آموزش تغییر اسم مستعار در فری فایر

در بازی فری فایر بازیکن یا گیمر برای زنده ماندن و بقای خود در بازی بایستی الماس های بیشتری بدست آورده و بسیار تلاش کند. در ابتدای ورود به بازی کاربران می بایست از یک نام مستعار برای ثبت نام استفاده کنند. معمولا به دلیل اشتیاق زیاد برای شروع بازی برخی از آن ها توجه زیادی به اسم انتخابی خود ندارند. اما بعد از مدت زمانی که در این بازی فعال بودند به دنبال راهی برای تغییر نام مستعار خود هستند که البته این کار پروسه چندان آسانی ندارد. خرید جم فری فایر با آیدی یکی از راهکارهای مناسب برای تغییر نام در این بازی است. در ادامه با راهنمای گام به گام تغییر نام مستعار در فری فایر آشنا می شویم.

اهمیت نام مستعار در فری فایر

بر خلاف تصور عده ای، انتخاب نام کاربری در برخی از بازی ها همچون بازی فری فایر از حساسیت زیادی برخوردار است و شما بعد از انتخاب و تایید نام کاربری خود، به راحتی قادر به تغییر این نام نیستید. بنابراین توصیه می شود در زمان ورود به بازی و حین ثبت نام، حتما نامی را انتخاب کنید که از هر نظر مورد پسندتان باشد. اما اگر به هر دلیلی تمایل داشتید تا این اسم مستعار را تغییر دهید، بایستی بدانید که این مسیر کمی پیچیده بوده و برای آن لازم است هزینه زیادی را در نظر بگیرید.

هزینه تغییر نام کاربری در فری فایر

برای دریافت کارت تغییر نام کاربری لازم است تعداد 390 الماس فری فایر هزینه کنید. از آن جایی که جمع آوری الماس در چنین بازی نیاز به تلاش زیادی دارد، بسیاری از افراد با خرید جم فری فایر این مسیر را برای خود هموار می کنند. انواع سایت جم فری فایر وجود دارند که می توانید از پک ها و مجموعه های آن ها استفاده کنید. در ادامه با روش انجام این کار به صورت گام به گام آشنا می شویم.

مراحل تغییر نام مستعار بازی فری فایر

برای تغییر نام مستعار بازی فری فایر دو راهکار تقریبا ساده وجود دارد. در روش اول همانطور که پیش از این اشاره کردیم، لازم است تا موجودی الماس شما به قدری باشد که بتوانید 390 جم یا الماس را برای تغییر نام از آن برداشت کنید. از این طریق امکان تغییر نام مستعار به هر نامی که تمایل دارید، وجود دارد. مراحل گام به گام برای استفاده از این روش به صورت زیر است:

        1. بازی نصب شده روی گوشی را اجرا کنید.
        2. وارد صفحه اصلی بازی شوید.
        3. به بخش پروفایل خود در بازی بروید.
        4. به قسمت سمت چپ، بالای صفحه بروید.
        5. صفحه ای جدید باز می شود که مشخصات شما در آن قرار دارد.
        6. در این صفحه آیکونی به نام ” Change name” مشاهده می کنید که زیر کادر نام فعلی شما قرار دارد.
        7. برای تغییر نام روی این آیکون کلیک کنید.
        8. حال می توانید در کادر ظاهر شده نام مستعار دلخواه خود را وارد کنید. مطمئن شوید که نام وارد شده صحیح و دقیقا همان چیزی است که می خواهید باشد.
        9. پس از اطمینان از نام انتخاب شده برای پرداخت 390 الماس لازم است تا کادر پایین آن را انتخاب کنید. از این طریق برنامه 390 الماس را از حساب شما برداشت کرده و نام شما به نام جدید تغییر پیدا می کند.

تغییر نام مستعار با خرید جم فری فایر

گاهی اوقات این امکان وجود دارد که تعداد الماس شما به حد نصاب برای تغییر نام کاربری نرسیده باشد. در چنین شرایطی سوال این است که آیا راهی برای تغییر نام وجود دارد؟ بله. خرید جم فری فایر با ایدی یکی از راهکارهایی است که معمولا در چنین مواقعی پیشنهاد می شود و اغلب کاربران از این روش به جای روش های سخت و پیچیده استفاده می کنند.

خرید جم فری فایر از سایت معتبر

برای خرید جم فری فایر می توانید به سایت های معتبر فعال در این حوزه مراجعه کنید. روش کار نیز بسیار آسان است. وارد سایت جم فری فایر شده و بعد از انتخاب حجم مورد نیاز جم و وارد کردن آیدی خود، بسته مورد نظر را تهیه کنید. به طور کلی فری فایر در حین بازی، مقداری جم به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد، اما این میزان جم برای تغییر نام مستعار شما کافی نبوده و تعداد آن نیز بسیار کم و محدود است.

در بسیاری مواقع سایت خود بازی به فروش جم فری فایر می پردازد که البته از آن جایی که امکان خرید مستقیم آن وجود ندارد، اکثر کاربران جم مورد نیاز خود را از دیگر سایت ها خریداری می کنند. هر کدام از انواع سایت جم فری فایر، بسته به تعداد جم موجود در هر پک، قیمت های متفاوتی را برای آن در نظر می گیرد. بنابراین شما می توانید براساس بودجه و نیاز خود اقدام به خرید جم فری فایر کنید.

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx