آموزش رسیدن به سطح گرند مستر در بازی فری فایر

در فری فایر برای اینکه بتوانید به سطوح مختلف این بازی دست پیدا کنید، باید مواردی را در نظر داشته و از ترفندهای خاصی استفاده کنید. یکی از سطوح مهم این بازی گرند مستر است که مبارزه برای رسیدن به این سطح ممکن است کار هر کسی نباشد؛ بنابراین نیاز به استفاده از ترفندهایی خواهی داشت که استفاده درست از آنها می تواند موفقیت شما را در رسیدن به این سطح تضمین کند. در ادامه به بررسی این ترفند ها می پردازیم.

 

ترفندهای صعود به سطح گرند مستر

ممکن است رسیدن به این سطح برای شما کار راحتی نباشد؛ چون با افزایش سطح، بازیکنان نیز قوی تر می شوند و چون در سطوح بالاتر قرار است با بازیکنان هم سطح خود بازی کنید، رقابت سخت تر می شود. اما شما می توانید با اجرای ترفندهایی، افراد زیادی را کشته و خسارت های بیشتری به دشمن وارد کنید و به این ترتیب سطح خود را به گرند مستر برسانید. اگر می خواهید بدانید چگونه در فری فایر حرفه ای بازی کنید و خود را در این سطح ببینید، در انتخاب موارد زیر دقت زیادی به خرج داده و به درستی عمل کنید:

·  انتخاب مود مناسب در بازی جم فری فایر

پیشنهاد می شود اول مود مناسب را انتخاب کرده و بعد از آن بازی را شروع کنید. اگر علاقه دارید در بازی یک ترکیب ثابت داشته باشید یا با بازیکنان دیگر یک ترکیب ایجاد کنید؛ به نفع شماست که بازی را به صورت گروهی انجام دهید. برای این کار باید با هم تیمی های خود تعامل بالایی داشته و بتوانید با هماهنگی بیشتر، Booyah بالاتری کسب کنید.

در این حالت شناخت هم تیمی ها بسیار مهم است؛ چون عدم شناخت هم تیمی ها در بازی های گروهی می تواند زمان زیادی را از شما گرفته و در نهایت به ضررتان تمام شود. در بازی های تیمی باید شناخت کافی از هم تیمی های خود داشته و از یک استراتژی مشخص پیروی کنید. علاوه بر این باید برای هر یک از بازیکنان وظیفه خاصی تعریف شود.

اگر کسی هستید که علاقه ای به بازی های گروهی ندارید، می توانید این بازی را به صورت دو نفره یا تکی اجرا کنید.

·  انتخاب درست شخصیت

با توجه به اینکه در بازی فری فایر شخصیت های مختلفی وجود دارند، بنابراین باید در طی بازی کاراکتری را انتخاب کنید که تکمیل کننده هم تیمی های شما باشد. مثلا اگر می خواهید یک تیرانداز در بازی داشته باشید، کاراکتر لورا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. اگر هم تمایل به بازی انفرادی دارید، باید کاراکتر خود را بر اساس استراتژی مورد نظر خود انتخاب کنید. برای مثال ببیند که می خواهید در بازی به عنوان یک مهاجم عمل کنید یا محافظه کار باشید. انتخاب درست شخصیت، با توجه به ویژگی های هر یک، می تواند کارایی شما را در بازی افزایش دهد. با خرید جم فری فایر میتوانید کاراکتر های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

· انتخاب اسلحه مناسب

در فری فایر، انتخاب سلاح باید با توجه به کاراکتر انتخابی باشد؛ چرا که برای هر کاراکتر سلاح های مخصوصی وجود دارد. انتخاب سلاح مناسب برای هر کاراکتر، باید با توجه به استراتژی هایی باشد که برای آن کاراکتر در نظر گرفته اید. با توجه به اینکه نبردهای دوربرد یا نزدیک در سبک بازی خود انتخاب کنید، می توانید از اسلحه متناسب با همان نبرد استفاده کنید. همچنین میتوانید به سایت خرید جم فری فایر مراجعه نموده و پس از خرید جم فری فایر، اسلحه مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

· انتخاب حیوان همراه متناسب

علاوه بر اسلحه مناسب برای کاراکتر مورد نظر، باید برای او از یک حیوان همراه نیز در طول بازی استفاده کنید تا نقش پشتیبان را برای او داشته باشد. معمولاً پاندا انتخاب خوبی برای اکثر کاراکترها است.

 

نکات رسیدن به سطح گرند مستر

اگر علاوه بر ترفندهایی که گفتیم، نکات زیر را نیز در نظر بگیرید، می توانید شانس بیشتری برای رساندن خود به سطح گرند مستر داشته باشید:

        • از کارهای ضروری در این بازی، غارت سلاح هاست.
        • اگر بازی دو نفره انجام می دهید، بهتر است از هم تیمی خود زیاد فاصله نگیرد.
        • باید سعی کنید به هنگام بازی، در اطراف خود Gloo Walls داشته باشید تا به عنوان یک محافظ خوب برای شما عمل کند.
        • سعی کنید تا جای ممکن از شنا کردن خودداری کنید؛ چون به هنگام شنا نمی توانید از اسلحه استفاده کنید.
        • در طول بازی باید استفاده از وسیله نقلیه به صورت محتاطانه انجام شود؛ در غیر اینصورت می تواند باعث لو دادن موقعیت مکانی شما شود.
        • ممکن است در طول بازی نیاز به استفاده از Air Drop داشته باشید. اما باید خیلی احتیاط کنید؛ چون ممکن است منجر به این شود که دشمن از شما به عنوان طعمه استفاده کند.

همچنین میتوانید آموزش چگونه در فری فایر حرفه ای بازی کنیم؟ را مطالعه نمایید.

سخن پایانی

توجه به هر یک از این موارد جزئی در طول بازی، می تواند احتمال پیروزی شما را در مقابل دشمن به همراه داشته و شما را به سطح گرند مستر برساند. بنابراین اگر هدف از خرید جم فری فایر رسیدن به این سطح است باید هر کدام از موارد گفته شده را جدی بگیرید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله