بررسی مزایای استفاده از ویباکس فورتنایت و یوسی پابجی در بازی های موبایلی

بازی های فورتنایت و پابجی دو نمونه از محبوب ترین و منحصر به فرد ترین بازی های موبایلی هستند که از زمان انتشار آن ها تا به امروز کاربران بسیار زیادی به سوی آن ها جذب شده اند! از این رو اگر شما از علاقه مندان به بازی های موبایلی هستید، بدون شک نام بازی پابجی و فورتنایت را شنیده اید و با این نمونه از بازی های بتل رویال آشناییت کامل دارید.
در این دو بازی ارز رایجی به نام ویباکس و یوسی وجود دارد که به ترتیب برای بازی های فورتنایت و پابجی در نظر گرفته شده است و استفاده از آن ها مزایای قابل توجه ای را برای گیمر ها به همراه دارد! به همین جهت در این مقاله می خواهیم به معرفی و بررسی ویباکس فورتنایت و یوسی پابجی بپردازیم و شما را با مزایای استفاده از این دو ارز آشنا می کنیم.

ارز ها درون بازی ها به چه معنا هستند و چه امکاناتی را در اختیار گیمر ها قرار می دهند؟

توجه داشته باشید که عموما بازی های موبایلی به صورت پرداخت درون برنامه ای برای گیمر ها فعال می شود و آن ها می توانند با تهیه و پرداخت های درون برنامه ای به مزایای قابل توجه ای در بازی دسترسی پیدا کنند و عملا از رقبای خود سر تر به نظر برسند.
نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که این ارز ها در بازی های مختلف، نام های مختلفی را به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال در بازی کالاف دیوتی موبایل، شما می توانید این ارز را به نام سی پی مشاهده کنید.
به همین دلیل این ارز یک توافق میان شرکت سازنده بازی و گیمر ها است تا آن ها بتوانند در بهترین حالت ممکن از این ارز ها استفاده کنند. در همین خصوص در بازی فورتنایت نام این ارز ویباکس و در بازی پابجی، یوسی نام گذاری شده اند.

آشنایی با یوسی در بازی پابجی و مزایای استفاده از آن

بازی پابجی یکی از محبوب ترین بازی های سبک بتل رویال است که کاربران و علاقه مندان بسیار زیادی در حال حاضر در حال استفاده از این بازی هستند. سبک های مختلفی در بازی پابجی وجود دارند که با استفاده از آن می توانید تجربه لذت بخشی را به دست آورید.
شما به عنوان گیمر در این بازی بدون شک دوست دارید بهتر از رقبای خود دیده شوید و در تمام نبرد ها پیروز و سربلند باشید! به این جهت باید از یوسی استفاده کنید تا در فرایند بهتری بتوانید با رقبای خود به جنگ و جدال مشغول شوید.

یوسی ارز رایج در بازی پابجی است که به شما امکانات قابل توجه ای را ارائه می دهد، از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. با استفاده از یوسی شما می توانید برای کاراکتر و شخصیت خود در بازی، اقدام به تهیه و خرید انواع لباس کنید و متناسب با هر نوع مسابقه ای، از لباس مخصوص خود استفاده کنید.
  2. می توانید برای شخصیت و کاراکتر خود سلاح های جدید و به روزی را تهیه کنید و یا سلاح ها و تجهیزات قدیمی خود را آپگرید نمایید.
  3. و….
    بنابراین یوسی پابجی می تواند یکی از راه های مناسب و به صرفه برای رقابت با رقبا بود که شما را بیش از پیش قوی تر از قبل می سازد. البته روش های به دست آوردن یوسی نیز به نوبه خود بسیار جالب است که سعی می کنیم در مقالات بعدی حتما به این موضوع بپردازیم! اما در حالت کلی شما می توانید از طریق 2 روش (روش رایگان و پولی) اقدام به کسب یوسی کنید که روش پولی بسیار به صرفه تر و ایده آل تر است.

آشنایی با ویباکس در بازی فورتنایت و مزایای استفاده از آن

از دیگر بازی های موبایلی که در سبک اکشن و بتل رویال می تواند تجربه لذت بخشی را برای کاربران به ارمغان بیاورد، بازی Fortnite یا به فارسی قلعه پلیدی است. این بازی در یک دنیای فانتزی با گرافیک عالی توسط کمپانی معروف Epic Games در سال 2017 برای نسخه های موبایل عرضه شد.
همان طور که اشاره نمودیم محیط این بازی یک محیط کاملا فانتزی بوده که عملا این محیط با گرافیک بسیار بالا، جذابیت ویژه ای را به این بازی بخشیده است. اگر شما از علاقه مندان به بازی های فانتزی هستید، بدون شک اولین انتخاب شما، بازی محبوب و پرطرفدار فورتنایت خواهد بود.

جالب است بدانید که در این بازی شما می توانید مود های مختلفی اعم از نجات دنیا – بتل رویال – کریتیو را شاهد باشید که هرکدام از این مراحل و قسمت های بازی، داستانی جذاب و منحصر به فرد برای خود خواهند داشت که تجربه لذت بخشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.
یکی از مهم ترین مواردی که در بازی فورتنایت وجود دارد، این است که شما می توانید شخصیت خود را در بازی به صورت کامل شخصی سازی کنید! منظورمان از شخصی سازی استفاده از تجهیزات، اسلحه های پیشرفته، لباس و…. است که همه این موارد در نهایت می تواند باعث افزایش میزان کیفیت و همچنین علاقه مندی شما به این بازی شود.
این ویژگی ها می تواند بر روی قدرت شخصیت شما تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد، از این رو بدون شک شما می توانید با قدرت و کیفیت بسیار بالاتری به جنگ با رقبا پرداخته و در انواع رویداد ها و نبردهایی که در پیش روی شما وجود دارد، پیروز شوید.
تمامی این فرایند ها توسط ویباکس فورتنایت انجام می شود! v bucks یا وی باکس در واقع ارز رایج در بازی فورتنایت است که به واسطه آن شما می توانید برای شخصیت خود سلاح، لباس، تجهیزات و… تهیه کنید و حتی می توانید تجهیزات و سلاح های جدیدی که در اختیارتان قرار دارد را بروزرسانی کنید.
روش های متنوع ای برای تهیه ویباکس فورتنایت وجود دارد که در مقالات بعدی سعی می کنیم به معرفی و بررسی آن ها بپردازیم! اما باید بدانید که شما می توانید از روش های رایگان و پولی اقدام به کسب ویباکس کنید اما روش پولی مزایای قابل توجه ای همچون سرعت و تعداد مناسب را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله