آموزش ذخیره کردن اکانت فعلی در بازی فری فایر

بازی فری فایر، یکی از جدید ترین بازی هایی است که در لیست بهترین بازی های دیجیتال در جهان مشاهده می شود. قبل از صرف هزینه و زمان برای اکانت بازی فری فایر، ابتدا انجام دادن برخی اقدامات ضروری را یاد بگیرید. شاید برای شما هم پیش بیاید که نیازمند ذخیره کردن اکانت فعلی خود در بازی فری فایر باشید؛ چرا که این کار، برای داشتن یک اکانت ثابت و قدیمی در فری فایر ضروری است. فروشگاه آنلاین آسان جم به عنوان اصلی ترین تامین کننده پول درون برنامه ای بازی های مختلف، قصد دارد اصول انجام این کار را با جزئیات کامل برایتان شرح دهد؛ پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

کاربرد ذخیره اکانت در بازی فری فایر

شاید بهتر باشد قبل از ارائه توضیحات کامل در مورد نحوه ذخیره اکانت، مفهوم آن را برایتان شرح دهیم. کاربران در بازی فری فایر نیز همانند تمام بازی های دیجیتال دیگر می توانند اکانت شخصی خود را بسازند و تا مدت طولانی در آن به رقابت بپردازند. با این وجود، هر لحظه ممکن است به دلیل بروز یک خطا یا ارتکاب اشتباه اکانت خودتان را از دست بدهید و دیگر توانایی بازگشت به این اکانت را نداشته باشید؛ بنابراین بهتر است با اطمینان اکانت خود را در فری فایر ذخیره کنید.

نحوه ذخیره اکانت در فری فایر

حال که اطلاعات کافی در مورد کاربرد و مزیت ذخیره اکانت در فری فایر دارید، بهتر است دستور العمل انجام این کار را به صورت کاملا دقیق انجام دهید. توجه داشته باشید که انجام این کار نیازمند برخی امکانات نسبتا خاص است و باید به تمامی آن ها دسترسی پیدا کنید. مراحل ذخیره اکانت در فری فایر به شرح زیر است:

1. افتتاح حساب فیسبوک

اولین نیاز اساسی ذخیره اکانت فری فایر، داشتن حساب فیسبوک است. چنانچه حساب فیسبوک دارید، می توانید به مرحله بعدی ذخیره سازی اکانت خود بروید؛ اما در غیر این صورت، باید با استفاده از حساب جیمیل خود یک حساب فیسبوک افتتاح کنید. این کار نیازمند دانلود اپلیکیشن فیسبوک از منابع اینترنتی است.

2. مراجعه به تنظیمات فری فایر

بعد از این که وارد بازی فری فایر شدید، قبل از ورود به بخش های دیگر، به تنطیمات فری فایر مراجعه کنید. در این بخش گزینه ای با نام Send To FB وجود دارد که مرحله نهایی برای ذخیره سازی اکانت فری فایر شما خواهد بود. بعد از این که روی این گزینه کلیک کردید، اکانت فری فایر شما روی حساب فیسبوک ذخیره خواهد شد و می توانید مجددا به داخل آن وارد شوید. کافی است در بخش تنظیمات روی گزینه فیسبوک کلیک کنید تا مستقیما وارد بازی فری فایر شوید.

مزیت ذخیره اکانت فری فایر

ذخیره اکانت در فری فایر، نیازمند انجام برخی اقدامات خاص است تا اطلاعات اکانت برای همیشه در سیستم این بازی ذخیره شود. با این حال، بسیاری افراد حاضر به انجام این اقدامات نیستند؛ چرا که اعتقاد دارند قدیمی یا جدید بودن اکانت فری فایر تاثیر چندانی در عملکرد آن ها نخواهد داشت. این عقیده تا حدودی صحیح است؛ اما زمانی که بحث به امکانات اضافی در اکانت افراد برسد، افراد با اکانت نو شانس بسیار کمتری برای پیروزی در میادین نبرد خواهند داشت. اگر چه می توان تکنیک های حرفه ای در بازی فری فایر را از اصلی ترین فاکتور های پیروزی در نبرد فری فایر شمرد.

سخن پایانی

در این مطلب، شما را با نحوه ذخیره اکانت فری فایر روی حساب فیسبوک و فراهم کردن امکان بازگشت مجدد به آن آشنا کردیم. حالا که می توانید یک اکانت ثابت در بازی فری فایر داشته باشید، خرید جم فری فایر تبدیل به یک گزینه برجسته و حائز اهمیت برای شما می شود؛ چرا که می توانید با خرید جم فری فایر و استفاده از آن ها برای بهبود عملکرد کاراکتر، ضریب موفقیت خود را در میادین نبرد فری فایر افزایش دهید. فروشگاه آسان جم در حال حاضر مشهور ترین سایت خرید جم فری فایر است.

ویژگی های منحصر به فرد این بازی باعث شده اند تا کاربران بیش از همیشه به رقابت در میادین نبرد فری فایر علاقه داشته باشند. این محبوبیت به حدی قابل توجه است که در حال حاضر میلیون ها کاربر به دنبال خرید جم فری فایر هستند تا شانس پیروزی و ضریب موفقیت خود را در مسابقات آن به حداکثر برسانند.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله