آموزش صفر تا صد ساخت تورنمنت در کلش رویال

بازیکنان کلش رویال پس از مدتی با این سوال مواجه می شوند که تورنمنت کلش رویال چیست؟ و چگونه می‌توان آن را ساخت؟ برای ساخت تورنمنت در این بازی شما به جم کلش رویال نیاز  دارید و این کار رایگان نیست. ساخت و سفارشی ساز کردن تورنمنت های خصوصی و  خرید جم کلش رویال، از اصلی ­ترین دغدغه های بازیکنان این بازی ها به حساب می آید. اما نکته اصلی، نحوه ساخت تورنمنت کلش رویال است. اگر می خواهید در بازی کلش رویال تورنمنت بسازید، به شما پیشنهاد می کنیم که به خواندن این مطلب ادامه دهید تا به صورت جز به جز با نحوه ساخت تورنمنت در کلش رویال آشنا شوید.

تورنمنت کلش رویال چیست؟

به صورت کلی تورنمنت کلش رویال به بازیکنانی که در سطح های بالاتری هستند این امکان را می دهد تا به رقابت با یکدیگر بپردازند. این تورنمنت ‌ها می تواند  از  ۵۰ تا 1000 نفر هم تشکیل شده باشد؛ هر چه تعداد شرکت کنندگان آن بیشتر شود، بازی برای کاربران هیجانی ‌تر خواهد شد. برای ساخت یک تورنمنت ۵۰ نفره شما باید مقدار ۵۰۰ جم کلش رویال  هزینه کنید و هر چه تعداد افراد بیشتری را دعوت کنید، به همان اندازه نیز ملزم به پرداخت پول درون برنامه‌ای هستید. از سوی دیگر هم هر چه تورنمنت را با تعداد افراد بالاتری برگزار کنید، میزان پاداش برای نفرات برتر هم بیشتر خواهد بود..

نحوه ساخت تورنمنت در کلش رویال

برای اینکه بتوانید در این بازی یک تورنمنت  بسازید نیاز به جم کلش رویال دارید که این کار رایگان نخواهد بود. هر چقدر تعداد درخواست شما بیشتر شود، تعداد جم‌ های جمع شده نیز باید بالاتر می رود. پس شما هم باید برای این مساله جم ‌های بیشتری را خرج کنید. اگر بتوانید تورنمنت مخصوص خودتان را بسازید، می توانید به ابزارهایی دست پیدا کنید که خودتان و دوستان شما قوانین بازی را تعیین کرده و با هم بازی کنید. شما می توانید با ساخت تورنمنت کلش رویال، به سادگی حالت بازی، مدت زمانی که برای بازی صرف شود، سطح افراد حاضر در تورنمنت و حداکثر تعداد بازیکنان را تعیین کنید. در ادامه به شما نحوه ساخت تورنمنت کلش رویال را شرح می دهیم.

مراحل ایجاد تورنمنت کلش رویال

برای اینکه شما بتوانید در کلش رویال یک تورنمنت ثبت کنید نیاز به اطلاعاتی ساده ای دارید که در ادامه برای شما توضیح می دهیم. از این عناوین اطلاع یافته و از ساخت یک تورنمنت هیجان انگیز در بازی کلش رویال لذت ببرید.

اول: بازی کلش رویال را اجرا کنید

برای ساخت یک تورنمنت در گام اول ابتدا بازی کلش رویال را اجرا کنید، وارد قسمت مشخص شده با اسم Tournaments شده و در بالای صفحه گزینه ایجاد را انتخاب کنید. بعد از اینکه این کار را انجام دادید، با توجه به مقدار جم کلش رویال خود می ‌توانید تعداد اعضایی که می ‌خواهید به این تورنمنت اضافه شوند را انتخاب و سپس گزینه Create را لمس کنید.

دوم: سطح بازی خود را ارتقا دهید

همان طور که در ابتدا مطلب هم به این موضوع اشاره کردیم، برای اینکه شما یک تورنمنت کلش رویال بسازید باید دارای سطح یا رتبه 8 باشید؛ در غیر این صورت ساخت تورنمنت برای شما امکان پذیر نخواهد بود.

پاداش های تورنمنت کلش رویال را از دست ندهید

بعد از ساخت تورنمنت کلش رویال، زمانی که تعداد افراد شرکت کنند بالاتر رفت مقدار پاداش نیز برای تعداد نفرات نیز افزایش خواهد یافت. به این شکل که برای نفر اول ثابت، نفر دوم هم مقدار ثابت، نفر هشتم تا دهم نیز مقدار ثابت و حتی نفرات یازدهم تا بیستم نیز به یک مقدار خاصی از پاداش را در کلش رویال بدست خواهند آورد که این میزان با توجه به متفاوت بودن نیز تغییر خواهد کرد. طبیعتا در این تورنمنت کسانی که رتبه اول را دارا هستند امتیاز بیشتری نیز دریافت خواهند کرد.

نکته هایی که برای ساخت تورنمنت کلش رویال باید بدانید

اگر شما هم قصد ساخت تورنمنت کلش رویال را دارید، حتما به نکات زیر هم توجه کنید.

        • تنها در صورتی که به لول ۸ دست پیدا کرده باشید قابلیت تورنمنت کلش رویال برای شما فعال می شود.
        • تاج هایی که از راه شرکت در  تورنمنت های خصوصی بدست می آورید، اعتباری برای شما ندارند.
        • اگر شما تورنمنت را می سازید، فقط شما هستید که باید 10 جم بپردازید. باقی افراد رایگان شرکت خواهند کرد.
        • مسابقات در دو حالت عمومی و یا دارای رمز عبور برای دوستان ساخته می شود.
        • سه ساعت پس از پایان تورنمنت هدیه ای تنها با پرداخت هزینه مقدور است.
        • برای اضافه کردن دوستان خود به تورنمنت از تگ استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مطلب به این سوال پاسخ دادیم که تورنمنت کلش رویال چیست؟ همچنین نکات مهم آن را نیز با شما در میان گذاشتیم. اگر شما هم از طرفداران بازی جذاب کلش رویال هستید و میخواهید مقداری هم جم کلش رویال برای بازی خود بخرید، می توانید با شارژ حساب کاربری خود در سایت آسان جم، در سریع ترین زمان ممکن جم کلش رویال را به میزان درخواستی به اکانت خود  اضافه کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله