ترفندهای شگفت انگیز بازی پابجی موبایل

با استفاده از ترفندهای بازی پابجی موبایل، شما بیش از هر زمان دیگری فرصت خود نمایی در میدان نبرد و کشتن رقبا را خواهید داشت. به همین دلیل در این مطلب، قصد داریم شگفت انگیز ترین ترفندهای بازی پابجی موبایل را به شما معرفی کنیم تا از آن ها برای کسب موفقیت های بیشتر در طول بازی استفاده کنید.

بهترین تریک های بازی پابجی موبایل

حالا که تمام کاربران به یوسی پابجی به اندازه کافی دسترسی دارند، تسلط به کاراکتر و شناخت ترفندهای بازی پابجی به اصلی ترین معیار شانس موفقیت تبدیل شده است. به طوری که می توان به جرئت گفت کاربران مجرب و حرفه ای، شانس اول کسب پیروزی در میادین نبرد هستند. به همین دلیل فرا گرفتن آموزش بازی پابجی موبایل پیشنهاد ما به شما است. در ادامه متن، بهترین ترفندهای بازی پابجی موبایل در اختیارتان قرار گرفته اند:

1.     پریدن و پناه گرفتن

یکی از کاربردی ترین ترفندهای بازی پابجی موبایل، پریدن و پناه گرفتن است. در مواقعی که دشمن به شما شلیک می کند و می خواهید سنگر بگیرید، دکمه های پرش و دراز کشیدن را به صورت همزمان بفشارید. با این کار، کاراکتر شما به سمت جلو شیرجه زده و روی زمین پناه می گیرد؛ سپس یک فضای عالی برای تیراندازی به سمت دشمن به وجود می آید و کاراکتر از تیر رس دشمنان خارج می شود.

این ترفند در مواقعی که می خواهید از پنجره به داخل یا خارج ساختمان بپرید، می تواند حافظ جان کاراکتر شما باشد. اگر به داخل ساختمان شیرجه بزنید و روی زمین دراز بکشید، دشمنان حاضر در داخل ساختمان به راحتی نمی توانند شما را مورد اصابت گلوله قرار دهند؛ بنابراین فرصت بیشتری برای نشانه گیری و کشتن دشمنان خود خواهید داشت.

2.     استفاده از سلاح های قدرتمند

یکی از ترفندهای بازی پابجی موبایل برای افزایش ضریب موفقیت در مسابقه، انتخاب سلاح قدرتمند و مناسب برای کشتار است؛ زیرا در میادین نبرد پابجی موبایل، انواع مختلفی از سلاح ها وجود دارد. با وجود اینکه لول این سلاح ها می تواند یک معیار برای انتخاب از بین آن ها باشد، بهتر است یکی از اسلحه های زیر را در میدان نبرد خود پیدا کرده و از آن برای کشتار رقبای خود استفاده کنید؛ حتی اگر لول برخی از سلاح های دیگر بالا تر از این موارد باشد:

  • UMP9
  • MP5 K
  • SCAR L
  • M24
  • Beryl M762
  • AUG A3
  • M 416
  • GROZA
  • Karabiner 98 Kurz
  • G36C

با استفاده از این سلاح ها، شانس پیروزی شما به مراتب بیشتر از رقبا است؛ زیرا هر کدام برای درگیری در فاصله نزدیک، متوسط و دور مناسب هستند و می توانند روند رقابت را به نفع شما تغییر دهند. شما باید رقابت با تمام سلاح های ذکر شده را تجربه کنید تا گزینه سازگار با سبک بازی خودتان را بیابید.

3.     برداشتن خودکار تجهیزات روی زمین

یک گزینه در بخش تنظیمات پابجی موبایل وجود دارد که با فعال کردن آن، کاراکتر شما به صورت خودکار تمام تجهیزات موجود روی زمین را بر می دارد. این کار باعث می شود تا شما برای برداشتن و استفاده از تجهیزات روی زمین وقت خود را تلف نکنید؛ چرا که کاراکتر شما حتی در حین دویدن با سرعت بالا نیز تمام تجهیزات روی زمین را برای خود بر می دارد.

برای فعال کردن این گزینه، باید به بخش تنظیمات اکانت پابجی موبایل خود مراجعه کنید. یک بخش با نام Pick Up در تنظیمات وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید. حالا می توانید گزینه ای به نام Auto Pick Up ببینید که قابلیت برداشتن خودکار تجهیزات روی زمین را فعال می کند؛ بنابراین باید آن را روشن سازید.

4.     دویدن زیگ زاگی در مقابل تیر باران

در برخی از مواقع، تعدادی از دشمنان به سمت شما شلیک می کنند که مطمئنا لحظه ای درنگ در مقابل تیرباران آن ها به منزله مرگ کاراکتر شما خواهد بود. با وجود این که زنده ماندن در چنین شرایطی بسیار دشوار به نظر می رسد، دویدن زیگ زاگی موجب می شود تا شما از حداقل شانس زنده ماندن خودتان استفاده کنید. این مورد از ترفندهای بازی پابجی موبایل در مواقع رو به رویی با تک تیرانداز ها نیز جوابگو و کاربردی خواهد بود.

5.     استفاده از وسایل نقلیه میدان نبرد

چنانچه نگاه دقیق تری به میادین نبرد پابجی موبایل بیندازید، متوجه وجود تعداد زیادی وسیله نقلیه خواهید بود. هر کدام از این خودرو ها در اختیار گیمر های حاضر در مپ قرار گرفته تا در سریع ترین زمان و بدون کوچک ترین مشکلی، به مناطق دوردست میدان نبرد بروند؛ چرا که تمام مپ ها وسیع هستند و رفتن از منطقه ای به منطقه دیگر کار چندان ساده ای نیست. به همین دلیل استفاده از وسایل نقلیه نیز یکی از ترفندهای بازی پابجی موبایل به شمار می رود که پروسه را برای کاربران تسهیل می کند.

توصیه می کنیم موقعی که درگیری با دشمنان شروع شد، از خودرو پیاده شده و با دشمنان خود رو به رو شوید؛ زیرا این وسایل نقلیه نوعی بار اضافی برای شما هستند و کشتن شما را تسهیل می کنند. در اصل این وسایل حمل و نقل برای مواقعی است که کاربر تمام تجهیزات موجود در میدان نبرد را برداشته و حالا می خواهد برای لوت کردن مناطق دیگر، به آن ها مراجعه کند.

6.     پرتاب نارنجک و مولوتوف در اواخر مسابقه

آخرین مورد از ترفندهای بازی پابجی موبایل، مربوط به استفاده از مواد منفجره و پرتابی است. با نزدیک شدن به دقایق پایانی مسابقه، اهمیت زندن ماندن برای شما افزایش می یابد و باید از تمام تجهیزات و امکانات موجود برای حفظ جان خود استفاده کنید. بهترین تجهیزات پرتابی که می توانید برای دقایق انتهایی مسابقه نگه دارید، نارنجک و مولوتوف است.

حالا که با تمام ترفندهای بازی پابجی موبایل آشنا شدید، بهتر است فروشگاه آسان جم را بشناسید. وبسایت آسان جم یک منبع برای خرید یوسی پابجی موبایل است که پروسه خریدUC  را برای شما تسهیل می کند.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله