آشنایی با خفن ترین سلاح های اسنایپ بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل از جمله بازی های پرطرفدار و محبوب بین گیمرها می باشد که در سال های اخیر به شدت رشد کرد. سازندگان بازی پابجی موبایل، سیزن هایی را طراحی و در اختیار مردم قرار دادند که هر کدام از این سیزن ها از نقشه ها، سلاح ها، امکانات، ماموریت ها و مراحل مختلفی برخوردار هستند. در ادامه به معرفی بهترین سلاح های اسنایپ بازی پابجی موبایل می پردازیم.

5 سلاح برتر اسنایپ بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته ایم در بازی پابجی موبایل، سلاح ها و مهمات مختلفی وجود دارد که هر کدام آن ها از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشند که باعث افزایش مهارت های بازیکنان می شوند. از جذاب ترین و مهم ترین سلاح های بازی پابجی، می توان به اسنایپ ها در این بازی اشاره کرد. این نوع از اسلحه ها از جمله تجهیزات نظامی می باشند که جذابیت های بسیار زیادی بین بازیکنان دارند. استفاده از اسنایپ ها شرایط خاص خود را دارد و کنترل آنها باعث می شود گیمرها دچار چالش های مختلفی شوند. بنابراین گیمر ها باید قبل از استفاده از آن ها، آموزش نکات استفاده از اسنایپر در بازی پابجی موبایل را بیاموزند و بعد از آن ها استفاده کنند.

 سلاح M416

سلاح M416 جایگاه اول در لیست اسلحه های برتر را دارد. هیچ نیازی به معرفی دوباره این سلاح نیست چون هر فردی که حتی برای‌ یک‌ بار پابجی موبایل را بازی کرده باشد، این سلاح را به خوبی می‌شناسد. نه ‌تنها یکی از بهترین سلاح‌ های بازی به شمار می آید، بلکه تقریبا تمامی گیمرها پابجی موبایل فارغ از مدت زمان بازی شان از این سلاح فوق العاده استفاده خواهند کرد. از طرفی، اصلا مهم نیست که بازیکنان در چه شرایطی از این سلاح استفاده می‌کنند چون سلاح  M416 به تمامی نیازهای آن ها، پاسخ مثبت خواهد داد. سپس گیمرها با خرید یوسی پابجی موبایل می توانند این اسلحه را تهیه و در رقابت ها از آن استفاده کنند.

اسلحه هایAKM  و  Beryl M762

اسلحه ‌های AKM و Beryl M762 به دلیل عملکرد مشابه از جایگاه یکسانی برخورد داشتند. منتهی این ‌بار  AKM  و  Beryl M762 به علت نقاط قوت و ضعف شان اختلاف بزرگی دارند. اکثرا بازیکنان پابجی موبایل، ترجیح می‌دهند که از AKM  استفاده کنند؛ چون میزان آسیب فوق‌ العاده‌ای در رقابت ها دارد. درحالی‌که نحوه استفاده از اسلحه 2Beryl M76  به مراتب ساده ‌تر و بهتر از  AKM می باشد. بنابراین انتخاب میان این دو اسلحه، کاملا بستگی به نحوه بازی و انتظارت بازیکنان از یک سلاح مرگبار است.

سلاح UMP45

درحال حاضر سلاح UMP45، بهترین SMG‌ای می باشد که بازیکنان می توانند در بازی پابجی موبایل به سراغش بروند. متاسفانه در گذشته کسی از این سلاح استفاده نمی کرد، اما خوش بختانه با آپدیت ‌های اخیر  بازی پابجی موبایل، با مرور زمان این سلاح تغییر کرد و اکنون یکی از محبوبیت ‌ترین سلاح‌ های بازی می باشد. نحوه کار ساده و میزان آسیب بالا سلاح‌ UMP45 در نبرد های نزدیک، باعث شد تا این سلاح گزینه ‌ای عالی برای گیمر ها باشد. بازیکنان علاقه مند به این سلاح با یوسی پابجی می توانند آن را تهیه کنند.

سلاح  M24

در اوایل انتشار بازی پابجی موبایل، M24  جزو سلاح‌ های دراپ بازی قرار گرفته بود. اما به محض این که سلاح در بین بازیکنان محبوب شد، پابجی موبایل تصمیم به خروج M24 از حالت دراپ گرفت. این اسلحه بدون شک بهترین اسنایپر رایفلی است که بازیکنان به راحتی می توانند در نقشه بازی آن را پیدا کنند. متاسفانه  سلاحM24، همچنان قدرت از پا در آوردن هلمت لول ۳ را با یک تیر ندارد. اما با این‌ حال، M24  در تمامی جهات از سلاح های  Kar98 و Mosin Nagant بهتر می باشد و همین موضوع باعث شده است تا این سلاح در جایگاه چهارم لیست قرار بگیرد.

سلاح DP28

اگر گیمری پابجی پلیر باشد، می داند که سلاح DP28  جزو محبوب ‌ترین  و بهترین سلاح‌ های بازی می باشد. علت این موضوع، کارایی ساده و قدرت آسیب رسانی فوق‌ العاده آن است. فرقی ندارد که کاربری قدیمی باشید یا تازه وارد، بلکه این سلاح مناسب تمامی بازیکنان پابجی موبایل می باشد. البته قدرت آسیب این سلاح، با اسلحه  AKM  برابر است و بعد از خرید این سلاح با یوسی پابجی گیمر ها می توانند از استفاده آن لذت ببرند.

البته طی آپدیت ‌های اخیر بازی پابجی موبایل، DP28  تاحد قابل توجهی نرف شده است و ۱۰ الی ۲۰ درصد قدرتش را از دست داد؛ اما همچنان سلاح DP28  جزو بهترین و محبوب ترین سلاح‌ های بازی می باشد. یکی دیگر از نقاط قوت این سلاح، قابلیت آن در آسیب‌ رسانی بسیار بالا به دشمنان در فواصل خیلی دور است. از آن‌ جایی که سلاحDP28  تقریبا لگد چندان بالایی ندارد، گیمرها خیلی راحت می‌توانند با استفاده از آن بازیکنان درحال حرکت را نیز از بین ببرند و خود پیروز میدان شوند.

خرید یوسی پابجی موبایل

همانطور که در ابتدا گفته شد در بازی پابجی موبایل، سلاح های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. سلاح های اسنایپ از جذاب ترین و بهترین سلاح های این بازی هستند. گیمر ها بعد از خرید یوسی در بازی پابجی، می توانند سلاح های اسنایپ را تهیه و استفاده کنند و تمام آیتم ها را مطابق میل شان شخصی سازی نمایند.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله