بهترین اسکین‌های بازی فری فایر

بازی فری فایر، این امکان را به شما می دهد تا کاراکتر مورد علاقه خود را به اشکال مختلف شخصی سازی کنید. به عبارتی دیگر، شما می توانید از سلاح ها و لباس های مختلف برای حضور پیدا کردن در میادین نبرد فری فایر بهره مند شوید. با وجود اسکین های متنوع در بازی فری فایر که برای میلیون ها کاربر این بازی طراحی شده اند، بهتر است با بهترین اسکین ها آشنایی پیدا کنید. در ادامه این مطلب، قصد داریم شما را با بهترین لباس های بازی فری فایر آشنا کنیم.

 

برترین اسکین های فری فایر

برای انتخاب اسکین مناسب برای میدان نبرد، معیار های زیادی وجود ندارد؛ چرا که اسکین هر کدام از کاربران به سلیقه آن ها بستگی داشته و تفاوت چندانی بین آن ها مشاهده نمی شود. با این وجود شناخت محبوب ترین و بهترین اسکین های موجود در این بازی، می تواند کمک شایانی به شما در زمینه انتخاب اسکین برای کاراکتر کند. به همین دلیل با تحقیق در مورد کاربردی ترین اسکین های این بازی، یک لیست کامل از این موارد به دست آورده ایم که در ادامه آن را برای شما شرح می دهیم:

· Ultimate titan scar

اسکین اول که قصد معرفی آن را داریم، یکی از بهترین و مستحکم ترین اسکین های بازی فری فایر است. اسکین اولتیمیت تایتان اسکار، می تواند دمیج و سرعت شلیک گلوله تمامی سلاح ها را به حداکثر خود رسانده و میزان آسیب وارده به کاراکتر فرد از طریق تیر اندازی دشمنان را به حداقل برساند. شما برای خرید اسکین Ultimate titan scar نیازمند پرداخت 40 جم فری فایر هستید تا از امکانات و مزایای آن در میادین نبرد فری فایر بهره مند شوید.

· Cupid scar

برای بسیاری از افراد که به دنبال اسکین هستند، زیبا تر نشان دادن سلاح اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چرا که موجب ایجاد شدن یک رخ بسیار لوکس و قابل تحسین از ظاهر اسلحه می شود. با توجه تاثیر نه چندان زیاد این اسکین روی قدرت و توانایی های سلاح، می توان به جرئت این اسکین متناسب برای افرادی است که به ظاهر بیشتر از توانایی اسکین اهمیت می دهند.

· Black widow ocean fames

جالب است بدانید تاثیر اسکین روی عملکرد کاراکتر در مواقعی می تواند به حدی حائز اهمیت و برجسته باشد که ضریب موفقیت شما را افزایش دهد. اسکین Black widow ocean fames دارای یک ویژگی منحصر به فرد است که دمیج و عملکرد اسلحه را دو برابر می کند و درصد کشتار دشمنان را افزایش می دهد.

· Dragon ak

چنانچه به دنبال یک اسکین زیبا هستید که علاوه بر ظاهر زیبا تاثیر به سزایی در عملکرد اسلحه کاراکتر نیز داشته باشد، اسکین Dragon ak  بهترین گزینه برای شما است. با توجه به محبوبیت این اسکین بین بازیکنان، شاید برخی از پلیر های حرفه ای را ببینید که از این لباس برای حضور پیدا کردن در میدان نبرد استفاه می کنند.

 

· Evil pumpkin AK

اسکین ذکر شده، تاثیر قابل توجهی روی هدف گیری و موبیلیتی اسلحه دارد. با خرج 40 جم فری فایر، شما صاحب اسکین Evil pumpkin AK می شوید و می توانید با هدف گیری بهتر و سریع تر دشمنان خود را مورد هدف گلوله های خود قرار دهید. قدرت نشانه گیری در اسلحه شما به قدری افزایش خواهد یافت که توانایی شلیک و شکار اهداف متحرک را خواهید داشت و می توانید در حین راه رفتن یا دویدن وسط میدان درگیری ها را به نفع خود تموم کنید.

· Blood moon scar

اسکین های متنوعی که در بازی فری فایر وجود دارند، بعضا هم از نظر ظاهری و هم از نظر ویژگی ها در بازار بی نظیر هستند. اسکین Blood moon scar بظاهر بسیار زیبایی دارد و همزمان می تواند تا حدی ضربات سلاح خودتان را افزایش دهید. پیشنهاد ما این است که برای به دست آوردن مهارت کامل در زمینه استفاده از اسلحه تکنیک های حرفه ای در بازی free fire را مطالعه کنید.

· New year mp40

شاید تا به حال متوجه محبوبیت شدید اسلحهmp40  بین بازیکنان مختلف شده باشید. این اسلحه ضمن این که می تواند تا حد قابل توجهی بهترین گزینه برای درگیری با دشمنان باشد، دارای یک اسکین مخصوص دیگر است. به طوری که افراد می توانند با انتخاب اسکین متناسب با این اسلحه، قدرت و ظاهر آن ها را ست کنند. استفاده از اسکین و اسلحه mp40 به صورت همزمان در میدان نبرد، امکان تیر اندازی با برد بسیار بالا را در این اسلحه زنده می کند و موجب افزایش دمیج هر کدام از گلوله ها می شود.

در مطلب فوق، شما را با انواع مختلف اسکین بازی فری فایر آشنا کردیم تا با شناخت آن ها، نسبت به خرید گزینه مناسب اقدام کنید. با توجه به این که برای تهیه این اسکین ها باید مقداری جم فری فایر بپردازید، بهتر است سایت آسان جم را بشناسید. خرید جم فری فایر از سایت آسان جم پروسه بسیار آسان و کوتاهی است که می تواند موجب افزایش ضریب موفقیت در میادین نبرد شود.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله