بازیابی اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون داشتن ایمیل

بازی کالاف دیوتی موبایل که اکتبر 2019 برای اولین بار منتشر شده و در همین مدت زمان کوتاه توانسته محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند و به یکی از پرطرفدار ترین بازی های موبایلی تبدیل شود. این بازی یک هفته بعد از انتشار به 100 میلیون دانلود رسید. بازیکنان می توانند با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در این رقابت ها شرکت کنند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

روشی برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل

اگر گیمر حساب های فیس بوک یا گوگل پلی خود را قبلا به کالاف دیوتی موبایل مرتبط کرده باشد، این روش برای او مناسب می باشد. اگر بازیکن حساب های رسانه های اجتماعی خود را با کالاف مرتبط کرده باشد، پیشرفت بازی او به صورت دوره ای با آن حساب به روز می شود؛ بنابراین، حتی اگر به طور ناگهانی برنامه خود را حذف کند، به احتمال زیاد می تواند تمام پیشرفت خود را بازگرداند. همین امر در مورد تغییر به دستگاه جدید هم صدق می کند.

اگر گیمر از ورود مهمان خود استفاده می کند، این روش برای او مناسب نمی باشد. بنابراین برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل می توانید به سراغ روش های دیگری که در زیر ذکر شده است بروید. در مطلب زیر مراحلی است که شما باید انجام دهید:

        • در ابتدا به تنظیمات تلفن همراه خود بروید.
        • روی قسمت MY Apps کلیک کنید؛ پس از ورود به آنجا، گزینه COD Mobile  را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
        • به پایین اسکرول کنید و تمام اطلاعات کاربری خود را خواهید دید.
        • تمام داده های حافظه پنهان و تمام داده های کاربر را پاک کنید و از تنظیمات تلفن همراه خود خارج شوید.
        • اکنون COD Mobile را حذف کنید.
        • سپس به پلی استور رفته و دوباره آن را نصب کنید.
        • وقتی به شما امکان استفاده از حساب های رسانه های اجتماعی داده شد، Facebook Login یا   Google Play Login  را انتخاب کنید(هر حسابی که قبلا پیوند داده اید)

هنگامی که کالاف دیوتی با موفقیت حساب شما را پیوند داد، به طور خودکار تمام پیشرفت های قبلی را دانلود می کند. گیمر های کالاف دیوتی موبایل با خرید سی پی می توانند در چالش های این بازی شرکت کنند.

جلوگیری از گم شدن حساب کالاف دیوتی موبایل

هنگامی که بازیکن جدید برای اولین بار وارد بازی میشود، این گزینه ها را دریافت می کند که به عنوان مهمان بازی کند یا از ورود به سیستم فیس بوک یا ورود به سیستم گوگل پلی استفاده کند. بسیاری از گیمر های تازه وارد به گزینه ها توجه نمی کنند و برای ورود به سیستم مهمان می روند. این اولین اشتباه بزرگی است که در بازی کالاف دیوتی انجام می دهند.

هنگامی که بازیکنی از گزینه ورود مهمان استفاده می کند، اگر اطلاعات بازی به نحوی حذف شود یا بازی را دوباره نصب کند، تمام سی پی کالاف و پیشرفت های خود را کاملا از دست خواهد دهد. در این صورت بازیکن نمی تواند حساب قدیمی خود را بازیابی کند. هر کاری که برای بازیابی انجام دهد، پیشرفت برای همیشه از بین می رود؛ بنابراین، ابتدا باید از فیس بوک یا گوگل پلی برای محافظت از پیشرفت خود استفاده کند. در نتیجه، اگر بازیکن بازی را دوباره نصب کند، داده ها ذخیره می شوند و می تواند به حساب قدیمی خود وارد شوند و برای ادامه چالش ها، می تواند با خرید  CPکالاف دیوتی موبایل به بازی ادامه دهد.

چگونه حساب از دست رفته را در کالاف دیوتی موبایل بازیابی کنیم؟

بازیکنان حتی اگر گوگل پلی یا لاگین فیس بوک داشته باشند در برخی موارد نادر، اطلاعات حساب خود را از دست خواهند داد. گیمر باید با پشتیبانی Activision تماس بگیرد. در این صورت، پشتیبانی اطمینان حاصل می کند که شخصی که به دنبال بازیابی اطلاعات است، مالک واقعی است و سپس اقدام به بازیابی می کند؛ بنابراین بازیکنان برای اثبات هویت حساب خود باید مدرکی داشته باشند. اگر جز افرادی هستید که پس از ورود به فیس بوک یا گوگل پلی حساب COD Mobile خود را از دست داده اند، می توانید با پشتیبان ها در تماس باشید. توصیه می کنیم با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، برای کسب امتیاز بیشتر در بازی اقدام کنید و سی پی کالاف  بیشتری را کسب کنید.

مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های بازی کالاف دیوتی موبایل

از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های بازی کالاف دیوتی موبایل می توان موارد زیر را عنوان نمود:

        • نقشه های مختلفی در این بازی است که هیجان بسیار زیادی برای کسب سی پی کالاف به وجود می آورند.
        • بازیکنان می توانند با دوستان خود رقابت داشته باشند و با خرید cp کالاف دیوتی موبایل جایزه های دسته جمعی بیشتری دریافت کنند.
        • گیمر ها می توانند در حالت های مختلف چند نفره بازی کنند.
        • بازیکن می تواند انواع سلاح ها، لوازم و مهارت ها را به دست آورد و آن ها را سفارش سازی کند.
        • شخصیت های مختلفی در بازی وجود دارد و بازیکن می توان به صورت قبیله ای بازی کند.

نتیجه گیری

اکنون می دانید که چگونه برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل اقدام کنید. قبل از ورود به بازی، به شما توصیه می کنیم که به  نکات بالا برای جلوگیری از، از دست دادن حساب کالاف دیوتی خود توجه کنید و همچنین می توانید برای رسیدن به مراحل بالاتر و کشیدن خود به چالش ها در این بازی و کسب امتیاز بیشتر به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل بپردازید.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله