ترفندهای بازی کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز سال هاست که یکی از محبوب ترین بازی های صنعت گیم و به خصوص بازی های استراتژیک است. از آنجایی که بازیکنان در این بازی به رقابت با یک دیگر می پردازند و دائما به دنبال راهی برای ارتقاء سطح خود هستند، آموزش ترفندهای بازی کلش آف کلنز که در این مطلب به آن می پردازیم بسیار جالب توجه است.

بهترین ترفندهای بازی کلش آف کلنز

اگرچه بازی کلش آف کلنز بسیار ساده است و هر کسی قادر است در یک مدت کوتاه با آن آشنا شود، اما این سادگی برای همه است؛ بنابراین برای پیشرفت سریع تر در این بازی لازم است برخی ترفندهای بازی کلش آف کلنز را که ممکن است کسی به ما آموزش ندهد را یاد بگیریم. بهترین ترفندهای این بازی شامل موارد زیر خواهند بود:

·        ذخیره حداکثر جم در بازی

استفاده بهینه از جم های داخل بازی یکی از اصلی ترین ترفندهای بازی کلش آف کلنز می باشد. اولویت مصرف جم با خرید بیلدر یا کارگرهایی است که ساخت و سازها را انجام می دهند. این بخش از بازی بیشترین نقش را در افزایش سرعت پیشرفت بازیکن دارد. با توجه به اینکه هر بیلدر  نسبت به بیلدر قبلی نیازمند جم های بیشتری برای خرید است، ذخیره سازی هر جم از ارزش بالایی برخوردار است.

بنابراین توصیه می کنیم برای افزایش سرعت حرفه ای خود در بازی کلش آف کلنز، جم های خود را بیهوده خرج نکنید و در صورت لزوم حتی جم بخرید. همچنین برای خرید جم کلش می توانید از طریق وب سایت آسان جم اقدام کنید.

·        قلعه را همیشه در مرکز چیدمان پایگاه خود قرار دهید

یکی از بدوی ترین ترفندهای بازی کلش آف کلنز که مربوط به ساختار دفاعی است، قرار دادن قلعه در مرکزی ترین قسمت چیدمان دفاعی است. در این قلعه سربازان قرار دارند و می توانند در آخرین مراحل به خوبی از کل سیستم دفاع کنند؛ اما با قرار دادن قلعه در معرض حمله، دشمن قادر است ابتدا قلعه و بازیکنان آن را نابود کرده و بعد تمام اجزای دفاعی را به راحتی از کار بیاندازد.

·        مداوم تمرین کنید

قسمتی از بازی که می توان گفت تقریباً آفلاین است، برای بازیکنانی که تازه کار هستند بهترین گزینه است. بازیکنان می توانند با تمرین در این قسمت از بازی هم حمله در شرایط و سیستم های دفاعی مختلف را به خوبی یاد بگیرند و هم منابع مورد نیاز خود برای پیشرفت را به دست آورند. علاوه بر این باید گفت که تجربه ثابت کرده بازیکنانی که تجربه بیشتری در بازی دارند، معمولاً سرعت پیشرفت بیشتری نیز به دست آورند.

·        به سرعت بازی را شروع کنید

زمانی که با دفعات بیشتری بازی می کنید، احتمال به دست آوردن شیلد (سپر) رایگان برای شما بیشتر است. در این صورت دشمنان نمی توانند زمانی که آنلاین نیستید به شما حمله کنند و منابعتان را غارت کنند. علاوه بر این اگر بتوانید بدون ترس هر زمانی که وقت کافی داشتید بازی را شروع کنید، قادر خواهید بود که منابع خود را برای پیشرفت و توسعه بازی صرف کنید.

·        سعی کنید بیشتر از سربازان ارزان استفاده کنید

اگرچه بازیکنان گران قیمت کارایی و قابلیت های بیشتری دارند اما بسیار گران  هستند؛ همچنین این سربازان معمولاً فضای بیشتری اشغال می کنند و شما نمی توانید تعداد بالایی از آنها را در حملات خود هدایت کنید. شما باید چینش سربازان خود را بر اساس استراتژی حمله، نوع سیستم دفاعی دشمن و راحتی خود تنظیم کنید. البته ترفند اصلی بازی این است که به صورت ترکیبی از سربازان سبک و سنگین استفاده کنید.

·        استفاده درست از طلسم ها را فراموش نکنید

طلسم ها یا اسپل ها جزء گران قیمت ترین و کاربردی ترین اجزای بازی کلش آف کلنز هستند. هر کدام از این طلسم ها کارایی خاص خود را دارند و استفاده به موقع از آنها می تواند نقش بالقوه ای در حملات و به دست آوردن حداکثر منابع ایفا کند. از مهم ترین طلسم های کلش آف کلنز می توان به طلسم های خشم و شفابخش اشاره کرد.

·        استفاده از Army campهای در حال ارتقا

یکی از ناب ترین ترفندهای بازی کلش آف کلنز که هر کسی از آن استفاده نمی کند، استفاده از آرمی کمپ هایی است که در حال ارتقا هستند. سعی  کنید در هنگام استفاده از Army camp ابتدا بازیکنان سبک را در کمپ های مختلف تقسیم کنید و بعد بازیکنان سنگین تر را بسازید.

blank

·        حداکثر استفاده از ویژگی NEXT

زمانی که می خواهید به سیستم دفاعی یک بازیکن حمله کنید، باید به میزان منابع و قدرت دفاعی آن توجه ویژه ای داشته باشید. استفاده از ویژگی NEXT به شما کمک می کند بهترین قلعه را برای جمع آوری منابع و البته جام (کاپ) انتخاب کنید.

·        به راه های ورود مپ و چینش دیوارها توجه کنید

همانطور که در قسمت های قبلی نیز اشاره کردیم، در هنگام حمله توجه به سیستم دفاعی و چینش مپ از اهمیت بالایی برخوردار است. گاهی بازیکن متوجه می شود که یک راه ورود برای کل مپ وجود دارد. در اغلب موارد این راه های ورودی تله هایی هستند که تلفات زیادی را به سربازان شما وارد می کنند. بنابراین همیشه به یاد داشته باشید که از برخی سربازان سبک و کم ارزش برای دفع خطر تله ها بهره ببرید.

برای رشد سریع تر در بازی کلش آف کلنز از چه روش هایی استفاده کنیم؟

علاوه بر ترفندهای بازی کلش آف کلنز که در این مقاله که در سری مقاله های آموزش کلش آف کلنز با آنها آشنا شدیم، برخی تکنیک های دیگر مثل توجه به قلعه (Clan Castle) دشمن، ذخیره جادوها، توجه به سربازانی که با دارک اکسیر ساخته می شوند، بستن فضاها در هنگام حمله، کمک گرفتن از سایر بازیکنان قبیله (Clan) برای اهدای سرباز نیز با اهمیت هستند.

اما در صورتی که قصد دارید به صورت کاملاً حرفه ای کلش آف کلنز بازی کنید، توصیه می کنیم خرید جم ( الماس) و همچنین کمک گرفتن از بازیکنان با تجربه را دست کم نگیرید.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله