آموزش کامل تغییر سرور بازی فری فایر

با توجه به این که بسیاری از مخاطبان به دنبال آموزش کامل تغییر سرور بازی فری فایر هستند، در ادامه به آموزش راهنمای کامل و تصویری انجام این کار میپردازیم.

دلیل تغییر سرور بازی فری فایر

فری فایر، نامی آشنا و محبوب در دنیای بازی های دیجیتالی است که به دلیل هیجان بالا و قابلیت های منحصر به فرد توانسته نظر تمام کاربران را به خود جلب کند. با توجه به تعداد زیاد کاربران فعال در میادین نبرد بازی فری فایر، روش های فراوانی برای بهبود بازی و افزایش جذابیت آن ابداع شده است؛ بنابراین توصیه می شود قبل از هر گونه اقدام برای خرید جم فری فایر، حتما استفاده از اصول رقابت در این بازی اینترنتی را اولویت اول خود قرار دهید.

در حال حاضر، تغییر سرور بازی فری فایر به عنوان یکی از عمومی ترین روش ها برای دور زدن محدودیت ها در این بازی شناخته می شود. این تغییر سرور مزایای قابل توجهی برای کاربران به همراه دارد و می تواند مشکل گشا باشد. این کار نیازمند این است که شما مدت زمانی را برای مطالعه دستور العمل و تماشای آموزش تصویری تغییرات سرور بازی فری فایر اختصاص دهید.

نحوه تغییر سرور بازی فری فایر

مطمئنا تا به حال متوجه شده اید که وظیفه اصلی نرم افزار های فیلتر شکن، تغییر سرور کاربر است. برای این که سرور بازی فری فایر خود را تغییر دهید، بهتر است ابتدا نسبت به نصب یک فیلتر شکن قوی اقدام کنید. فیلتر شکن پیشنهادی ما به شما نرم افزار PandaVPN نام دارد و در پلتفرم های مشهور جهان نظیر گوگل پلی و اپل استور موجود است. شما می توانید با فشردن دکمه Free Use در بخش وی آی پی این وی پی ان، از امکانات ویژه آن بهره مند شوید. در ادامه، مراحل تغییر سرور بازی فری فایر برایتان شرح داده می شود:

1.  وارد تنظیمات بازی فری فایر شوید.

بعد از این که وارد بازی فری فایر شدید، می توانید دکمه ورود به بخش تنظیمات را در گوشه سمت راست و بالای صفحه مشاهده کنید. در اولین مرحله از تغییر سرور بازی فری فایر، به تنظیمات فری فایر بروید.

2.  روی گزینه Log Out کلیک کنید.

در پایین بخش تنظیمات، گزینه لاگ اوت وجود دارد که شما باید روی آن کلیک کرده و از اکانت خود در فری فایر خارج شوید.

3.  وی پی ان خود را روشن کنید.

همان طور که گفتیم، وی پی ان یا همان فیلتر شکن یکی از مهم ترین ابزار ها برای تغییر سرور فری فایر است. بعد از این که از اکانت فری فایر خود خارج شدید، وی پی ان خود را روشن کنید.

4.  وارد اکانت فری فایر خود شوید.

بعد از این که وی پی ان شما متصل شد و سرور گوشی را تغییر داد، باید مجددا وارد اکانت فری فایر خودتان شوید. این کار از طریق کلیک بر روی گزینه Log In امکان پذیر است. بعد از این که روی گزینه لاگ این کلیک کردید، می توانید یک اکانت فری فایر روی همین سرور جدید برای خودتان بسازید. این کار سبب فراهم شدن امکان بازی در چندین اکانت فری فایر با چندین سرور شده و امکانات فراوانی در اختیار شما قرار می دهد.

سرور های مناسب بازی فری فایر

اجرای بازی فری فایر تنها در سه سرور قدرتمند آمریکا، سنگاپور و اروپا امکان پذیر است. این سه سرور قدرتمند که برای اجرای تمامی نرم افزار های اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرند، بهترین موارد برای اجرای فری فایر هستند. پیشنهاد ما به شما این است که از سرور های اروپایی برای اجرای بازی فری فایر استفاده کنید؛ چرا که سرور های اروپا سرعت بیشتری داشته و سازگاری بیشتری با بازی فری فایر دارند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم اکانت اصلی خود را روی سرور اروپا اجرا کنید تا سرعت سرور شما در حداکثر باشد.

برای نصب باری فری فایر باید از چه سیستمی استفاده کرد؟ در جواب این سوال، می توانید همواره سرور های خود را تغییر دهید و از مزایای این کار بهره مند شوید. در بخش های قبلی، وی پی ان مناسب تغییر سرور فری فایر را به شما معرفی کردیم تا با استفاده از آن سرور های گوشی خودتان را مدیریت کنید. مطمئنا سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فری فایر، دارای امکانات و قابلیت های کافی برای تغییر سرور با استفاده از وی پی ان خواهد بود.

سخن پایانی

در مطلب فوق، شما با نحوه تغییر سرور بازی فری فایر آشنا شدید. حالا که می توانید با خیال راحت به رقابت در میادین نبرد فری فایر بپردازید، شاید بهتر باشد گزینه خرید جم فری فایر را نیز همواره در ذهن داشته باشید. فروشگاه آنلاین آسان جم به عنوان بهترین سایت خرید جم فری فایر، به تعداد دلخواه جم فری فایر به اکانت شما واریز کند.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله