آموزش حرفه ای شدن در کلش رویال

به عنوان یکی از جذاب ترین بازی‌ های عصر حاضر می‌ توان به کلش رویال اشاره کرد. این بازی محبوب و پرطرفدار از تکنیک ها و فنون خاصی برخوردار بوده و بسیار لذت بخش است. در ادامه راه های حرفه ای شدن در کلش رویال را به صورت قدم به قدم آموزش می دهیم و شما را با استراتژی های خفن این بازی آشنا می کنیم.

عضو یک کلن در کلش رویال شوید

عضو شدن در یک کلن بسیار مهم بوده و می تواند نقش مهمی در پیاده سازی استراتژی های خفن بازی کلش رویال داشته باشد. به طور کلی پس از رسیدن به کینگ لول ۳، امکان عضویت در یک کلن فراهم شده و زمینه درخواست کارت های مختلف از افراد دیگر ایجاد می شود. با استفاده از این قابلیت شما می توانید کارت های خود را به سایر بازیکنان فروخته و کارت های مورد نیاز خود را به دست آورید.

دریافت کارت های مورد علاقه، سرعت لول آپ را افزایش داده و در بالا بردن سطح کینگ شما موثر است. همچنین نقش مهمی در افزایش طلا و امتیازات شما داشته و با تضمین حرفه ای شدن سطح بازی، به ارتقاء برج های HP کمک زیادی می کند.

استراتژی چند نفره بچینید

برای دستیابی به سطح حرفه ای بازی کلش رویال، استراتژی چند نفره تدارک دیده و ماهرانه عمل کنید. به این معنا که با به کارگیری استراتژی چند نفره حملات خود را انجام داده و امتیازات بالاتری کسب کنید. استفاده از یک نیرو در سطوح بالاتر، انتخاب خوبی نبوده و موفقیت شما را تضمین نمی کند. بنابراین برای اینکه بتوانید در بازی کلش رویال موفق شوید باید ترکیب مناسبی از نیرو ها را در نظر گرفته و با فعال‌ شدن اکسیرها، حملات موثرتری داشته باشید.

در این میان ارسال نیروها به پشت محل‌ جنگ یا Arena از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در حرفه ای تر شدن سطح بازی شما موثر است. این استراتژی برای حملات چند نفره مورد استفاده قرار گرفته و می تواند اثرگذاری خرید کلش رویال را بیشتر کند.

در کلش رویال از کارت ها به درستی استفاده کنید

با استفاده درست از کارت های کلش رویال می توانید به سطح حرفه ای بازی دست پیدا کرده و با شناسایی کارت های حریف در دقایق ابتدایی، بازی را به صورت دقیق تری پیش ببرید. در این میان سنجش الگو های به کار برده شده توسط حریف بسیار مهم بوده و نیازمند دقت و توجه بالایی است. برای مثال به کارگیری تیر و کمان و توپ آتشین توسط حریف نشان دهنده اهمیت استفاده نکردن شما از نیروهای نزدیک زن، در ابتدای مبارزه است.

همچنین دفاع در برابر حمله از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و نقش مهمی در اثرگذاری استفاده از جم کلش رویال دارد. بنابراین کارت پرنس خود را برای دفاع کردن به کار برده و آن را در زمان مناسبی مورد استفاده قرار دهید. همچنین در زمان فرستاده شدن دسته غول های حریف از سمت چپ، از حرکت دادن اسکلت ها به سمت راست خودداری کنید.

تجربه های مختلف به دست آورید

شما عزیزان می توانید از طریق بازی کردن در مراحل مختلف تجربه کسب کرده و حرفه ای شوید. همچنین می توانید تکرار بازی ها را از طریق بخش تی وی رویال مشاهده کرده و با استراتژی های موفق آشنا شوید. خرید جم کلش رویال نیز اهمیت زیادی داشته و می تواند نقش مهمی در بهبود عملکرد شما داشته باشد.

دک اختصاصی خود را در کلش رویال بسازید

آشنایی با استراتژی های خفن کلش رویال نیازمند کسب تجربه بیش تری است. در این میان ساختن دک مناسب نقش مهمی در استفاده صحیح از کارت ها داشته و باعث کسب موفقیت در بازی کلش رویال می شود.

نکات قابل توجه برای ساخت دک کلش

دک کلش رویال شما باید مجهز به نیروهای هوایی یا پرنده بوده و با استفاده از اسکلت غول پیکر، احتمال برد شما را افزایش دهد. همچنین باید دارای نیروهای زمینی همچون نایت، گابلین یا گابلین نیزه دار بوده و اکسیر های کمی را مورد استفاده قرار دهد. دک کلش رویال مناسب دارای نیروهای دور زن مانند آرچر، شاهزاده یا گابلین های نیزه دار بوده و احتمال شکست حریف را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد.

قوی ترین نیرو ها را به کار بگیرید

با شروع بازی، از طریق چهار کارت موجود می توانید مبارزه با حریف را آغاز کرده و تکنیک حمله یا دفاع را به کار ببندید. البته بهتر است پس از پر شدن اکسیرها نسبت به شروع بازی اقدام کرده و یکی از دک های پیشنهادی شامل مینیون، گابلین، تیر و کمان، ماسکتیر، غول، گابلین های نیزه دار یا ارتش اسکلت ها را مورد استفاده قرار دهید. پس از شروع مبارزه، با استفاده از ۴ نیروی غول، ماسکتیر، گابلین های نیزه دار و ارتش اسکلت ها حمله را آغاز کرده و با اعتماد به نفس بالا بازی را ادامه دهید.

با چند استراتژی در کلش رویال حرفه ای شوید

برای اینکه بتوانید همیشه پیروز میدان باشید با استفاده از ارز درون بازی شخصیت ها را ارتقاء داده و کارت های خود را با تنوع بالایی انتخاب کنید. همچنین به وسیله اسکلت ها دفاع کرده و سعی کنید آغاز کننده حمله نباشید. در نهایت در انتخاب کارت صحیح دقت زیادی داشته و به نحوه بازی بازیکنان حرفه ای توجه کنید‌‌. همچنین از تروفی ها غافل نشده و برای رسیدن به پایان بازی عجله نکنید‌. در این میان کمک گرفتن از جادو و استفاده از جم کلش رویال، اهمیت بالایی داشته و در حرفه ای شدن شما در این بازی نقش مهمی دارد.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله