آموزش جامع و کامل نصب بازی کالاف دیوتی بلک اپس 1

بازی 1Call of Duty Black Ops  نیز مانند سایر بازی های COD دارای ویژگی ها، نقاط قوت و ضعف  های بسیاری است. هر چند که نصب و اجرای این بازی بسیار سریع و راحت می باشد، اما گاهی اوقات مشکلاتی در هنگام نصب و اجرای آن برای بازیکنان پیش می آید که باعث سردرگمی آن ها می شود. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

نحوه نصب بازی  Call of Duty Black Ops 1

همانطور که در بالا عنوان کرده ایم، بازی کالاف دیوتی بلک اپس 1 را می توانید نصب و از آن به سادگی و با سرعت بالا استفاده کنید؛ اما گاهی اوقات برای انجام آن گیمر ها به مشکلاتی بر می خورد که در ادامه آن ها را شرح داده ایم.

مرحله اول

نخستین کاری که برای نصب بازی کالاف دیوتی بلک اپس 1 بازیکن باید انجام دهد، دانلود این بازی است که می توانند از سایت های معتبری که دارای این بازی هستند، آن را خریداری بنمایند.

مرحله دوم

بعد از خرید این بازی، بازیکن نیاز است که آن را از حالت فشرده خارج کند. برای خارج کردن فایل از حالت فشرده، بر روی آن کلیک کرده و گزینه Extract را انتخاب کنید؛ همچنین بازیکنان با استفاده از سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانند این بازی را از حالت فشرده خارج کنند. سپس بعد از استخراج فایل بازی کالاف دیوتی بلک اپس 1، نیاز است که فایل  Setup  را انتخاب نموده تا آن را اجرا بنماید. لازمه این کار انتخاب یک درایو مناسب برای نصب بازی است که با فشار دادن گزینه  lnstallاقدام به نصب بازی می کند.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی کالاف دیوتی بلک اپس 1

برای نصب این بازی، نیاز است که سیستم و پلتفرم مورد نظر بازی برای اجرا رعایت شود.  برای نصب بازی کالاف دیوتی بر روی کامپیوترهای شخصی، بازیکنان باید ویندوز های نسخه ۷ به بالا را نصب کنند. ۲۳ گیگابایت حجم حداقلی این بازی می باشد که باید بازیکن فضای مورد نیاز آن را در هارد کامپیوتر یا موبایل در نظر بگیرد.

در همین صورت رم مورد نیاز برای این بازی، باید ۲ گیگابایت باشد. گرافیک این سیستم، باید NVIDIA GeForce یا ATII باشد. به این نکته هم توجه داشته باشید که این قطعات سخت افزاری، حداقل های مورد نیاز می باشند و هر چه قطعات موبایل یا کامپیوترتان بالاتر باشند، شما می توانید از کیفیت بالاتری در بازی برخورد دار باشید و از آن لذت ببرید.

سیستم پیشنهادی جهت نصب بازی کالاف دیوتی بلک اپس 1

RAM (حافظه رم): 3 گیگابایت GB 32 بیت bit، 6 گیگابایت GB 64 بیت bit

دایرکت ایکس: 10

فضای مورد نیاز جهت نصب: حداقل 20 گیگابایت GB

OS  سیستم عامل:  Windows 7, 10

VGA  کارت گرافیک: NVidia GeForce یا ATI Radeon

خطا ها و راه کار های حل آن در بازی کالاف دیوتی بلک اپس 1

        • خطای Original disk not found : این خطا زمانی رخ خواهد داد که بر اساس راهنما، بازی کرک نشده باشد. در صورت صحیح بودن کرک بازی، این خطا برطرف خواهد شد.
        • خطا: OpenGL زمانی رخ می دهد که کارت گرافیک دستگاه به روز نباشد. بنابراین باید نسخه آپدیت شده بر روی سیستم نصب شود تا بعد از آن به راحتی از استفاده کنید.
        • خطای dll: در نصب بازیکالاف دیوتی بلک اپس 1 و برای رفع خطایdll  باید فایل کرک را در بازی نصب کنید.
        • خطای openall32: با نصب نرم افزار OpenAlاین خطا برطرف خواهد شد.
        • خطای Framework: خطای فریم ورک به دلیل نصب نبودن برنامه NET Framework است.
        • خطای d3dx9:برای رفع این خطا باید بازیکن آخرین ورژن  DirectX  را نصب کند.
        • خطایdll یا msvcp110.dll: باید نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime را بر روی سیستم مورد نظر تان نصب نمایید.

ویژگی های بازی  Call of Duty Black Ops 1

مجموعه بازی های COD  از هیجان  و جذابیت های بسیار بالایی در میان بازیکنان سراسر جهان برخوردار می باشد؛ به همین دلیل سازنده های این بازی همواره در حال آپدیت و توسعه آن ها هستند. ما در ادامه به چند ویژگی مهم بازی کالاف دیوتی بلک اپس 1اشاره کرده ایم و شما می توانید برای اطلاعات کامل تر به مقاله ترفند های کالاف دیوتی موبایل و نکات آن مراجعه کنید.

        1. داستان بازی بسیار جذاب و متفاوت می باشد و بازیکنان را به خوبی درگیر می کند.
        2. با خرید سی پی می توان از سلاح های جدید و متنوع در هنگام بازی استفاده کرد.
        3. دارای قابلیت های از جمله حالت زامبی، مولتی پلیر و ماموریت های متنوع است.
        4. جنگ سرد در پشت پرده می باشد.
        5. صداگذاری و افکت های سینمایی جذابی در این بازی وجود دارد.

سخن پایانی

همانطور که می دانید بازی کالاف دیوتی بلک اپس 1،  بعد از نسخه Call of Duty: Modern Warfare 2 در سال ۲۰۰۹ برای پلتفرم های مختلف عرضه شده است و با استقبال بسیار شگفت انگیزی مواجه شد. تمرکز بیشتر سازندگان، روی واقعه های داستانی در دوران جنگ سرد می باشد. این بازی به عنوان هفتمین نسخه از مجموعه بازی های ندای وظیفه عرضه شد که با تغییراتی همراه بود. تا به امروز، حدود ۲۰ نسخه از این بازی های برای پلتفرم ها طراحی شده است که با استقبال زیاد مردم، سازندگان آن ها موفقیت بزرگی را کسب کرده اند. ما در این مقاله در مورد چگونگی نصب، ویژگی ها، خطا ها و راهکار هایی برای حل آن ها و سیستم های مورد نیاز برای این بازی صحبت کرده ایم که امیدواریم مطالب ارائه شده قابل توجه تان قرار گرفته باشد.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله