در بازی فری فایر چگونه دو نفره یا تیمی بازی کنیم

قابلیت بازی کردن دوتایی یا تیمی از مهم ترین مزایای بازی فری فایر است که باعث جذب مخاطبان شده است. به‌ طورکلی بازی فری فایر دارای سه حالت SOLO انفرادی، DUO دو نفره و SQUAD تیمی است. هیجان بازی تیمی و دو نفره برای کاربران بیشتر از بازی انفرادی است. در ادامه این مطلب ضمن بررسی خرید جم فری فایر با آیدی، آموزش نحوه بازی دو نفره یا تیمی در فری فایر را ارائه می‌ دهیم.

نحوه دو نفره بازی کردن در فری فایر

Free Fire یکی از بزرگترین بازی های نبرد رویال در جهان است. این بازی دارای چندین حالت است، مانند تیم درگیری، تیم بمب، ساعت شلوغی و حمله زامبی که همه این ها را می توانید به صورت انفرادی یا با دوستان بازی کنید. در این بازی، بازیکنان می ‌توانند دوستان خود را اضافه کنند و در حالت‌های duo/squad به جزیره بیایند تا با آنها وارد نبرد شوند. با این حال، بسیاری از بازیکنان جدید نمی دانند چگونه می توانند دوستان خود را به Free Fire اضافه کنند.

بازیکنان برای افزودن دوستان به بازی باید مراحل زیر را دنبال کنند.

  1. از لابی، روی دکمه دعوت در گوشه سمت راست ضربه بزنید.
  2. یک منو از کنار صفحه نمایش داده می شود. روی Add Friends ضربه بزنید.
  3. پنجره جدید لیستی از بازیکنان است. می توانید روی نماد + در سمت راست هر بازیکن ضربه بزنید تا آنها را به عنوان دوست در Garena Free Fire اضافه کنید.
  4. با این حال، اگر می خواهید دوستان خاصی را اضافه کنید، روی پلیر یاب در پایین ضربه بزنید و نام او را تایپ کنید.
  5. برای ارسال دعوت نامه بر روی علامت + ضربه بزنید.
  6. وقتی قبول کردند، در لیست مخاطبین شما، هر دو در تب Game Friends ظاهر می شوند.

برای نمایش مراحل فوق به صورت تصویری می توانید به این وب سایت مراجعه کنید.

راهنمای بازی دو نفره و تیمی در فری فایر

مراحل افزودن دوستان به بازی فری فایر را بررسی کردیم. با این حال، اگر می خواهید در یک مسابقه واقعی بتل رویال و نه در یکی از مسابقات خصوصی، در مقابل دوست خود بازی کنید، باید موارد زیر را انجام دهید. در مرحله اول، شما و دوستانتان باید به یک سرور متصل باشید بنابراین باید مراحل زیر را برای اتصال یک سرور معمولی دنبال می کنید:

  • یک VPN به انتخاب خود دانلود کنید.
  • به تنظیمات بروید و داده های برنامه را از Free Fire پاک کنید (قبل از انجام این کار مطمئن شوید که حساب فعلی خود را به Google یا Facebook متصل کرده اید.)
  • از VPN برای تغییر مکان خود به منطقه/سرور مورد نظر خود استفاده کنید.

وقتی همه در یک سرور مشترک قرار گرفتید، باید مطمئن شوید که شما هم رتبه یکسانی دارید. این بسیار مهم است زیرا بازی شما را در مقابل بازیکنانی با رتبه بندی مناسب قرار می دهد. پس از انجام هر دو کار ذکر شده در بالا، شما و دوستانتان باید بازی را دقیقاً همزمان شروع کنید.

وقتی این کار را انجام دهید، ممکن است کار کند، ممکن است نه. اگر کار نکرد، از مسابقه خارج شوید و روند را تکرار کنید، پس از چند بار تلاش باید کار کند. بنابراین، ادامه دهید و به آنها بگویید که در مسابقات BR چه کسی بهترین است. با خرید جم فری فایر با آیدی می توانید با تجهیزات پیشرفته در مقابل دوستان خود بازی کنید و هیجان این بازی را افزایش دهید.

چگونه بازی Free Fire را با دوستان شروع کنیم؟

ابتدا باید حالت بازی چند نفره را انتخاب کنید. در گوشه سمت راست بالای لابی، روی این دکمه ضربه بزنید تا حالت را انتخاب کنید. سه گزینه موجود نمایش داده می شود: Solo، Duo و Squad.

با انتخاب یک Duo یا Squad، منوی کناری دوستان نمایش داده می شود. برای افزودن آنها به بازی روی نماد + ضربه بزنید، یک دعوتنامه بازی Garena Free Fire ارسال می شود. وقتی دوست شما قبول کرد، می توانید با هم بازی کنید.

مزایای گروهی بازی کردن در فری فایر

با توجه به این که بازی فری فایر در یک محیط جنگی است، انجام این بازی به صورت گروهی باعث افزایش موفقیت شما در بازی می‌ شود. به طورکلی مزایای گروهی بازی کردن در فری فایر به شرح زیر است:

  • در هنگام بازی می توانید از هم گروهی های خود راهنمایی های زیادی را دریافت کنید.
  • جذابیت بازی فری فایر در هنگام انجام بازی به صورت گروهی افزایش می یابد.
  • در هنگام صدمه می توانید از هم گروهی های خود مراقبت کنید.
  • امکان صحبت کردن با هم گروهی ها در طول بازی وجود دارد.
  • استرس بازی گروهی به مراتب کمتر از بازی تک نفره است.
  • انجام بازی تیمی باعث دریافت حمایت از سوی هم گروهی هایتان می شود.

چنین مواردی باعث تمایل کاربران فری فایر به انجام بازی گروهی شده است. اگر شما هم می‌ خواهید از حمایت هم گروهی هایتان برخوردار شوید و در محیطی دوستانه به صورت گروهی بازی کنید، لازم است مراحل ذکر شده در سمت های قبلی را انجام دهید.

چه چیزی Free Fire را بسیار محبوب کرده است؟

فری فایر یک بازی خوب با بازیکنان زیادی است و بسیار سرگرم کننده می باشد. این یک بازی چند نفره آنلاین رایگان است که دارای ویژگی های جالب بسیاری مانند حالت ها و نقشه های مختلف است. در حالی که می توان آن را هم در رایانه شخصی و هم در دستگاه های اندرویدی بازی کرد. بازی فری فایر را نمی توان به صورت آفلاین بازی کرد، که ممکن است برخی از بازیکنان را ناامید کند.

محبوبیت Free Fire احتمالاً به دلیل محبوبیت بازی هایی مانند PUBG و Fortnite است. مانند این دو بازی قبلی، Free fire به یک پدیده چند نفره آنلاین جدید تبدیل شده است. این احتمال افزایش می ‌یابد که آن ها همچنان به اضافه کردن نقشه ‌ها و حالت ‌های جدید در به‌روزرسانی‌های آینده ادامه دهند، و همچنین به روش رایگان بازی که آن را در بین گیمرها بسیار محبوب می‌کند، پایبند باشند.

راهنمای خرید جم فری فایر

با توجه به این که برای دسترسی به قابلیت های بازی پرطرفدار فری فایر باید پول مخصوص این بازی را داشته باشید، از طریق دریافت گیفت کارت الماس و کسب امتیاز می توانید جم فری فایر بدست آورید. روش دیگر برای دست یابی به جک فری فایر، خرید جم فری فایر است. برای خرید جم فری فایر با آیدی نیز لازم است حساب بین المللی داشته باشید که با توجه به تحریمات ایران این امکان برای کاربران وجود ندارد. اگر می‌ خواهید به راحتی  جم فری فایر بدست آورید می توانید از طریق وب سایت آسان جم اقدام کنید. با خرید جم فری فایر از طریق آسان جم تنها مبلغ مربوط به جم و مقداری کارمزد را پرداخت خواهید کرد.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی نحوه بازی کردن دو نفره و تیمی در بازی فری فایر پرداختیم. بازی فری فایر به عنوان یک بازی آنلاین و پرطرفدار شناخته شده که  با انجام مراحل فوق می‌ توانید به صورت گروهی بازی کنید و از راهنمایی دوستان و هم گروهی هایتان نیز استفاده کنید. همچنین با وجود امکان خرید جم فری فایر با آیدی از طریق آسان جم می توانید قابلیت های این بازی را ارتقا دهید و با تجهیزات پیشرفته بازی کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله