بهترین تنظیمات دوربین یا اسکوپ پابجی موبایل

در این آموزش قصد داریم نحوه تنظیمات دوربین یا اسکوپ پابجی موبایل را آموزش دهیم. اگر در زمینه تنظیم دوربین این برنامه مشکل دارید؛ در ادامه آموزش با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای خرید یوسی پابجی موبایل از طریق آسان جم اقدام کنید.

چگونه دوربین یا اسکوپ پابجی موبایل را تنظیم کنیم؟

تنظیمات دوربین، در نحوه بازی و نتیجه آن تاثیر زیادی دارد. در قسمت Basic تنظیمات، سه مورد از تنظیمات که به حالت غیر فعال یا Disable هستند را باید به حالت فعال یا Enable تغییر دهید. برای تنظیم دوربین یا اسکوپ باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

۱) در ابتدا گزینه Quick scope switch را که این امکان را به ما می دهد تا در هنگام بازی بتوانیم اسکوپ های خود را سوئیچ کنیم؛ از حالت غیر فعال به فعال تغییر دهید.

۲) با فعال کردن این گزینه، به راحتی با دو کلیک یا همان لمس می توانید از اسکوپ هایی که برداشته بودید؛ استفاده کنید.

۳) سپس گزینه Peek fire را از حالت غیر فعال به فعال تغییر دهید.

۴) با فعال شدن این گزینه، زمانی که در پشت سنگر، دیوار، درخت یا هر چیز دیگری استتار کرده اید؛ می توانید سرتان را به این طرف و آن طرف برده و همه چیز را تحت نظر بگیرید.

۵) گزینه آخر که باید آن را فعال کنید؛ Peek & open scope می باشد. با فعال شدن این گزینه، می توانید زمانی که در استتار هستید؛ اسکوپ های خود را باز کنید. این گزینه بسیار مهم و کاربردی می باشد.

با فعال شدن این گزینه ها شما می توانید که دوربین و اسکوپ خود را تنظیم کنید و بازی بهتری داشته باشید. اگر شما هم قصد دارید سلاح های بیش تری برای بازی داشته باشید؛ می توانید از طریق یوسی پابجی از آسان جم، پول درون برنامه ای بازی خود را افزایش دهید. سپس بهترین اسلحه ها را از فروشگاه پابجی موبایل تهیه کنید.

تنظیم تیراندازی و تاثیر آن در تنظیم اسکوپ

زمانی تنظیم دوربین و اسکوپ در پابجی موبایل کامل می شود که شما در هنگام تیراندازی، کم ترین لرزش را داشته باشید و بتوانید به درستی به هدف بزنید.

۱) برای این کار باید در ابتدا از قسمت تنظیمات به منوی Sensitivity وارد شوید. باید این نکته را یادآور شویم که انواع اسکوپ وجود دارد که برای هر کدام، یک تنظیمات متفاوت است. در این مقاله به تنظیمات اسکوپ های چهار و شش می پردازیم.

۲) پس از رفتن به منوی Sensitivity، در سربرگ ADS Sensivity، مقدار 4x AC06 Scope vss را در عدد 28 برای اسکوپ 4 تنظیم می کنیم. با تنظیم روی این عدد در زمان تیراندازی، دوربین شما دچار کم ترین لرزش می شود.

۳) برای اسکوپ 6 نیاز به تنظیمات زیادی نیست و فقط کافی است که در زمان تیراندازی از روش های خوبی استفاده شود. در صورتی که اسکوپ 6 ندارید؛ می توانید با خرید یوسی پابجی موبایل از راه های متفاوت، اقدام به تهیه انواع اسلحه با اسکوپ های متفاوت کنید.

۴) هنگام تیراندازی در اسکوپ 6، ابتدا غلطک کناری آن را از 6 به 3 رسانده و سعی کنید در هنگام تیراندازی، آن را خم نگه دارید. با رعایت این دو نکته که ذکر شد؛ مشکل شما در استفاده از اسکوپ 6 حل می شود.

خرید یوسی بهترین گزینه برای خرید انواع سلاح ها و دیگر تجهیزات در بازی می باشد. به گونه ای که شاید ارتقا پول درون برنامه ای کمی زمان بر بوده، ولی یوسی پابجی می تواند کار شما را آسان تر کند.

با این تنظیمات، پیروز مسابقه شو!

۱) روی دکمه تنظیمات در گوشه پایین سمت راست صفحه، برای تنظیمات اسکوپ در پابجی موبایل کلیک کنید.

۲) بین تنظیمات Audio و Pick UP، تنظیمات اسکوپ در دسترس است.

۳) در اینجا می توانید سبک خط کش برای Red Do Sight، No Scope و Canted Sight را انتخاب کنید. علاوه بر آن می توانید رنگ نقاط هدف x2، Holographic Sight و x3 را انتخاب و تنظیم کنید. هشت رنگ و چهار سبک crosshair نیز برای انتخاب بازیکنان وجود دارد.

۴) یکی دیگر از کارهایی که در این بخش می توانید انجام دهید؛ فعال یا غیر فعال کردن Quick Scope Switch می باشد. این ویژگی به بازیکنان امکان تغییر سریع اسکوپ را می دهد. به صورتی که برای تغییر اسکوپ، دیگر نیازی به رفتن به کوله پشتی را ندارید. پس برای بهترین تنظیمات اسکوپ در پابجی موبایل، این ویژگی مفید و راحت را باید فعال کنید.

کنترل ها

برای بازی بهتر و کسب پیروزی های بیش تر، باید دکمه اسکوپ را برای بهترین کنترل ها تنظیم کنید. برای این کار باید به بخش تنظیمات کنترل برنامه بروید. در این قسمت می توانید دکمه اسکوپ را روی Classic mode و Area mode تنظیم کنید. پس از آن برای تنظیم دکمه اسکوپ برای هر دیدگاه و حالت بازی، به این بخش از تنظیمات می روید. بهتر است که دکمه اسکوپ را در لبه های سمت چپ یا راست قرار دهید تا دسترسی به آن راحت تر باشد.

سپس با کشیدن میله ها، می توانید اندازه دکه و شفافیت آن را تنظیم کنید. بازیکنان حرفه ای معمولا ترجیح می دهند اندازه دکمه را بزرگ و شفافیت آن را پایین بیاورند. در این صورت دسترسی به آن راحت تر است و دشمنان را به راحتی تشخیص می دهند.

حساسیت

داشتن بهترین حساسیت اسکوپ در بازی پابجی موبایل، بسیار حائز اهمیت است. تنظیم حساسیت اسکوپ می تواند سرعت و نوسان گرافیک را زمانی که بازیکنان به اطراف نگاه می کنند؛ تحت تاثیر قرار دهد. ایده آل ترین تنظیمات برای بازیکنان، تنظیمات پیش فرض است. در این تنظیمات پیش فرض، حساسیت دوربین برای FPP باید 70 تا 75 درصد و برای TPP باید 95 تا 100 درصد باشد. با این حال بر اساس اتصال اینترنت، سرعت دستگاه و تنظیمات ترجیحی بازیکن می توانید این تنظیمات را تغییر داده و تنظیمات اسکوپ خود را داشته باشید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله