آموزش ساخت اکانت کلش رویال (Clash Royale)

کلش رویال یکی از محبوب ترین بازی‌ های آنلاین است و کاربران زیادی دارد. پس از ورود به بازی کلش رویال ممکن است با چالش های مربوط به ساخت اکانت مواجه شوید. برای این که بتوانید به راحتی اکانت کلش رویال خود را بسازید و برای ورود به بازی محدودیتی نداشته باشید، لازم است آموزش‌ های مربوط به ساخت اکانت کلش رویال را دنبال کنید.

مزایای ساخت اکانت کلش رویال برای کاربران

کمپانی سوپرسل با ارائه بازی کلش رویال توانسته نظر بسیاری از کاربران را به این بازی آنلاین جلب کند. داشتن اکانت در بازی کلش رویال نیز برای کاربران این بازی بسیار حائز اهمیت است زیرا با دسترسی به اکانت شخصی خود در Clash Royale می‌ توانید از قابلیت‌های این بازی استفاده کنید. از جمله داشتن اکانت کلش رویال می‌ توان به اشتراک گذاری لینک اکانت با دوستان و دریافت امتیازهای بیشتر اشاره کرد. همچنین می‌توانید با خرید جم کلش رویال پس از ساخت اکانت بازی، میزان هیجان این بازی را افزایش دهید و از قابلیت‌ های ویژه آن لذت ببرید.

مزیت دیگر ساخت اکانت کلش رویال، ایمن کردن حساب کاربری است، بنابراین با دسترسی به اکانت کلش رویال می‌ توانید از حساب شخصی خود در مقابل هک شدن جلوگیری کنید. به طور کلی با دسترسی به اکانت کلش رویال، هیجان این بازی آنلاین برای کاربران دوچندان می‌شود.

صفر تا صد ساخت اکانت کلش رویال

همانطور که میدانید، بازی کلش رویال با سیستم عامل اندروید و IOS سازگار است. برای ساخت اکانت کلش رویال نیز با در نظر گرفتن سیستم عامل مورد نظر، می‌توانید مراحل ساخت اکانت را مطابق زیر انجام دهید.

مراحل ساخت اکانت کلش رویال در اندروید

اولین قدم برای ساخت اکانت کلش رویال در سیستم عامل اندروید، ایجاد Google ID است. با ورود به بازی کلش رویال باید وارد قسمت Setting شده و از قسمت Account گزینه Add Account را انتخاب کنید. در نهایت با انتخاب گزینه گوگل می‌توانید آیدی خود را ایجاد کنید.

برخی کاربران تمایل دارند اکانت دیگری برای کلش رویال ایجاد کنند، در این صورت لازم است گوگل آیدی جدید بسازید و مطابق مراحل زیر پیش بروید.

        • بازی کلش رویال وارد شوید و Setting را لمس کنید.
        • با نمایش منوی تنظیمات، گزینه Connected را انتخاب کنید.
        • کمی منتظر بمانید تا آیکون آن گزینه قرمز رنگ شود، در این حالت ارتباط گیمر با اکانت کلش رویال قطع می‌شود.
        • سپس با افزودن گوگل آیدی، طبق مراحل فوق یک اکانت جدید در کلش رویال بسازید.

مراحل ساخت اکانت کلش رویال در سیستم عامل IOS

برای ساخت اکانت در سیستم عامل IOS باید با اپل آیدی به بازی کلش رویال وارد شوید. به منظور دسترسی به کلش رویال باید Game Center را فعال کنید و از قسمت My IOS Game فهرست بازی‌ های آنلاین را مشاهده کنید. برای دسترسی به کلش رویال باید نام بازی را در این فهرست مشاهده کنید.

اگر Clash Royale را مشاهده کردید باید برای فعال سازی اپل آیدی ابتدا وارد قسمت تنظیمات بازی شده و Game Center را انتخاب کنید. در نهایت از پنجره باز شده گزینه Sign Up را لمس کنید تا فرآیند ساخت اکانت کلش رویال با موفقیت انجام شود. در ادامه نیز لازم است قسمت‌های مرتبط به مشخصات خود را تکمیل کنید تا ساخت اکانت کلش رویال تکمیل شود.

تورنمنت کلش رویال چیست؟

ساخت تورنمنت در کلش رویال نیز مانند ساخت اکانت کلش رویال برای کاربران چالش برانگیز است.  تورنمنت کلش رویال برای گیمرهایی که در سطح 8 یا بالاتر هستند کاربرد دارد و باعث ایجاد فضای رقابتی و افزایش هیجان بازی میان کاربران می ‌شود. برای ساخت تورنمنت نیز باید وارد بازی کلش رویال شوید و از قسمت Tournaments تعداد کاربرانی را که می‌ خواهید با آن‌ ها رقابت کنید را انتخاب کرده و گزینه Create را بزنید.

توجه داشته باشید که برای افزودن کاربران به تورنمنت باید هزینه آن را بپردازید. محدودیتی برای تعداد کاربران و مدت زمان رقابت در تورنمنت وجود ندارد اما هر چه تعداد کاربران بیشتر باشد قاعدتا هزینه بیشتری باید بپردازید و همچنین در بازی پاداش بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. بنابراین با خرید جم کلش رویال می‌ توانید کاربران مورد نظر خود را به تورنمنت افزوده و بازی در یک فضای رقابتی را تجربه کنید. همچنین برای پاسخ به سوال تورنمنت کلش رویال چیست میتوانید آموزش کامل را دریافت نمایید.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی آموزش‌ های مرتبط با ساخت اکانت کلش رویال پرداختیم. برای ورود به بازی پرطرفدار کلش رویال، ساخت اکانت ضرور است. شما می‌ توانید با استفاده از آموزش های فوق حساب کاربری خود را به آسانی فعال کنید. همچنین برای افزایش هیجان بازی می توانید در سطح 8 به بالا با خرید جم کلش رویال به تعداد دلخواه گیمرها و دوستان خود را به تورنمنت اضافه کنید و از ایجاد فضای رقابتی لذت ببرید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله