ترفند های کالاف دیوتی موبایل  و نکات آن

یکی از عوامل موفقیت و حرفه ای شدن در بازی های آنلاین مانند کال اف دیوتی شناختن ترفند های خاص هر کدام از آن ها است. با شناخت ترفند های این بازی ها می توانید بازی حرفه ای تری داشته و از آن ها بیشتر لذت ببرید. در این مطلب به معرفی ترفند های کال اف دیوتی موبایل و نکات آن خواهیم پرداخت.

استفاده از حالت های مختلف بازی

یکی از ترفند های بازی کالاف که باید به آن توجه داشته باشید این است که هنگام نزدیک شدن به دشمنان به صورت ثابت و یکجا نمانید. با سرعت جابجا شوید و در هنگام دویدن از حالت نشستن و تکل زدن که در گیم پلی بازی قرار دارد تا حد ممکن استفاده کنید. به این صورت از تیر های دشمن در امان خواهید ماند.

هرگز در برابر دشمنانی که سرعت عمل بالایی دارند دراز نکشید، همچنین هنگامی که در حمله رو در رو هستید می توانید به دشمنان تکل بزنید، با این کار از بسیاری از تیر های دشمنانتان در امان خواهید ماند.

تیراندازی در آب

سعی کنید هنگام بازی در قسمت بتل رویال کالاف دیوتی در حین بودن در رودخانه تیراندازی کنید. این گونه حریفان خود را غافلگیر کرده و به راحتی آن ها را از بین می برید.

استفاده از هلیکوپتر در مود بتل رویال
یکی دیگر از ترفند های بازی کالاف این است که هنگام بازی در بتل رویال از هلیکوپتر استفاده کنید؛ البته فقط در مواقعی که می خواهید به مناطق دوردست رفته یا از دست حریفانتان فرار کنید. به این ترتیب علاوه بر خودتان می توانید اعضای تیمتان را نیز جابجا کنید، این گونه افرادی که در سمت های کناری هلیکوپتر هستند می توانند به دشمنان نیز شلیک کنند.

استفاده از ترکیب مناسب سلاح ها

یکی از موارد تعیین کننده برنده در نبرد های حساس استفاده مناسب از پکیج ها و پرک های بازی است. در صورت استفاده درست از ترکیب سلاح ها شکست دشمنان برای شما بسیار آسان خواهد شد.

استفاده درست از نارنجک ها

یکی از ترفند های بازی کالاف این است که از نارنجک ها و گجت ها برای گمراه کردن حریف و سپس کشتن آن ها استفاده نمایید. فراموش نکنید که مورد مهم در استفاده از نارنجک ها زاویه پرتاب و نوع نارنجک است. حواستان باشد تله ها را در نقاطی قرار دهید که از دید دشمنانتان خارج باشد.

استراتژی بازی تیمی

اگر با ترفند های کال اف دیوتی آشنا باشید حتما می دانید که در هر دو حالت بتل رویال و مولتی پلیر بازی تیمی کلید پیروزی شما است تا می توانید ارتباط موثر با هم تیمی هایتان برقرار کنید و آن ها را تا حد امکان ساپورت کنید. در این صورت امتیاز بازی را گرفته و می برید.

پنهان شویدپنهان شدن در کالاف دیوتی موبایل

یکی از تاکتیک‌های اساسی در این زمینه، استفاده از مکان‌های پنهان است. با شناسایی و استفاده از مکان‌های مختلف در نقاط نزدیک به دشمنان، می‌توانید به راحتی از دید آن‌ها فرار کنید و به حرکات پنهانی پرداخته و از تعقیب‌های آن‌ها دوری بزنید.

تغییر مکان فراوان نیز یکی از راهکارهای موثر برای پنهان ماندن در بازی است. با مداوم تغییر موقعیت و حرکت در نقاط مختلف نقشه، دشمنان سخت‌تر به شما پی خواهند برد و این امکان را به شما می‌دهد تا به شکل مؤثری از پنهانی استفاده کنید.

همچنین، استفاده از اشیاء موجود در محیط بازی نیز یکی از ترفندهای کاربردی است. با پنهان شدن در پشت اشیاء یا ساختارهای مختلف، می‌توانید از دید دشمنان جلب توجه نکنید و باعث شگفت‌زدگی آن‌ها شوید.

با اجرای این تاکتیک‌ها و ترفندها، می‌توانید پیشی گرفته و به سرعت در جدول رتبه‌بندی به بالا صعود کنید. تمرین و آشنایی بیشتر با نقشه و محیط بازی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

استفاده از سی پی برای ارتقا و خرید تجهیزات

سی پی  ارز اختصاصی در بازی کالاف دیوتی موبایل است که به وسیله ی آن می توان تجهیزات مورد نیاز را خریداری کرد. همچنین با داشتن سی پی می توانید تجهیزات فعلی خود را نیز ارتقا داده و کیفیت آن ها را بالا ببرید. یکی از ترفند های کال اف دیوتی برای موبایل، استفاده مناسب از سی پی است. با خرید سی پی و ارتقا تجهیزات شما بازی حرفه ای تری را تجربه خواهید کرد. به دو طریق می توانید سی پی های خود را افزایش دهید.

  1. دریافت رایگان سی پی کالاف دیوتی

با استفاده از روش­ های گوناگون بسیاری می توان سی پی رایگان دریافت کرد. روش هایی چون:

کامل کردن مأموریت ها:

یکی از رایج ترین و بهترین روش های دریافت سی پی آن است که در چالش ها و مأموریت ها شرکت کرده و به عنوان پاداش سی پی رایگان دریافت کنید.


غارت تجهیزات:

با غارت تجهیزات طبق شرایط بازی کالاف دیوتی، سی پی رایگان دریافت خواهید کرد.


دنبال ‌کردن شبکه‌های اجتماعی کالاف دیوتی موبایل:

با دنبال کردن صفحات این بازی به عنوان پاداش و قدردانی برای دنبال کردن، سی پی رایگان دریافت می کنید.


آنلاک کردن Gun Xp Card:

با آنلاک کردن این کارت ­ها در اندازه مشخصی، سی پی رایگان دریافت می کنید.

2.   خرید سی پی کالاف دیوتی

از آنجا که کشور ایران از سمت شرکت­های بازی سازی مطرح دنیا تحریم شده است، امکان خرید مستقیم سی پی کالاف از شرکت سازنده این بازی وجود ندارد. بلکه باید این کار را به وب سایت ­های واسط بسپارید. بهتر است خرید خود را با دقت و از وب سایت های مطمئن انجام دهید. خرید سی پی کالاف دیوتی  بسیار در کیفیت بازی شما موثر خواهد بود.

ثابت یک جا نمانید
یکی از ترفند های کال اف دیوتی آن است که در حین بازی هرگز ثابت و بی حرکت نباشید. گیم پلی کالاف دیوتی بسیار سریع است و لازم است به صورت مداوم در حال چرخیدن در نقشه بازی باشید.

سلاح هایتان را شخصی سازی کنید

یکی از ترفند های بازی کالاف شخصی سازی اسلحه هاست. سلاح های زیادی در این بازی وجود دارد. با استفاده از قابلیت شخصی سازی سلاح بر روی سلاح هایتان از پوسته های مختلف استفاده کنید و یا آن را ارتقا دهید.

رویداد های فصلی، تقویمی و چالش ‎‌‌های روزانه موجود در این بازی بهترین راه برای افزایش xp و منابع مورد نیازتان هستند. با استفاده از منابع و کارت هایی که دارید آیتم هایی مثل آیتم های زیر را خریداری کنید:

  • آپگرید کردن سلاح‌ ها
  • خرید سلاح ‌های جدید
  • خرید کلاس های جدید برای بتل رویال
  • خرید پِرک‌ های مختلف
  • خرید اسکین‌ ها و آیتم های ظاهری دیگر

سخن پایانی

یکی از کامل ترین بازی ها در سبک اکشن و بتل رویال کالاف دیوتی موبایل است. بازیکنان زیادی این بازی را تجربه می کنند اما همه ی افراد نمی توانند در آن حرفه ای شده و لذت بیشتری ببرند. در این مطلب به معرفی ترفند ها بازی کالاف موبایل پرداختیم. اگر هنوز با اصطلاحات و کلیات این بازی آشنا نیستید بهتر است آموزش بازی کالاف دیوتی را مطالعه کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله