بهترین تجهیزات مورد استفاده در بازی فری فایر، اسکین ها هستند که می توانند فاکتورهایی همچون سرعت، دقت، قدرت و… را در سلاح های بازی ارتقا دهند. این بازی منحصر به فرد و جذاب، اسکین های بسیار فوق العاده ای دارد که ما در ادامه اطلاعاتی در خصوص آن ها برای آشنایی با بهترین اسکین های بازی فری فایر در اختیار شما قرار دادیم که می توانید از آن ها  بهره ببرید.

  اسکین Vampire  (Famas)

کسانی که فری فایر را بازی کرده اند، می دانند که این اسکین یکی از بهترین اسکین های بازی فری فایر می باشد که از قابلیت های ویژه ای برخورد دار است. پوسته آن می تواند قدرت و شدت آسیب اسلحه را افزایش دهد و میزان دریافت مهمات سلاح را دو برابر می کند. برای دریافت این پوسته جذاب، گیمر ها باید 40 جم فری فایر پرداخت کنند.

 اسکین   Venom M4A1

 اسکین Venom M4A1یکی دیگر از بهترین اسکین های این بازی  است که قدرت خسارت سلاح ها را دو برابر می کند و باعث می شود که بازیکن حضوری پرقدرت‌تر در بازی داشته باشد. وقتی بازیکن در بازی از سلاح هایی این اسکین استفاده کند، می توانند خسارت ها و آسیب های زیادی به تجهیزات دشمانش وارد کند. گیمرها به راحتی با استفاده از سایت خرید جم فری فایر می توانند 40 جم تهیه کنند و از این اسکین استفاده بنمایند.

اسکین   Blood Moon scar

یکی از کشنده ترین اسکین های این بازی که ظاهر بسیار زیبایی را به سلاحتان می بخشد، اسکین  Blood Moon scarاست که باعث افزایش چند برابر قدرت و شدت آسیب سلاح بازیکنان می شود. این اسکین محبوبیت بسیار بالایی در میان گیمرها دارد و بازیکنان با پرداخت 40 جم فری فایر می توانند از این اسکین استفاده کنند. در صورت نبود موجودی میتوانید خرید جم فری فایر را در نظر داشته باشید.

 اسکین   Cupid scar

اسکین  Cupid scar یکی دیگر از بهترین اسکین های بازی فری فایر می باشد که بازیکن در شرایط مختلف می تواند از آن استفاده کند. این پوسته، فاکتورهای مانند قدرت و شدت آسیب رسانی سلاح را افزایش می دهد و همچنین ظاهر آن را لوکس تر و جذاب تر نشان خواهد داد.

 اسکین   Ultimate Titan Scar

وقتی بازیکنی به دنبال یکی از فوق العاده ترین اسکین های فری بایر باشد، روی اسکین  Ultimate Titan Scar   حساب ویژه ای باز می کند. قابلیت های این اسکین زیبا کردن ظاهر سلاح، افزایش میزان خسارت و آسیب رسانی و همچنین سرعت شلیک گلوله سلاح می باشد. برای دریافت این اسکین بازیکنان باید 40 جم فری فایر را پرداخت کنند و میتوانید با خرید جم فری فایر به این اسکین دسترسی داشته باشید.

اسکین   Dragon AK

تمام بازیکنان حرفه ای که بازی فری فایر را تجربه کرده اند، می دانند که اسکین  Dragon AK بهترین و جذاب ترین اسکین اسلحه این بازی است. گیمر ها قادر به این هستند که این اسکین را از راه های مختلف و ویژه ای که در بازی اجرا می شوند، به دست بیاورند. از مهم ترین قابلیت‌ های اسکین Dragon AK،  قدرت و میزان آسیب  سلاح را به میزان قابل توجهی می تواند بالا ببرد.

 اسکینBlack Widow Ocean

اسکین  Black Widow Oceanاز جمله محبوب ترین اسکین های موجود در بازی فری فایر می باشد که قابلیت منحصر به فرد و ویژگی های خاص خود را دارد. این اسکین می تواند میزان خسارت و قدرت سلاح بازیکنان چند برابر کند. قطعا بلک ویندو از بهترین‌ اسکین‌ بازی فری فایر می باشد. اگر شما برای سلاحتان در فری فایر از این اسکین استفاده کنید قدرت کلی، قدرت آسیب رسانی یا همان دمیج سلاح شما تا حد زیادی، بالا می‌رود و قطعا تفاوت را به خوبی  می توانید مشاهده کنید.

بنابراین به شما توصیه می شود اگر قصد بالا بردن قدرت خود را در رقابت‌ ها دارید، از این اسکین عالی و ایده آل استفاده کنید.

 

اسکین   Evil Pumpkin AK

این اسکین فوق العاده ازجمله اسکین هایی است که تفاوت هایی با اسکین های معروف دیگر در بازی فری فایر دارد. بر خلاف بسیاری از اسکین های دیگر، قدرت آسیب رسانی به سلاح را ندارد. این اسکین سرعت و کیفیت شلیک سلاح بازیکنان را از حد طبیعی شان بسیار زیاد تر افزایش دهد. برای دسترسی به این اسکین، بازیکن باید 40 جم فری فایر پرداخت کند.

 اسکین اسلحه فری فایر  New year mp40

یکی از اسلحه‌های بسیار محبوب در بازی فری فایر، اسکین New year mp40 است که به دلایلی مورد توجه بازیکنان حرفه ای قرار گرفته است. به همین دلیل به معرفی این اسکین خاص و جذاب هم می‌پردازیم. البته اسکین‌های دیگری نیز مناسب این سلاح خاص و لوکس هستند که می توانید طبق شرایط موجود خود تان در بازی از آن‌ها استفاده کنید.

اسکین New year mp40 برای اسلحه، علاوه بر ظاهر زیبایی که به اسلحه تان می بخشد، قدرت پرتاب گلوله را هم بسیار بالاتر برده و اسلحه‌ای بسیار قوی‌تر و بهتری در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در نبردهای مختلف، از آن نهایت استفاده را ببرید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله