چرا بازی کالاف دیوتی موبایل بالا نمیاد؟

بالا نیامدن بازی کالاف دیوتی، یکی از مشکلات رایجی است که معمولاً گیمر ها بعد از دانلود و نصب این بازی با آن روبرو می شوند. در این مطلب قصد داریم درباره این مشکل و راه حل های آن صحبت کنیم.

نصب و تنظیمات بازی

بعد از دانلود و نصب بازی کالاف دیوتی، گیمر ها مشکلات مختلفی را تجربه می کنند. برای حل این مشکل، قبل از هر چیزی لازم است که مراحل نصب بازی روی موبایل به درستی انجام شود. به همین جهت، لازم است که فایل بازی از یک منبع معتبر دانلود و نصب شود. در مرحله دوم این فایل فشرده شده و بعد از اینکه پوشه shooter.callofduty.activisaion.com.obb/Android در حافظه داخلی موبایل کپی شد، می توان بازی را اجرا کرد.

گرچه بیشتر اوقات می توان این بازی را بدون هیچ مشکلی اجرا کرد، اما گاهی هنگام اجرا، بازی روی 99 درصد لود باقی مانده و نمی توانیم وارد محیط بازی شویم. با استفاده از برنامه های DNS می توان این مشکل را حل کرد. تغییر DNS با استفاده از برنامه های ساده ای مثل 1.1.1.1 انجام می شود. کاربران بازی کالاف دیوتی می توانند این نرم افزار را روی گوشی خود نصب کرده و بعد از اجرای آن، به راحتی وارد محیط بازی شوند. همچنین با خرید CP کالاف دیوتی موبایل میتوانید به امکانات بیشتر نیز دست پیدا کنید.

دلایل باز نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل

        • عدم اتصال به سرور: گاهی باز نشدن بازی کالاف دیوتی به خاطر عدم اتصال آن به سرور است. این اتفاق گاهی بخاطر وجود اختلال در سرور های بازی رخ داده و برای حل آن باید کمی صبر کنید تا عدم اتصال بازی توسط کمپانی سازنده بازی برطرف شود. اگر هنگام اجرای بازی با اروری مانند please try again روبه رو شدید، کافی است کمی صبر کنید تا مشکل به طور خودکار توسط کمپانی حل شود؛ اما اگر بعد از چند ساعت انتظار همچنان مشکل برطرف نشد، باید دلایل دیگر را بررسی کنید.
        • مشکلات مربوط به سرور: اگر این مشکل ناشی از عدم اتصال بازی به سرور نبود، باید در گوگل پلی یا پلی استور این برنامه را سرچ کرده و به روز ترین نسخه آن را نصب کنید
        • ضعیف بودن سرعت اینترنت: کالاف دیوتی موبایل یک بازی آنلاین و سنگین است که برای اجرا نیاز به اینترنت پر سرعت دارد؛ بنابراین اگر سرعت اینترنت شما ضعیف باشد، در اجرای آن با مشکل روبرو خواهید شد.

باگ های مربوط به بازی: گاهی مشکل باز نشدن بازی کالاف دیوتی ناشی از باگ های خود نرم افزار است که در این صورت باید این برنامه را بسته و کش آن را از حافظه موبایل پاک کنیم.

        • مشکلات Coding: اگر بازی به خاطر مشکلات Coding باز نشد، بهتر است که بازی را به روز رسانی کنید تا بتوانید وارد محیط بازی شوید.
        • خرید سی پی در بازی کالاف دیوتی نیز به شما امکانات بسیار زیادی میدهد.

راه حل مشکل باز نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل

توقف اجباری برنامه

برای حل این مشکل می توانید بازی را ببندید، وارد قسمت Settings شده و سپس با انتخاب گزینه Apps، بخش Force stop را انتخاب کنید. بعد از انجام این مراحل، یک بار گوشی را ریستارت کرده و بعد از روشن شدن گوشی، با موفقیت وارد بازی شوید.

بروزرسانی بازی کالاف

یکی دیگر از روش های رفع مشکل باز نشدن بازی کالاف دیوتی این است که بازی را بروزرسانی کنید. برای انجام این کار باید نام بازی را در پلی استور یا گوگل پلی سرچ کنید و بعد از بروزرسانی بازی و خرید سی پی می توانید با موفقیت وارد محیط بازی شده و از آن لذت ببرید.

سرعت اینترنت

دلیل بسیاری از مشکلاتی که در بازی کالاف دیوتی و دیگر نرم افزار ها اتفاق می افتد، به سرعت اینترنت مربوط می شود. به همین جهت لازم است که اینترنت خود را چک کنید. برخی از بازی های آنلاین با حجم سنگین، نیاز به اینترنت قوی دارند و کالاف دیوتی نیز جرو این بازی ها محسوب می شود.

پاکسازی کش برنامه

یک روش دیگر برای حل مشکل بیرون پریدن از بازی کالاف دیوتی موبایل این است که کش برنامه را پاک کنید. برای انجام این کار ابتدا باید وارد قسمت تنظیمات گوشی شده و سپس با وارد شدن به بخش Apps، برنامه Call of Duty Mobile را پیدا کنید. در مرحله بعد باید روی آیکون بازی کلیک کرده و وارد بخش Storage شوید و سپس گزینه Clear cache را انتخاب کنید. کمی صبر کنید تا حافظه کش بازی از روی گوشی پاک شود و پس از ریستارت کردن گوشی، مجدداً وارد بازی شوید.

حذف نصب برنامه

یک روش دیگر برای حل مشکل باز نشدن بازی Call of duty موبایل این است که بازی را حذف کرده و دوباره نصب کنید. برای انجام این کار باید به اپل استور یا گوگل پلی بروید. بازی را جستجو کرده و روی آن بزنید. سپس گزینه Uninstall را بزنید و صبر کنید تا بازی از روی موبایل پاک شود. روش دیگر برای حذف و نصب بازی کالاف دیوتی این است که وارد تنظیمات گوشی شوید و گزینه Apps را انتخاب کنید. سپس بازی را پیدا کرده و بعد از وارد شدن به صفحه مربوط به اطلاعات بازی، گزینه Uninstall بزنید. بعد از انجام تمام این مراحل باید گوشی را ریستارت کنید و بعد از روشن شدن فایل برنامه را مجددا دانلود و نصب کنید.

چرا بازی کالاف دیوتی موبایل بالا نمیاد؟

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

اگر شما هم جزو طرفدار های پروپاقرص بازی کالاف دیوتی هستید و قصد ارتقای اکانت خود را دارید، می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از ویژگی های پیشرفته این بازی برخوردار شوید و از بازی لذت ببرید.

سی پی کالاف دیوتی موبایل (CP Call of Duty) یکی از محبوب ترین آیتم های دیجیتالی کاربردی در بین طرفداران بازی های ویدئویی کمپانی اکتیویژن است. CP کالاف، یک ارز رایج درون برنامه ای در بازی کالاف دیوتی موبایل است که به شخصیت و کاراکتر بازی شما امکانات ویژه ای مثل خرید لباس، سلاح و غیره را می دهد تا بتوانید در مقایسه با سایر گیمر ها و رقبای خود، چند رده بالاتر باشید. برای بالاتر بردن هیجان بازی، می توانید جدیدترین اسلحه ها و به روز ترین اسکین ها را با استفاده از CP کالاف دیوتی خریداری کنید.

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx