راهنمای تقلب در کلش رویال

بازی کلش رویال به عنوان یک بازی محبوب در میان گیمرها شناخته شده است. هیجان این بازی به قدری زیاد است که کاربران برای دستیابی به امتیاز بیشتر به دنبال روش‌ هایی برای تقلب در بازی هستند. در واقع راهکارهای تقلب در بازی کلش رویال باعث عملکرد بهتر گیمر در این بازی آنلاین می‌شود و  باعث جلو افتادن کاربر از سایر افراد در بازی می ‌شود. در ادامه مطلب استراتژی های خفن بازی کلش رویال و روش های تقلب در این بازی را بررسی می کنیم.

بررسی امکان تقلب در کلش رویال

اگر چه کمپانی سوپرسل تدابیر ویژه ای برای جلوگیری از  تقلب در کلش رویال لحاظ کرده است اما یک سری کدها و برنامه هایی از ابتدا در این برنامه نهفته بود که باعث دور زدن قوانین این بازی می شد. البته توجه داشته باشید که اگر تقلب شما در بازی کلش رویال برای کمپانی مشهود باشد، حساب کاربری به عنوان متقلب شناسایی شده و به راحتی اکانت مورد نظر از طرف سوپرسل بن می شود.

اگر با راهکارها و استراتژی های تقلب در کلش رویال آشنا باشید، تحت هیچ شرایطی اکانت شما بسته نمی شود. بازی کلش رویال در واقع جزو بازی های سخت و پیچیده نیست، بنابراین با چند ترفند ساده می‌توانید در بازی پیشرفت کنید. در ادامه تکنیک های مهم و کاربردی برای تقلب در بازی کلش رویال را معرفی می کنیم.

تکنیک های تقلب در بازی کلش رویال

تقلب کردن در بازی کلش رویال روش های متعددی وجود دارد اما روش تقلب باید به گونه ای باشد که در گوگل تایید شده و همچنین باعث بن شدن اکانت کلش رویال کاربر نشود. برخی از مهم ترین تکنیک های تقلب در بازی کلش رویال به شرح زیر است.

خرید جم کلش رویال

بهترین روش برای ارتقاء سطح در بازی، خرید جم کلش رویال است زیرا با وجود جم کلش به راحتی می‌ توانید شخصیت های بازی را ارتقا دهید. اگر حریفان شما در بازی از کارت های سطح بالاتر برای مبارزه استفاده کنند، قطعا شما در نبرد شکست می خورید. برای دستیابی به سطوح بالاتر و کارت های پیشرفته در بازی کلش رویال می توانید جم کلش رویال را از طریق آسان جم خریداری نمایید.

امتحان کردن صندوق های بازی

تعدادی صندوق و جایزه در بازی کلش رویال وجود دارد که پس از مدتی می توانید این صندوق ها را باز کنید. معمولا در این صندوق ها امتیازات ویژه و جوایزی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها قابلیت های مختلفی را در بازی کلش رویال فعال کنید.

استفاده از کارت های متناسب با سبک بازی کاربر

ایجاد تناسب میان سبک بازی و دک باعث افزایش راندمان بازی می شود. در واقع رعایت استراتژی های تقلب در کلش رویال بدون مطابقت سبک بازی با دک مانع از پیشرفت گیمر می شود. به عنوان مثال، افرادی که سطح تهاجمی دارند اگر از کارت های تدافعی استفاده کنند، به پیروزی دست پیدا نمی کنند. بطور کلی، بهترین کارت ها برای چیدمان درست دک عبارتند از:

        • minion horde
        • goblin huts
        • rage spell
        • witch
        • baby dragon
        • rockets

پیوستن به قبیله ها

با رسیدن به سطح 3 و بالاتر، می توانید به  قبیله ها بپیوندید. با عضویت در قبیله ها می توانید از سایر اعضای قبیله درخواست کنید کارت هایی را در اختیار شما قرار دهند. با دریافت این کارت ها معمولا کارت های مورد علاقه گیمر به دست می آید و از این طریق می توانید لول خود را ارتقا دهید. همچنین با اعطای کارت های اضافی خود به سایر اعضای قبیله می توانید سریع تر به ارتقا سطح دست پیدا کنید.

حمله دو نفره

برای افزایش اثر بخشی در بازی کلش رویال باید از فرستادن نیروها به صورت تکی خودداری کنید. ارسال همزمان دو نیرو نوعی استراتژی مناسب است که باعث گیج شدن دشمن می شود. حمله دو نفره در نهایت باعث ارتقا سطح گیمر می شود.

جمع بندی

تقلب کردن در بازی کلش رویال از نظر کمپانی سازنده این بازی نوعی کار اشتباه و غیر اخلاقی است در حالی که با انجام برخی تکنیک های ساده می‌ توان به راحتی به مراحل بالا در این بازی دست پیدا کرد.  در واقع منظور از تقلب های غیر اخلاقی در بازی کلش رویال، هک بازی و اکانت کاربری گیمرها است اما برای پیشرفت در بازی با رعایت تکنیک های فوق می توانید سریع تر پیشرفت کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله