تورنمنت کلش رویال چیست؟

یکی از امکاناتی که از لول 8 در اختیار کاربران کلش رویال قرار می گیرد، ساخت تورنمنت کلش رویال است که به دلیل هیجان و جذابیت خود توانسته نظر عمده کاربران را به سوی خود جلب کند. این بخش که در کنار بخش چت در کلن قرار گرفته، امکان رقابت با اعضای تورنمنت را مهیا می کند تا کاربران با یکدیگر به رقابت پرداخته و جایگاه خود را در تورنمنت تثبیت کنند. در نهایت به افرادی که کاپ تورنمنت را از آنِ خود کرده اند، صندوقی ارزشمند به نام تورنمنت چست تعلق می گیرد.

تورنمنت چست که به افراد برتر تورنمنت اهدا شده، می تواند بسته به نوع تورنمنت و جایگاه هر کدام از کاربران متغیر باشد. هر چقدر تورنمنت سطح بالا تری داشته باشد، مسلما تعداد و کیفیت کارت های صندوقی که به افراد برتر آن اهدا می شوند بیشتر خواهد بود؛ بنابراین طبیعی است که شدت رقابت در تورنمنت های سطح بالا بیشتر باشد. چنانچه به لول 8 کلش رویال رسیده اید، ادامه این مطلب را با دقت مطالعه کنید؛ چرا که تمام اقدامات لازم برای ایجاد تورنمنت کلش رویال را برایتان شرح خواهیم داد.

راه های حضور یافتن در تورنمنت کلش رویال

شاید قبل از این که به لول 8 در کلش رویال برسید، تصور کنید که ایجاد تورنمنت تنها راه حضور یافتن در آن است؛ در حالی که شما می توانید حتی در تورنمنت کاربران دیگر نیز شرکت کنید. در حال حاضر دو شیوه برای حضور یافتن در تورنمنت کلش رویال وجود دارد که در ادامه، توضیحات هر کدام به صورت مختصر قابل رویت است:

1.      ایجاد تورنمنت کلش رویال

یکی از این شیوه ها، این است که خودتان نسبت به ساخت تورنمنت کلش رویال اقدام کنید. شما قادر هستید تا با پرداخت مقدار کمی جم، نسبت به ایجاد تورنمنت اقدام کرده و امکان عضو شدن در رقابت های آن را در اختیار کاربران دیگر قرار دهید. کاربرانی که در این تورنمنت شرکت می کنند، در واقع رقبای شما هستند.

2.      شرکت کردن در تورنمنت کلش رویال

روش دیگر، این است که در تورنمنت های ایجاد شده کلش رویال شرکت کنید. کاربرانی که شیوه ساخت تورنمنت را برگزیده اند، شرکت در آن را ممکن ساخته اند و شما می توانید با شرایطی خاص در این تورنمنت شرکت کنید. فردی که برای ایجاد تورنمنت اقدام کرده و تمام کاربرانی که وارد تورنمنت می شوند، رقبای شما هستند و باید قبل از رویارویی با آن ها قدرت و توانایی هر کدام را آنالیز کرده و از آموزش کلش رویال غافل نشوید.

انواع تورنمنت کلش رویال

همان طور که اشاره شد، کیفیت و ارزش محتویات صندوقی که به افراد برتر هر تورنمنت اهدا می شود به نوع تورنمنت بستگی دارد. از آنجایی که هزینه ساخت تورنمنت ها متفاوت است، شناخت انواع آن اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل توصیه می شود قیمت و شرایط رقابت در هر کدام را به خوبی بررسی کنید. در حالت کلی، هزینه ایجاد تورنمنت از 500 جم کلش رویال تا اعداد بسیار بیشتر متغیر است. عواملی که قیمت ساخت تورنمنت و ارزش هر کدام را تحت تاثیر قرار می دهند، در زیر شرح داده شده اند:

  • ظرفیت کاربران (بین 50 الی 1000 نفر در هر تورنمنت)
  • تعداد جوایز به غیر از 3 کاربر برتر (20 الی 500 نفر در هر تورنمنت)
  • کیفیت و ارزش تورنمنت چست (حداقل 15 کارت در هر تورنمنت چست)

قانونی که در تمام تورنمنت ها صدق می کند این است که 3 نفر برتر هر تورنمنت، بهترین صندوق های مسابقه را که بیشترین جوایز و کارت ها را دارند، دریافت می کنند. مسلما هر چقدر رتبه شما در این تورنمنت بهتر باشد، جوایز و هدایای بهتری به شما اهدا خواهد شد.

آموزش ساخت تورنومنت در کلش رویال

حال که اطلاعاتی کافی در مورد تورنمنت کلش رویال به دست آوردید، نوبت به آموزش ساخت تورنمنت می رسد. با توجه به این که ایجاد تورنمنت در کلش رویال نیازمند جم (Gem) است، بسیاری از افراد خرید جم کلش رویال برای ساختن تورنمنت را نوعی سرمایه گذاری می شمارند؛ چرا که می توانند با مبلغی ناچیز، به یک تورنمنت چست خارق العاده و ارزشمند دسترسی پیدا کنند.

بعد از این که افراد به لول 8 رسیدند، یک پیغام به آن ها ارسال می شود در خصوص این که مِن بعد توانایی ایجاد تورنمنت را دارند. با این اتفاق، می توانند روی دکمه قرار گرفته در نواحی بالای صفحه اصلی کلیک کرده و نوع تورنمنت مورد نظر خودشان را انتخاب کنند. بعد از بررسی کامل انواع تورنمنت و انتخاب مورد دلخواه، باید هزینه آن را بپردازند و اقدامات بعدی لازم برای تشکیل هر چه سریع تر آن انجام دهند. ساخت این تورنمنت ها، سه حالت دارد:

  1. تمام کاربران می توانند شرکت کنند
  2. تنها کاربرانی که دارای پسوورد هستند می توانند شرکت کنند
  3. هیچ کدام از کاربران اجازه ورود به تورنومنت را ندارد

حالا که موفق به ساخت تورنمنت شدید، باید به دنبال اشتراک گذاری آن با کاربران دیگر باشید؛ چرا که اگر کسی در آن حضور پیدا نکند، تمام هزینه های انجام شده بیهوده خواهند بود. معمولا افراد بعد از ایجاد تورنمنت کلش رویال، مشخصات آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند تا کاربران علاقمند را از سرتاسر کشور و حتی جهان به سوی تورنمنت خود جذب کنند. البته هدف عمده افراد از ساخت تورنمنت کلش رویال، مهیا ساختن یک بستر برای رقابت با دوستان خودشان است و اکثرا به دنبال جذب ده ها کاربر به سمت تورنمنت خود نیستند.

حالا که اطلاعات مورد نیاز را برای ساخت تورنمنت به دست آوردید، می توانید به سادگی این کار را در حساب کاربری خود انجام دهید. همچنین در صورت تمایل، می توانید خرید جم کلش رویال را از فروشگاه آسان جم ثبت کنید.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله