استراتژی های خفن بازی کلش رویال

 پیروز میدان بازی خفن کلش رویال شدن نیازمند یادگیری و همچنین به کارگرفتن استراتژی هایی مانند شروع کننده مبارزه نبودن، فهمیدن اینکه کارت حریف شما چیست و یا از دست ندادن طلا دارد که ما در ادامه به توضیح و بررسی برخی از استراتژی های کلش رویال اشاره خواهیم کرد؛ پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چند ترفند باحال برای بازی کلش رویال    

ترفندهای بازی کلش به شرح زیر هستند:

 

شروع کننده مبارزه نباشید

این کار قدرت تجزیه و تحلیل و سنجیدن درست موقعیت را به شما می دهد؛ در نتیجه نوار اکسیر شما پر شده و موقعیت انتخاب های گوناگونی پیش روی شما خواهد گذاشت. دلیل دیگر این است که شما در مقابل حمله های حریف از ترفند درست بهره خواهید گرفت.

این استراتژی کلش رویال به شما کمک می کند که یک حمله درست و حساب شده داشته باشید، اما این موضوع در همه موارد صدق نمی کند. مثل زمانی که حریف شما تعلل می کند و شما به محض اینکه اکسیرتان کامل شد با استفاده از یک نیروی کمکی می توانید حریف خود را گیج و غافلگیر کنید و چون شما زودتر حمله را شروع کرده اید، برای شما امتیاز هم محسوب خواهد شد.

سعی کنید بفهمید کارت حریف شما چیست

از دیگر استراتژی کلش رویال این است که در همان مراحل ابتدایی به کارت حریف خود دقت کرده و این کارت ها را فراموش نکنید. حتما ترفند نبرد حریف خود را برای حمله خوب بررسی کنید؛ این کار باعث می شود که شما حدس بزنید اگر مبارز روبروی شما از سلاح خاصی استفاده کرد، اقدام بعدی آن چیست.

ذکاوت شما در بازی کلش رویال باعث می شود که عملکردی به موقع در حمله داشته باشید و طوری در میدان نبرد عمل کنید که حریفتان فکرش را نکند. همچنین در زمان دفاع از کارت های خوب خود مثلGiant  و Price زودتر از زمان ممکن استفاده نکنید؛ منتظر اقدام حریف باشید و آن وقت دفاع از خود را شروع کنید.

از کارت های متنوع بهره بگیرید

استراتژی کلش رویال طوری است که اگر در آن افراط و تفریط شود ممکن است آسیب زننده باشد؛ یعنی باید تمام تلاش شما برای ورود به بازی و انتخاب کارت ها طوری باشد که از یک یا دو اکسیر گزیده نشده باشد. به کارت های خود تنوع بدهید تا جنگنده روبرو شما غافلگیر شده و شما بدین ترتیب امکان استفاده از شرایط این استراتژی را خواهید داشت.

سعی کنید از تعداد گوناگونی از نیروی متغیر اکسیرها استفاده کنید. مراقب باشید یک نیرو با اکسیر بالا وارد  زمین نکنید که به راحتی با یک نیروی اکسیر پایین طرف مقابل خنثی شود. شما به سهولت با یک نیروی مثل اسکلت و گابلین می توانید بازی را به نفع خود پیش ببرید.

تمام تمرکز خود را روی نیروهای زمینی نگذارید و سعی کنید از نیروهای امداد هوایی کمک بگیرید تا زمانی که دشمن از نیروی پرشی با اکسیر بالا استفاده کرد، توان مقابله با آن را داشته باشید.

ساخت دک های ویژه خود

یک بازیکن حرفه ای ساختن دک ویژه خود را از استراتژی کلش رویال می داند. ترفند خاصی برای دک خود مد نظر داشته که ما به مواردی که برای ساختن دک مناسب نیاز است، اشاره می کنیم:

  • از نیرویی در میدان استفاده کنید که اکسیر (Elixir) پایین استفاده می کند.
  • از نیروی هایی که قدرت انعطاف بالایی دارند و هم حمله می کنند و هم دفاع، استفاده کنید مانند؛ گابلین های نیزه دار، آرچرف، ماستیکر.
  • از نیروی پر قدرتی که می تواند آسیب جدی به حریف بزند مثل اسکلت های عظیم الجثه استفاده کنید.
  • از نیروهای پرنده مثل مینیون ها و بالون ها استفاده کنید که در مقابل قلعه ها کارایی بالایی دارند.
  • از نیروهایی که قابلیت بدل کردن حمله حریف را دارند بهره ببرید مثل بمبر و ویزارد.

 

طلای خود را به راحتی از دست ندهید

طلا از با اهمیت ترین پول ارزشمند در بازی کلش رویال است و از دست ندادن آن یکی از استراتژی کلش رویال است که شرایط به دست آوردن طلا از طریق دستیابی به گنجینه های طلا است.

 این گنجینه ها با سه حرکت اصلی قابل دستیابی هستند:

  1. گنجینه هایی که نیازی به خریداری ندارند و با گذشت هر چهار ساعت زمان به طور مستمر نصیب بازیکن می شود.
  2. گنجینه هایی که پس از برنده شدن شما به دست می آیند.
  3. با کسب کردن ده تاج، این صندوقچه ها را دوباره به دست خواهید آورد.

در ادامه روند بازی کلش رویال یکی از استراتژی کلش رویال این است که بجا و حساب شده از طلای خود خرج کنید، یک جا و بدون برنامه همه ی طلاهای خود را برای قدرتمند کردن نیروهای خود از دست ندهید.

به عضویت در کلن ها در بیایید

امکان عضویت در کلن ها زمانی برای شما فراهم خواهد شد که به ارتقا در بازی رسیده باشید؛ یعنی زمانی که به کینگ لول 3 رسیده باشید. با پیوستن به کلن ها می توانید کارت های گوناگون بیشتری در اختیار داشته و یا کارت های خود را به دیگر اعضای کلن بفروشید.

با پیوستن به کلن ها صندوقچه های طلای بیشتری به دست خواهید آورد و در بازی به سطح بالاتری خواهید  رسید. همچنین می توانید از دیگر اعضای کلن راهکار بخواهید و از راهنمایی های آنها نیز استفاده کنید.

blank

سخن پایانی

از استراتژی کلش رویال این است که با سیاست و درایت زیادی بازی را پیش ببرید و از اقدامات عجولانه ای که ممکن است نتیجه خوبی نداشته باشد، دوری کنید. ما در این مقاله تلاش کردیم به چند استراتژی خفن بازی کلش رویال اشاره کنیم. راهبردهای آموزشی افراد حرفه ای این بازی و سایت های تخصصی در آموزش کلش رویال بسیار مهم است. زمانی که به آمادگی و تبحر لازم در بازی کلش رویال رسیدید با خرید جم کلش رویال می توانید شرایط بهتری در انجام این بازی را برای خود فراهم کنید.

 

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله