آموزش ساخت اکانت در بازی فری فایر

فری فایر یکی از بازی های محبوب ویدیویی و دیجیتالی است که به سبک رویال بتل بوده و ژانری ترکیبی از ماجراجویی، اکشن و تیراندازی دارد. این بازی ویژه موبایل است و با نام های Free Fire Battelegrounds یا GarenaFree Fire نیز شناخته می شود. فری فایر از بازی موبایلی معروف پابجی الهام گرفته شده است. در ادامه این مقاله از آسان جم، نحوه ساخت اکانت در بازی فری فایر و چگونگی خرید جم فری فایر با ایدی را به شما آموزش می دهیم.

نحوه ساخت اکانت فری فایر

ساخت اکانت فری فایر، اولین گام پس از دانلود و نصب بازی فری فایر است. برای انجام بازی و استفاده از سایر امکانات آن مانند خرید جم فری فایر و …، به حساب کاربری فری فایر نیاز دارید. روش های مختلفی برای ساخت اکانت وجود دارد که در ادامه به تمام این روش ها اشاره خواهیم کرد.

· ساخت اکانت فری فایر با ایجاد یک حساب کاربری

پس از مشاهده صفحه اصلی در بازی، روی آیکون آدمک کلیک کنید و با وارد کردن یک نام کاربری، عضو بازی شوید. پس از گذراندن این مرحله یک صفحه جدید باز می شود که شما باید جنسیت و نوع کاربری خود را تعیین کنید. حال لازم است روی ایجاد حساب کاربری کلیک کنید. پس از طی این مراحل، شما می توانید به راحتی وارد بازی شوید.

· ساخت اکانت فری فایر با حساب جیمیل

یکی از ساده ترین روش ها برای ایجاد اکانت در فری فایر استفاده از حساب جیمیل است. داشتن یک حساب جیمیل به منزله امکان ساخت تنها یک اکانت برای عضویت در بازی است. به همین دلیل اگر بخواهید چندین حساب کاربری در بازی فری فایر ایجاد کنید، بایستی به تعداد بازی ها اکانت جیمیل داشته باشید. در صورتی که حساب جیمیل ندارید، می توانید به سادگی و طی کردن چند گام برای خود اکانت جیمیل بسازید. برای ساخت حساب جیمیل می توانید از سایت های مرتبط نیز استفاده کنید.

برای ساخت اکانت بازی فری فایر با جیمیل، در صفحه اول دو گزینه برای ایجاد حساب کاربری با نام های Facebook و More وجود دارد. بر روی گزینه More کلیک کرده تا لیستی از حساب های کاربری جیمیل خود را که در سایر برنامه های موبایل از آن استفاده کردید، مشاهده کنید. سپس حساب جیمیل مورد نظر خود را انتخاب نموده و از طریق ان وارد بازی شوید.

البته باید توجه داشته باشید که به دلیل تحریم هایی که علیه کشور ایران صورت گرفته، این بازی در کشور ما فیلتر بوده و شما باید برای ورود به اکانت خود از فیلتر شکن استفاده کنید. توصیه می شود که وی پی ان خود را روی کشور های آمریکا، استرالیا و… تنظیم کنید تا از لحاظ سرور مشکلی پیدا نکنید.

· ساخت اکانت فری فایر با استفاده از فیسبوک

شما برای ساخت اکانت می توانید از اکانت فیسبوک خود برای عضویت در بازی فری فایر استفاده کنید. برای این کار کافی است زمانی که در صفحه اصلی با گزینه های افزودن حساب کاربری با فیسبوک و More مواجه شدید، گزینه Facebook را انتخاب نمایید. تنها در صورتی می توانید از این گزینه استفاده کنید که در فیسبوک حساب کاربری داشته باشید و با همان حساب وارد بازی شوید.

در غیر این صورت ابتدا باید یک حساب در فیسبوک بسازید و سپس این گزینه را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که یکی از معایب ورود به بازی با اکانت فیسبوک این است که بازی فری فایر، توانایی آن را دارد که به اکانت فیسبوک شما دسترسی پیدا کند و پیام هایی مانند تبلیغات بازی را به قسمت Timeline فیسبوک شما ارسال کند. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از گیمر ها ترجیح دهند از این روش برای ورود و ساخت اکانت در بازی استفاده نکنند.

خرید جم فری فایر

در بازی پرطرفدار فری فایر تنها زمانی می توانید قابلیت های آن را ارتقا دهید و با استفاده از تجهیزات پیشرفته تری به ادامه بازی بپردازید که پول مخصوص برای استفاده در این بازی را داشته باشید.

با خرید جم فری فایر از معتبرترین سایت خرید جم فری فایر، می توانید همیشه در بازی از سایر رقبا پیشی بگیرید و خریدی مطمئن را تجربه کنید. راه های مختلفی برای خرید جم فری فایر وجود دارد که استفاده از آیدی شخصی، آسان ترین راه خرید است.

بازی کردن و طی کردن هر مرحله از بازی و تهیه گیفت کارت جم فری فایر، راهکارهای خوب و منطقی برای کسب جم فری فایر محسوب می شوند. برای شناخت بیشتر بازی فری فایر می توانید به مقاله آموزش بازی فری فایر برای تازه کارها مراجعه کنید

خرید جم فری فایر با آسان جم

برای خرید جم فری فایر در مدت کوتاه، تنها کافی است با استفاده از آیدی شخصی بدون هیچگونه خطایی  مراحل زیر را طی کنید:

        1. بسته ای که قصد خرید آن را دارید، انتخاب کرده و روی آن کلیک نمایید.
        2. در صفحه ای که مشاهده می کنید، اطلاعات حساب کاربری خود را به طور صحیح وارد کنید.
        3. به صفحه پرداخت وارد شوید تا خرید خود را تکمیل کنید.

البته توجه داشته باشید که نام کاراکتر شما اهمیتی ندارد بلکه شماره ایدی شماست که برای خرید جم فری فایر ضروری است. پس بهتر است آیدی خود را به صورت صحیح وارد کنید تا در هنگام واریز الماس ها، مشکلی ایجاد نشود. سایت آسان جم، محیطی امن برای خرید جم ارزان فری فایر برای شما فراهم کرده است. این وبسایت به شما این امکان را می دهد که با سرعت بیشتری بازی را جلو ببرید و از رقبا پیشی گیرید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله