مهم ترین اشتباهات رایج و مهلک در فری فایر

blank

مهم ترین اشتباهات رایج و مهلک در فری فایر

بازی فری فایر، همانند هر بازی دیگری نیاز به زمان برای یاد گیری دارد. با رعایت برخی نکات می‌ توانید این زمان را کاهش داده و از اشتباهات دیگر بازیکنان، درس بگیرید. پس اگر می‌خواهید از همان ابتدا حرفه ای این بازی را شروع کنید، توصیه می‌کنیم اشتباهات و نکات رایج در این بازی را یاد بگیرید.

 

فراموش کردن مصرف قارچ

یکی از مهمترین بخش های بازی فری فایر، جمع آوری قارچ ها است که شما می توانید آن را در نقاط مختلف بازی مشاهده کنید اما ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم تا بتوانید با کمک گرفتن از حیواناتی که در این بازی قابلیت پیدا کردن قارچ را دارند، سریع تر قارچ ها را جم آوری کنید. این ماده مهم که معمولا در همه جای بازی دیده می‌شود، می‌تواند به جای تجهیزات پزشکی و بازیابی، به کمک شما بیاید.

        • شما می توانید به سایت خرید جم فری فایر مراجعه کرده و اطلاعاتی راجع به قیمت جم فری فایر کسب کنید تا با استفاده از آن ها، به حیواناتی که قابلیت جمع آوری قارچ دارند، دست یابید.

پرش زود هنگام

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که معمولا مبتدی ها مرتکب می‌شوند، پرش زود هنگام است. بازیکن قبل از پرش باید تشخیص دهد که کدام مکان استراتژیک بهتری دارد که بتواند در آن لوت‌ های مناسب تری بدست آورد. انجام این کار به شما این قابلیت را خواهد داد که از هرگونه درگیری غیرضروری با سایر افراد حاظر در بازی، جلوگیری کرده و همچنین باعث افزایش حضورتان در بازی می شود.

لوت ضعیف

اشتباه رایج بازیکنان در فری فایر، لوت یا استفاده و غارت کردن سلاح‌ها می باشد. چون بازیکنان جدید، تمایل  به این دارند که طوری بازی کنند انگار در حال تعقیب توسط موجودی غول پیکر شده‌اند. لوت، بخشی از استراتژی بازی می باشد که به بازیکنان کمک می ‌کند تا در رقابت ها زنده بمانند و نفرات بیشتری را بکشند. این کار در بازی اصلا مناسب نیست که شما سلاح‌های قوی را به علت عجله از دست بدهید و بعد با خرید جم فری فایر، آن ها را به دست آورید.

بی تحرک بودن

اگر شما در بازی جز آن دسته از افرادی هستید که هنگام تیر اندازی در یک مکان ثابت می مانید، متاسفانه شما در این حالت سریعاً شکست می خورید، پس سعی کنید در حین تیراندازی در یک مکان ثابت ساکن نمانید. ما به شما توصیه می کنیم که بهترین حرکت برای شما در هنگام تیر اندازی، این است که به صورت زیگزاگی حرکت کنید و شانس پیروزی شدنتان را بالا ببرید.

 

ترفندهای بازی فری فایر

در این بخش از مقاله، می خواهیم چند نکته مهم درباره بازی فری فایر را شرح دهیم تا بتوانید پاسخ سوال “چگونه در فری فایر حرفه ای بازی کنیم ؟” را بیابید و نهایت استفاده را ببرید. آن نکات عبارت اند از:

        • متناسب با شرایطی که در بازی در آن قرار دارید، خرید جم فری فایر را انجام داده و اسلحه مورد نظرتان را انتخاب بنمایید.
        • اگر بازیکنی را در مکانی تنگ قرار داده اید، حتما از نارنجک ها در آن موقعیت بهینه استفاده کنید.
        • از کمک های اولیه در بازی حتما استفاده کنید تا دارای حداکثر میزان سلامتی باشید. علاوه بر سلامت خود، کیت ها به همی تیمی های شما نیز کمک بزرگی می کنند.
        • برای حرفه ای شدن در بازی فری فایر، هیچ چیز به اندازهء تمرین و تجربه برایتان موثر نخواهد بود.
        • اگر در نبرد های زیادی شرکت می کنید، سعی کنید از پوشش دفاعی استفاده کنید تا از شما حفاظت کند. از دیوار های gloo یا درختانی که با خرید جم فری فایر میتوان آن ها را تهیه کرد، برای پوشش استفاده کنید.
        • در هنگام شلیک به حریف، به هیچ عنوان یک جا ساکن نشوید؛ زیرا این کار به حریف تان این قابلیت را می دهد تا شما را شناسایی کند و به راحتی شما را بکشد.
        • شما می توانید با مراجعه به سایت خرید جم فری فایر، بعد از خرید جم فری فایر کاراکتر Wukong را  تهیه و از آن به درستی استفاده کنید. چون این کاراکتر در بازی فری فایر، این امکان را دارد که در هنگام بازی شما کمتر آسیب ببینید و شانس پیروزی تان را در نبرد، افزایش خواهد داد.
        • اگر در یک نبرد مجبور به عبور از مکان آبی بودید، سعی کنید که از نارنجک استفاده کنید. زیرا این کار باعث خواهد شد که یک فضای خالی درون آب ایجاد شده و سپس با استفاده از دیواری که به وجود آمده است، می توانید یک پایه برای عبورتان پیدا کنید. در این حالت هیچ بازیکنی نمی تواند به شما آسیبی وارد کند.
        • این ترفند خاص که مطمئنا بسیار در بازی لازم تان می شود، این است که اگر شرایط بازی به گونه ای بود که شما مجبور بودید در مکانی قرار بگیرید که دشمن در یک سمت خانه و شما در سمت دیگر آن بمانید، سعی کنید یک دیوار gloo ایجاد کنید که مقداری از خانه فاصله داشته باشد، سپس رقیب تان را با ترفند هایی که بلدید، به سمت دیوار مورد نظر کشیده و در یک موقعیت مناسب به آن حمله کنید و دشمن را از بین ببرید.
        • اگر مجبور شدید در یک مکان شیب دار به حرکت تان ادامه دهید، توصیه می کنیم که به طور مستقیم حرکت نکنید و به سمت چپ بروید تا هم دید شما گسترده تر و بهتر باشد، هم اینکه بتوانید موقعیت دیگر بازیکنان را زیر نظر داشته باشید.

 

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله