بهترین تنظیمات بازی پابجی موبایل

اگر می خواهید بازی پرطرفدار پابجی موبایل را به صورت حرفه ای و اصولی دنبال کنید، اولین چیزی که به آن احتیاج دارید تنظیمات مناسب بازی است. البته پس از آن برای رقابت با سایر بازیکنان حرفه ای احتمالاً به خرید یوسی نیز احتیاج خواهید داشت. در ادامه با ما همراه شوید تا به صورت ساده و کاربردی بهترین تنظیمات و ترفندهای شگفت انگیزی بازی پابجی موبایل را مورد بررسی قرار دهیم.

منظور از بهترین تنظیمات پابجی موبایل چیست؟

تنظیمات پیش فرض بازی پابجی به گونه ای است که بازیکنان صرفا بازی کردن را یاد بگیرند؛ اما اگر بخواهید یک بازیکن تمام عیار در بازی پابجی باشید، حتماً باید تنظیمات آن را مطابق نیاز خود تغییر دهید. اعمال تغییرات جدی در تنظیمات پابجی به واسطه سبک بازی شما صورت می گیرد و می توان گفت که تنظیمات استانداردی برای همه بازیکنان وجود ندارد. اما اگر به بخش تنظیمات رفته باشید و احیاناً در زبان انگلیسی حرفه ای نباشید کمی گیج می شوید.

بهترین تنظیمات بازی پابجی همان است که شما می توانید بهترین بازی را با آن تجربه کنید. بنابراین توجه داشته باشید که اگر توصیه یا پیشنهادی را نیز دریافت می کنید، حتماً  به تناسب آن با سبک بازی خود دقت کنید. همچنین برای تجربه لذتبخش بازی، بهتر است با خرید یوسی پابجی موبایل امکانات و تجهیزات خود را افزایش دهید و اجزای بازی را مطابق میل خودتان شخصی سازی کنید. همچنین می توانید با آموزش ترفندهای شگفت انگیز بازی پابجی، یک بازی آنلاین با سبک بقا را به صورت حرفه ای تجربه کنید.

بهترین تنظیمات بازی پابجی موبایل کدام است؟

در ادامه بخش های مختلف تنظیمات پابجی را بررسی می کنیم تا شما عزیزان بتوانید مناسب ترین تنظیمات را انتخاب کنید:

کنترل و دکمه ها (Controls and Vehicle)

در این بخش شما می توانید تنظیمات دکمه ها و کنترلرهای مختلف بازی را شخصی سازی کنید؛ اندازه و محل قرارگیری دکمه هایی مثل دکمه شلیک، سوار شدن ماشین، باز شدن درب، استفاده از تجهیزات و … از این طریق تنظیم می شوند. شما می توانید رانندگی را از حالت دستی به حالت خودکار تغییر دهید تا با تکان دادن گوشی فرمان را بچرخانید.

تنظیمات پایه (Basic)

در بخش تنظیمات پایه چند تنظیمات مهمی وجود دارد که بر عملکرد بازیکن موثر است. به عنوان مثال با فعال کردن Aim Assist اسلحه به صورت خودکار به دنبال دشمن می رود. همچنین در بخش Peak and Fire می توانید با زاویه دادن به اسلحه محل پناه گرفتن دشمنانتان را ببنید. توجه داشته باشید که خرید یوسی پابجی با ارتقا سطح تسلیحات و تجهیزات شما می تواند تنظیمات بازی را برای شما آسان تر کند.

اگر قصد دارید یک بازی تمام عیار را در پابجی به اجرا در آورید، لازم است ترفندهای شگفت انگیز بازی پابجی موبایل را بیاموزید. یکی از این ترفندها تنظیمات پایه بر اساس نحوه بازی خودتان است. در قسمت تنظیمات پایه موارد زیر مورد توجه قرار می گیرد:

        • باز کردن خودکار درها (Auto- Open Doors)
        • رقص های بازی (Play emotes)
        • دنبال کردن خودکار یار در پروازها
        • استفاده خودکار از زره (Armor) و سایر تجهیزات در زمان کاهش جان تا 25%
        • افکت های آسیب به دشمنان
        • تنظیمات سکانس لحظه مرگ

گرافیک

گرافیک بازی پابجی در ارتباط مستقیم با هیجان آن می باشد. شما باید سطح گرافیک بازی را مطابق با قدرت سخت افزاری موبایلتان تنظیم کنید تا هم بهترین کیفیت را مشاهده کنید و هم از لگ ها خودداری کنید. پنج سطح گرافیک بازی پابجی از پایین به بالا شامل:

        • Smooth
        • Balanced
        • HD
        • HDR
        • Ultra HD

معمولاً گوشی های رده بالا قابلیت اجرای سطحی مثل HDR یا Ultra HD را دارند و گوشی هایی با سخت افزار ضعیف تر باید از گرافیک پایین تری استفاده کنند تا بازی را روان اجرا کنند.

حساسیت (Sensitivity)

حساسیت همان میزان تکان خوردن کاراکتر و اسلحه او با تکان دادن کنترلر بازی است. این فاکتور لگد اسلحه را تنظیم می کند و به طور کلی در چهار حالت قابل تنظیم است. توصیه می شود که اسلحه مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید و به صورت اختصاصی حساسیت متناسب با آن را تنظیم کنید.

با خرید یوسی می توانید اسلحه های تقویت شده ای تهیه کنید که علاوه بر ظاهر، عملکرد بهتری دارند و سطح بازی شما را ارتقا می دهند.

برداشتن (Pick Up)

در این بخش برداشتن خودکار اسلحه و تجهیزات فعال یا غیر فعال می شود؛ به طوری که با قرار گرفتن روی اسلحه ها، کاراکتر به صورت خودکار اسلحه را بر می دارد. همچنین می توانید برداشتن تجهیزاتی مثل کیف، نارنجک و … را در این قسمت تنظیم کنید.

دوربین اسلحه (Scope)

در این بخش شما می توانید دوربین های مختلف اسلحه ها مثل بدون دوربین، نقطه زن، هولوگرافیک، رفلکس، دو برابر و سه برابر را تنظیم کنید. رنگ نقطه شلیک و اندازه دوربین را شخصی سازی کنید و دقیق تر هدف بگیرید. برای اینکه بتوانید بهتر تیراندازی کنید، باید در قسمت حساسیت نیز، دوربین را به درستی تنظیم کنید. به عنوان مثال بهتر است حساسیت دوربین هولوگرافیک در 50% و و دوربین دو برابر در 25% تنظیم شود.

 

چگونه پابجی را به صورت حرفه ای بازی کنیم؟

برای آنکه در بازی پابجی حرفه ای شوید باید چند عامل را در کنار یک دیگر بررسی کنید. تجربه شما در بازی، نحوه تنظیمات، ترفندها و تکنیک هایی که استفاده می کنید و مهم تر از همه تجهیزاتی که در اختیار دارید بر عملکرد شما در این بازی موثر است. بنابراین اولین اقدامی که اغلب بازیکنان برای حرفه ای شدن در بازی انجام می دهند خرید یوسی پابجی است تا بتوانند از تجهیزات و سلاح های قدرتمند بهره ببرند.

در کنار خرید یوسی توصیه می کنیم حتماً تکنیک های جدید بازی پابجی را مطالعه کنید تا و در حین بازی سعی کنید سرعت دستان خود را افزایش دهید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله