آموزش نکات استفاده از اسنایپر در بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل، یکی از بهترین بازی های دنیای گیمینگ است که در سال 2017 ساخته شد. این بازی بتل رویال با وجود جدید بودن به یکی از رقبای قدرتمند، سر سخت و محبوب در بین سایر بازی ها تبدیل شده و سالانه بالاترین رتبه و امتیاز برتر در بین بازی ها مختلف را کسب می کند. بازی پابجی از ویژگی ها و قابلیت های ویژه ای برخوردار است که ما در این مقاله به آنها می پردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

معرفی قدرتمند ترین و بهترین اسنایپر ها در بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته ایم سلاح های بازی پابجی موبایل بی نظیراند و همچنین از تنوع بالایی برخوردار هستند.  اسنایپرها یکی از محبوب ترین و بهترین سلاح ها در این بازی می باشند. اسنایپر ها برای نبرد های دور کارایی بالایی دارند و باعث بهبود بخشیدن توانایی و عملکرد بازیکنان می شوند. استفاده بجا و کنترل اسنایپ ها، گیمر ها را به چالش می کشند. بنابراین بازیکنان قبل از استفاده از آن ها، باید آموزش کامل استفاده از اسنایپر در بازی پابجی را بیاموزند. در ادامه به آشنایی با خفن ترین سلاح های اسنایپ بازی پابجی موبایل و نحوه استفاده از آن ها اشاره خواهیم کرد.

سلاح AWM

اسلحهAWM   به عنوان یکی از سلاح های محبوب در بین گیمر های بازی‌ های آنلاین و اکشن است که قدرت بسیار بالایی دارد. بازیکنان از فاصله 500 متری با کنترل دقیق این سلاح می توانند به راحتی دشمنان را نابود کنند. یکی از معایب اسلحه AWM، محدود بودن مهمات آن می باشد که گیمرها را در شلیک گلوله ‌های زیاد دچار محدودیت می‌کند. بازیکنان باید بتوانند مدیریت بهتری برای کنترل دقیق و استفاده بجا بر روی خشاب های این سلاح داشته باشند. زمان بار گذاری این اسحله نیز بالا است که این امر می تواند در هنگام استفاده از این سلاح یک عیب بزرگ محسوب شود و باعث کاهش سرعت عمل بازیکن شود و زمان تیر اندازی را به تاخیر بیندازد.

سلاح kar98k

سلاح Kar98k  نیز یکی از پر طرفدار ترین های بازی پابجی موبایل است. بازیکنان می توانند این سلاح را به صورت تصادفی در نقشه های مختلف و مکان های متفاوت از بازی پیدا کنند. این اسلحه در مقایسه با اسلحهAWM   از قدرت کشندگی و آسیب رسانی کمتری برخوردار است، اما برای استفاده در انواع نبرد ها می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. زمان بارگذاری و بازیابی طولانی این سلاح  یکی از نقاط ضعف آن است که می تواند سرعت عمل بازیکنان را پایین بیاورد. این اسلحه یک سلاح دوربرد است که برای نابودی دشمنان می‌توانید از اسلحه فوق استفاده کنید. استفاده از اسنایپر در بازی پابجی موبایل، به گیمرها این امکان را می دهد تا بتوانند به راحتی با کمین کردن در نقاط مرتفع و از راه دور دشمنان را نابود کنند. بازیکنان با خرید یوسی پابجی موبایل می توانند این سلاح را تهیه و در چالش های ین بازی شرکت کنند.

سلاح M24

یکی دیگر از بهترین اسنایپرها در بازی پابجی موبایل اسلحه M24  می باشد که از قدرت آسیب رسانی و کشندگی مناسبی برخوردار است. این اسلحه می تواند 75 آسیب و خسارت به دشمنان وارد کند و به صورت آزاد در اطراف نقشه بازی پابجی موبایل وجود دارد و گیمرها می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. یکی از مزیت های خوب این اسلحه، زمان سریع بارگیری مجدد آن است؛ همین امر باعث متفاوت بودن آن نسبت به سایر اسنایپر ها در بازی پابجی موبایل شده که می تواند گزینه بسیار خوبی برای رقابت های نزدیک و مبارزات باشد.

البته طبق بررسی های انجام شده بین تمامی بازیکنان حرفه ای بازی پابجی موبایل، از این سلاح بیشتر در نبرد های کوتاه برد و نزدیک استفاده خواهد شد. ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی و بررسی بهترین و قدرتمند ترین اسنایپر ها در این بازی بپردازیم. اگر شما علاقمند به بازی پابجی موبایل با سلاح های پیشرفته هستید پس می توانید با یوسی پابجی آن را تهیه کنید.

روش های کسب یوسی پابجی موبایل

از دو روش رایگان و پرداخت پول واقعی می توانید برای به دست آوردن یوسی پابجی به عنوان پول مخصوص بازی اقدام کنید. در پایین راهکار های پیشنهادی در هر یک از روش ها را توضیح می دهیم.

الف)  روش به دست آوردن یوسی پابجی موبایل به صورت رایگان

        • دریافت اعتبار گوگل پلی با پاسخ به راهرو ها (surway)ها: برای خرید یوسی موبایل در ابتدا برنامه Google Opinion Rewards  را نصب کنید و بعد برای کسب اعتبار بیشتر، به قسمت خرید یوسی و انتخاب گزینه Google Play balance به عنوان شیوه پرداخت مراجعه کنید، و با توجه به میزان اعتبار خود، می توانید یوسی خریداری نمایید.
        • کاربرد (gift card): برای نصب یوسی پابجی رایگان می توانید نرم افزار یا وب سایت هایی مانند Appkarma را نصب کنید، از این شیوه گیفت کارت هایی را دریافت و یوسی پابجی رایگان تهیه نمایید.
        • حضور در رقابت های الیت رویال پس: برای شرکت در این قسمت، بعد از ورود  مقداری از یوسی خود را از دست می دهید. اما اگر بتوانید رقبا را در این رقابت شکست دهید، میزان یوسی زیادی را دریافت خواهید کرد.

ب) راهکار های خرید یوسی پابجی موبایل با پرداخت پول

        • شارژ مستقیم: ID اکانت خود را در اختیار فروشنده می گذارید تا یوسی پابجی را برایتان بصورت مستقیم شارژ کند.
        • شارژ به صورت دستی: در این روش نیازی به دادن ID اکانت خود به فروشنده نیست.

سخن پایانی

سلاح های متنوع در بازی پابجی موبایل این امکان را در اختیار گیمرها قرار می ‌دهد که بتوانند در مکان‌ های مختلف و گوناگون بازی پابجی از ایده ‌های ذهنی خود برای نابودی دشمنان استفاده کنند. ما اینجا سعی کرده‌ ایم تا در مورد معرفی سلاح ها و آموزش استفاده از اسنایپر در بازی PUBG  Mobile مطالب قالب توجهی را برای شما همیشه قرار دهیم.

بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از بازی ‌های محبوب و پرطرفدار که تا به امروز بیش از ۴۰۰ میلیون بازیکن فعال دارد، می باشد. اگر به این بازی علاقمند شدید، بهتر است همین حالا به جمع بازیکنان این بازی پرطرفدار و اکشن بپیوندید؛ امیدواریم مطالب ارائه شده قابل توجه تان قرار گرفته باشد.

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx