ترفندهای پیشرفت در بازی کلش رویال

کلش رویال یکی از بازی های مهیج و آنلاین در جهان بوده که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. در واقع برای پیشرفت در این بازی، باید ترفندها و روش های حرفه ای را یاد گرفته و در بازی به کار ببرید. بنابراین با خرید جم کلش رویال می توانید تجربه ای تازه از یک بازی آنلاین را در محیط رقابتی داشته باشید.

روش های پیشرفت در بازی کلش رویال

1- نحوه استفاده از کارت ها:

استفاده از کارت ها و ارتقا آنها یکی از روش های پیشرفت در کلش رویال است. اینکه بهتر است چه کارتی را ابتدا ارتقا دهید، یکی از ساده ترین راهکارها برای اولویت بندی کارت ها است. اگر برای خرید طلا در بازی از جم کلش رویال استفاده کرده اید، از امکانات بیشتری برای ارتقاء نیروهای خود نیز بهره مند خواهید شد.

2- ارتقا نیروها در بازی کلش رویال:

هنگام صعود به مراحل بالاتر، برای کسب امتیاز بیشتر و پیشرفت در بازی کلش رویال بهتر است نیروهای خود را توسط طلاهایی که در صندوقچه ها بدست آورده اید، ارتقا دهید. همچنین برای اینکار اولویت بندی کنید تا نیروهایی که از آنها استفاده نکرده اید نیز به روز شوند؛ اینکار علاوه بر افزایش قدرت، سبب استفاده از استراتژی های خفن بازی کلش رویال بسیاری نیز می شود.

3- استراتژی چند نفره:

از دیگر ترفندهای حرفه ای شدن و پیشرفت در بازی کلش رویال، نحوه چیدمان استراتژی چند نفره است. برای این کار بهتر است از استراتژی حملات چند نفره برای مقابله با حریف استفاده کنید. این کار در هنگام صعود به مراحل بالاتر و سخت تر شدن آن پیشنهاد می شود. برای استفاده از این ترفند باید پس از فعالسازی اکسیرها، نیروهای خود را با ترکیب مناسب وارد زمین کنید.

4- استفاده از صندوق ها و جواهرات:

از دیگر نکاتی که برای پیشرفت در بازی باید در نظر بگیرید، نحوه استفاده از صندوق ها و محتویات داخل آن است. همانطور که میدانید صندوق های کلش رویال پس از مدت کوتاهی باز خواهند شد، اما اگر می خواهید هر چه سریعتر آنها را باز کنید؛ باید از جم کلش رویال استفاده کرده تا بلافاصله آنها را باز کنید. همچنین با کسب امتیازات و موفقیت های بیشتر هنگام صعود مراحل، می توان به جواهرات نیز دست پیدا کرد. بهتر است باز کردن صندوق های بزرگ را که به 8 ساعت زمان و یا بیشتر نیاز دارند، را به ساعات آخر شب موکول کنید. این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان، باعث افزایش سرعت پیشرفت در بازی کلش رویال نیز می شود.

5- بدست آوردن منابع مهم در بازی کلش رویال:

از جمله مهمترین فاکتورهای پیشرفت در بازی کلش رویال، بدست آوردن منابع می باشد. چهار منبع مهم عبارتند از طلا، اکسیر، جم (الماس) و اکسیر سیاه که بواسطه آنها می توان به راحتی به مراحل بالاتر صعود کرد. دو راه برای بدست آوردن این منابع وجود دارد که شامل خرید جم کلش رویال از سایت ها معتبر و غارت منابع حریفان در این بازی است.

    • الماس: خرید جم کلش رویال از سایت های معتبر، یکی از روش های معمول برای پیشرفت و استفاده از امکانات متنوع در بازی است. با خرید جم (الماس)، قادر به ساخت و ساز ساختمان ها و سرباز با سرعت بالاتری خواهید بود. این کار باعث بالا رفتن سطح شما در بازی خواهد شد. همچنین برای کسب الماس رایگان در بازی، باید تمام موانع در بازی را از بین ببرید.
    • طلا: از دیگر منابع مهم در بازی است که به وسیله آن می توانید برای دهکده خود دیوار بسازید. به علاوه می توانید تولید کننده اکسیر و ساختمان های دفاعی برای مقابله با حریف بسازید. برای بدست آوردن طلا کافیست معدن طلای خود را بسازید و یا منابع حریف را غارت کنید.
    • اکسیر: ارتقا ساختمان ها و به روز رسانی سربازان توسط منابع اکسیر قابل انجام خواهد بود. روش های بدست آوردن اکسیر نیز شامل استفاده از تولید کننده اکسیر و یا غارت آن از منابع دهکده های حریف می باشد.
    • اکسیر سیاه: برای غیر عادی جلوه دادن و افزایش توانمندی های سربازان از این منبع استفاده می شود.

روش های پیشرفت در کلش رویال برای مبتدی ها:

افرادی که به تازگی وارد بازی کلش رویال شده اند، ممکن است برای صعود به مراحل بالاتر و مقابله با حریف به روش های زیر نیاز پیدا کنند:

1- به کارگیری صحیح نیروها:

در هنگام شروع بازی باید ابتدا یک گروه از نیروهای بالانس شده را انتخاب کنید. بنابراین نباید از نیروهای قوی که به اکسیر زیاد نیاز دارند، استفاده کنید. همچنین بهتر است در کارت های خود از نیروهایی با هزینه کم و سرعت بالا استفاده کنید.

2- تمرکز در هنگام بازی:

از دیگر روش های موفقیت برای افراد مبتدی در بازی کلش رویال، داشتن تمرکز در هنگام بازی است. ممکن است حریف در بازی با فرستادن شکلک و تخریب یکی از برج های شما، تمرکز شما را بهم زند. به همین دلیل سعی کنید با تمرکز و آرامش بازی کنید، زیرا از دست دادن تمرکز به معنای قبول باخت خواهد بود.

3- استفاده از وقت های اضافه:

از دیگ نکات مهم در بازی کلش رویال، استفاده درست از نیروها در لحظات پایان بازی است. به عنوان مثال در یک دقیقه آخر بازی، نباید تمام نیروهای خود را به جلو بفرستید. همچنین باید مدیریت نیروهای خود را با توجه به تعداد برجک های سالم، حریف و برجک پادشاهی در نظر بگیرید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله