جم  clash royale

بازی های سرگرم کننده ای مانند کلش رویال در تمام نقاط جهان طرفداران به خصوصی دارند. با گذشت زمان به تعداد این افراد رفته رفته افزوده می شود و این دلیل بر بنیه و سازه محکم و جذاب بازی است که افراد زیادی را می تواند به خود جذب کند. برای پیشرفت در این بازی در وهله اول به تجربه نیاز دارید و باید مدتی این بازی را با یک فرد ماهر انجام دهید. در ادامه برای سرعت بخشیدن به پیشرفت بازی خود باید جم کلش رویال تهیه کنید که کار چندان دشواری نیست.

معرفی کلش رویال

Clash Royale  (کلش رویال ) یک بازی در سبک استراتژیک و ساخته شده توسط SuperCell در سال 2015 است که برای پلتفرم اندروید و ios معرفی شد. کلش رویال در واقع چهارمین بازی تولید شده توسط سوپرسل است. این بازی از همان ابتدا محبوبیت بسیاری در میان طرفداران سبک استراتژیک پیدا کرد و توانست جایگاه خوبی در بازار فروش بدست بیاورد.

نحوه بازی در کلش رویال

در این بازی شما باید با حریف خود از طریق کارت های بازی به مبارزه بپردازید و قلعه حریف را از بین ببرید، البته لازم به ذکر است که در هر نبرد شما فقط میتوانید از هشت کارت در عرشه خود استفاده کنید که هرکدام چهار بار به صورت تصادفی به شما پیشنهاد میشوند. شما باید بتوانید از کارت ها به نحو احسن استفاده کنید، چون در غیر اینصورت هیچ شانسی برای برنده شدن در بازی نخواهید داشت.

برای غلبه بر حریف باید درنهایت پادشاه رقیب خود را سرنگون کنید و هر سه تاج را دریافت کنید و یا در صورت سرنگون کردن شاهدخت حریف یک تاج دریافت کنید؛ تا بتوانید صندوق نهایی را کسب کنید. همچنین شما باید در همان زمان با یک استراتژی درست با استفاده از سربازان دفاعی، جادو و دیگر کارت های بازی از قلعه خود دفاع کنید. در اکثر اوقات افراد حرفه ای با خرید رویال پس کلش رویال حملات و دفاع خود را به خوبی تقویت می کنند. خرید جم کلش رویال نیز میتواند به سرعت بهبود فعالیت شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

ساخت کلن و مزایای آن

در کلش رویال نیز مانند کلش آف کلنز، دیگر بازی ساخته شده توسط سوپرسل، میتوانید یک کلن بسازید و با دوستان خود در کلن، کارت های بازی را به اشتراک بذارید. البته ساخت کلن مزایای دیگری نیز برای شما دارد که از جمله آن ها میتوان به مبارزه با اعضای دیگر کلن برای یادگیری و ارتقای استراتژی های شما در استفاده از کارت های بازی نام برد.

معرفی جم کلش رویال

یکی از نکات مثبت کلش رویال، جم کلش رویال است که به بازی شما سرعت میبخشد و زمان سپری کردن برای فعال شدن یک کارت در میدان نبرد را از بین میبرد. این کار به بهبود روند بازی شما کمک بسیاری میکند. در واقع جم کلش رویال برای شما یک میانبر قوی است که باعث میشود بازی را به نحو احسن جلو ببرید و برنده باشید. در کنار این نکات مثبت، جم به شما در خرید کارت ها و یا ارتقاء آن ها به سطح بالاتر نیز کمک میکند.

خرید جم کلش رویال

کسانی که درگیر این بازی مهیج هستند، فکر پیشرفت سریع و غلبه بر حریفان را دائم بر سر دارند. این سرعت با بازی معمولی امکان پذیر نیست و باید به خرید جم کلش رویال اقدام کرد. دقت کنید که از افراد ناشناس به هیچ وجه برای خرید اقدام نکنید. مراجع و سایت های معتبری هستند که می توانید با خیالی آسوده بسته های مورد نظر خود را تهیه کنید. با داشتن جم معین می توانید، رویال پس کلش رویال خود را فعال کنید و جوایز بسیار ارزنده ای را به دست آورید.

خرید ارزان جم کلش رویال

همانطور که اشاره کردیم شناخت یک مرجع و سایت معتبر در خرید آسان و ارزان جم کلش رویال می تواند به شما کمک بزرگی کند. یکی از برترین مراجع در این زمینه سایت آسان جم است. ما در آسان جم تلاش کردیم تا شما در یک محیط امن خرید جم ارزان کلش رویال را در سریع ترین زمان انجام دهید و بتوانید در میان مدعیان رقابت کلش رویال بمانید. برای خرید جم ارزان کلش رویال از طریق همین صفحه بر روی بسته مورد نظر کلیک کرده و پس از ثبت اطلاعات اکانت، خرید خود را تکمیل کنید.

بازی های مشابه کلش رویال

اگر از بازی کلش رویال خوشتان آمده و به دنبال بازی‌هایی هستید که سبک مشابه آن را دارند برای شما پیشنهاداتی در این زمینه داریم. برای آشنایی با این بازی ها به موارد زیر توجه داشته باشید.

کلش آف کلنز

اولین و مشهورترین پیشنهاد ما، بازی کلش آف کلنز است. همانطور که از اسم این دو بازی پیداست، بیشترین شباهت را به هم دارند و از یک کمپانی هم تولید شده‌اند. اگر به دنبال تشابهات دیگر این دو با هم هستید، می‌توانیم به استراتژیک بودن، جنگی بودن و حتی نوع نیروهای به کار رفته در هر دو بازی اشاره کنیم. از دیگر تشابهات این دو بازی می‌توان به مدل آپدیت کردن و خرید درون برنامه ‌ای بازی اشاره کرد. در بازی کلش آف کلنز نیز مانند بازی کلش رویال، شما برای هر خرید و آپدیتی باید جم خرج کنید. قبل از خرج کردن، باید به میزان لازم جم داشته باشید؛ پس اول اقدام به خرید جم کلش آف کلنز کنید و سپس سراغ خریدهای درون برنامه‌ای بروید.

هی دی

بازی بعدی، بازی جذاب و مزرعه داری هی دی است. این بازی نیز توسط کمپانی سوپرسل تولید شده است، سبک آن استراتژیک است ولی اصلا اکشن و جنگی نیست و یک ریتم کاملا ملایم و آرام دارد. این بازی برای کسانی مناسب است که به دنبال بازی جذاب ولی ملایم هستند و بازی‌های جنگی را دوست ندارند. در این بازی نیز مثل هر دو کلش، شما برای آپدیت‌ ها و خرید های درون برنامه ‌ای باید اقدام به خرید جم هی دی کنید.

هاستل کستل

بازی بعدی با اینکه توسط کمپانی دیگری تولید شده، ولی در رقابت با بازی ‌هایی مثل کلش رویال و یا کلش آف کلنز است. اسم این بازی مهیج، هاستل کستل است. در این بازی، شما صاحب قلعه ‌ای هستید که از 0 تا 100 اداره آن با شماست. این بازی استراتژیک نیز پرداخت درون برنامه‌ ای دارد و شما باید برای آپدیت اتاق‌ های قلعه، آموزش نیروهای حرفه‌ ای و هرگونه خرید درون برنامه‌ ای جم خرج کنید. پس مانند بازی‌های قبلی که معرفی کردیم، برای این بازی نیز اول باید اقدام به خرید هاستل کستل کنید و بعد به سراغ پیشرفت در بازی بروید.

5 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
Dark
3 سال گذشته

عالی

ویرایش 3 سال گذشته توسط Dark
Dark
3 سال گذشته

.

ویرایش 3 سال گذشته توسط Dark
میرعلی حسینی
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

عالیه فقط یکم زمان رو سریعتر کنید

9368480783
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

من خرید کردم عالیه

saeed💕
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

بهترین سایتی هست ک من خرید میکنم فوق العاده هستش واقعا راضیم از سایت آسان جم ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍

بازی‌های بیشترآرشیو بازی ها

5
0
لطفاً نظر دهیدx