راه های خرید ارزان یوسی پابجی

بازی پابجی یکی از محبوب ترین بازی های شوتر موبایلی است که پس از عرضه به بازار بازی های موبایل، میلیون ها گیمر را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. در بازی پابجی با خرید یوسی می توانید صندوقچه ها را باز کنید، اسلحه و لباس بخرید، پیشنهادات روزانه را خریداری کنید. در این بازی نیز مانند سایر بازی های رایگان اسلحه موبایل دو راه خرید یوسی پابجی موبایل و جمع ‌آوری صندوق های جوایز برای افزایش یوسی در بازی وجود دارد.

خرید مستقیم یوسی با ایدی تگ

هنگام خرید یوسی پابجی با آیدی تگ تنها چیزی که نیاز دارید شناسه یا آیدی شما در بازی است. در این روش نیازی به دادن پسورد نیست و خرید شما به سرعت و به راحتی انجام می شود. خطر لو رفتن اطلاعات شما یا سوء استفاده از حساب شما در این راه اصلا وجود ندارد.

البته نکته مورد توجه آن است که اگر خرید خود را از سایت های معتبر انجام ندهید،احتمال این وجود دارد که اکانت شما با مشکل مواجه شود و در صورت بی توجهی ممکن است اکانتتان بن شود و دیگر نتوانید از آن استفاده کنید.

خرید یوسی پابجی موبایل با اکانت های ورودی

در روش معمول خرید یوسی پابجی، باید مشخصات ورود به بازی خود را به سایت ارائه دهید. اینگونه تیم خرید می تواند در سرور اصلی بازی وارد حساب کاربری شما شود. برتری این روش نسبت به روش قبلی در سایت های دیگر این است که گاهی اوقات ارزان تر می شود. مزیت بزرگ این روش این است که در این روش خرید امکان بروز مشکل یا ممنوعیت بازی کاربر صفر است.

مراحل خرید یوسی پابجی

برای خرید UC PUBG و سایر اقلام این بازی کالای مورد نیاز خود را از لیست فروشگاه انتخاب کنید. پس از آن به صفحه فرم خرید کالای مورد نظر و فرآیند پرداخت بانکی سایت منتقل می شوید. در این قسمت باید اطلاعات خواسته شده را که در مورد بازی پابجی از شما خواسته می شود وارد کنید. مهم است که اطلاعات این فرم را با دقت بسیار پر کنید.

مزایا خرید یوسی در بازی پابجی موبایل:

شاید در اکثر سایت ها به این نکته اشاره نشده باشد، اما خرید یوسی در بازی PUBG برای پول، پاداش های عادی ماموریت های بازی را بسیار افزایش می دهد. جعبه های گاه به گاه هدیه، ماموریت های جایزه، چرخ شانس و غیره همگی پس از خرید یوسی پابجی موبایل به میزان بسیار بیشتر در اختیار شما قرار می گیرند.

برخی از مزایای کلی خرید و استفاده از یوسی در بازی عبارتند از:

        • تهیه لباس های متنوع برای کاراکتر
        • آپدیت اسلحه ها و خرید انواع پیشرفته تر آن
        • تغییر نقاب ‌ها و کلاه ‌های جنگی متناسب با کارکتر انتخابی‌
        • تهیه آیتم ‌های جذاب و جدید در بازی
        • افزایش قدرت
        • پنهان شدن در مکان ‌های مختلف بازی
        • جابجایی وسایل و تجهزات با وسایل نقلیه مختلف
        • پیشی گرفتن از رقبا با داشتن بهترین تجهیزات و قدرت بالا

خرید یوسی و استفاده از آن در رقابت های رویال پس

موارد ذکر شده در بالا با خرید یوسی قابل تهیه هستند اما راهی وجود دارد که شما می توانید یوسی هایی که خرج می کنید را باز گردانید. اگر یوسی هایی که می خرید را در رقابت‌ های رویال پس و الیت رویال پس خرج کنید چند برابر آن را دریافت خواهید کرد.

برای شرکت در این مسابقات باید مقداری UC به عنوان ورودی پرداخت کنید. اگر وارد مسابقه شوید و به هر دلیلی نتوانید برنده شوید و ببازید، علاوه بر باخت شما، یوسی که برای شرکت هزینه کرده اید نیز از بین می رود و به شما بازگردانده نمی شود.

اما اگر پیروز شوید داستان کاملا متفاوت خواهد بود. همچون هر پیروزی دیگری که به دست می آورید و امتیاز یا هدایایی را به عنوان پاداش دریافت می کنید، در دنیای PUBG نیز همین گونه است. یعنی وقتی برنده شدید چند برابر مبلغی که برای ورود به رقابت هزینه کردید به عنوان جایزه به شما برخواهد گشت.

اما اگر اصلا یوسی نخرید و برای شخصیت خود پولی خرج نکنید؛ رقبای شما در زمین بازی شخصیت های خود را از هر نظر ارتقاء می دهند و قدرتشان را چند برابر بیشتر از شخصیت شما می کنند. اینگونه بر شما برتری خواهند داشت و با شکست دادن شما ب راحتی در میدان پیروز خواهند شد.

بنابراین بدون صرف هزینه و خریدیوسی در بازی پابجی عملا بازنده دائمی خواهید بود و هیچ بردی را تجربه نخواهید کرد. پس برای برنده شدن خرج کنید.

سخن پایانی

در بازی Royal Pass PUBG برای دریافت رویال پس یا الیت باید با پول واقعی یو سی یا ارز بازی را بخرید تا بتوانید از آن برای تهیه سلاح ها و لوازم آرایشی بی نظیر استفاده کنید. پرداخت های درون بازی ممکن است برای برخی از مخاطبان جذاب نباشد. اما خریدهای درون بازی شرایطی را فراهم می کند که با خرید UC و همچنین یادگیری ترفندهای شگفت انگیز بازی پابجی موبایل بتوانید ویژگی ها و قابلیت های پیشرفته تری به بازی اضافه و آن را متنوع و جذاب کنید.

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx